تماس
021-66582923

مشخصا رسیدن والدین به دوران سالخوردگی یا تولد یک کودک جدید در خانواده های امروزی که برخلاف گذشته بصورت کاملا مستقلانه زندگی میکنند و اغلب هر دو سرپرست خانواده شاغل بوده و یا در جامعه به ایفای یک نقش اجتماعی میپردازند، چالش بزرگی بوده و هماهنگی و برقراری تعادل برای از سرگیری روال سابق زندگی گاها عملا بدون دریافت یک کمک خارجی میسر نمیگردد.

اگر ساکن غرب تهران هستید و با چنین مشکلی دست و پنجه نرم میکنید، استخدام پرستار بهترین راهکار ممکن است زیرا هنگامی که یک متخصص برای مراقبت پرستاری به خانه ی شما می آید، این امکان را در اختیار سایر اعضای خانواده قرار میدهد تا بدون نگرانی و دغدغه، کار و زندگی شخصی خود را دنبال کرده و بطور همزمان عزیزانشان را نیز با ایجاد شرایطی با حداکثر رفاه مورد حمایت قرار دهند.

آتیه پرستاران سلامت از جمله شرکت های حرفه ای و ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در سطوح مختلف کودک، بیمار و سالمند در سراسر تهران از جمله در غرب تهران بوده که تعداد بالای مراجعینشان گواه بر کیفیت عملکرد و پشتیبانی مستمر آنها در طول مدت انعقاد قرارداد بمنظور حصول اطمینان از رضایت متقاضیان میباشد. اگر به دنبال استخدام پرستار در غرب تهران هستید اما در خصوص مزایای این کار و خدمات ارائه شده توسط این افراد اطلاعات چندانی ندارید تا پایان این مطلب در کنار ما باشید.

مزایای استخدام پرستار در غرب تهران

مهترین مزیت استخدام پرستار در غرب تهران در مقایسه با مراکز نگهداری از این عزیران ( مهد کودک ها، بیمارستان ها یا سرای سالمندان ) ، کاهش نگرانی برای بردن و آوردن به موقعه ی آنها به این اماکن و کاهش هزینه های ایاب و ذهاب برای دریافت خدمات ساده ی پزشکی از قبیل تزریقات، چکاب قندخون، فشار و غیره میباشد زیرا بازه ی زمانی کاری این مراکز محدودیت های خاصی داشته و در ایام تعطیل فعال نمیباشند.

از طرفی با استخدام یک پرستار در منزل در غرب تهران و دیگر مناطق تهران، نه تنها از نظر جسمی رفاه عزیزانتان را تامین میکنید، بلکه بعلت نداشتن اجبار در دور کردن آنها از محیط خانه و جمع گرم و دلپذیر خانواده و شکلگیری ارتباطی عاطفی قوی بین پرستار و مددجو با گذشت زمان و پذیرفته شدن کم کم وی همانند عضوی از خانواده، فرد به لحاظ سلامت روانی بهتر مورد حمایت قرار میگیرد.

زیرا همانطورکه میدانید در سایر مراکز عمومی فعال در این زمینه برخلاف بکارگیری یک مراقب در خانه بطور خصوصی، هر پرستار مسیول چند مددجو بطور همزمان بوده و به طبع شکلگیری ارتباطی عمیق در چنین رابطه ای صورت نخواهد پذیرفت پس اگر به دنبال حمایتی با کیفیت و همه جانبه در تمامی ابعاد از جسم و روح عزیزانتان میباشید بطور تجربی و تحقیقی استخدام پرستار در منزل در مقایسه با روش های دیگر ارامش و درصد رضایت بالاتری برای عزیزانتان و با خرسندی از شادی انها، برای شما به دنبال خواهد داشت

خدمات دریافتی در قبال استخدام پرستار در غرب تهران

برای افراد وابسته، بیمار یا کم توان، حمام کردن، لباس پوشیدن، غذا خوردن، تحرک، توالت رفتن و انجام سایر فعالیت های شخصی ممکن است دشوار باشد. مراقبان معتبر ما در آتیه پرستاران سلامت با تجربه و مهارت زیاد و آموزش های دقیقی که در این خصوص دیده اند، در تبدیل این وظایف روزانه به تجربه ای آسان، ایمن و راحت برای مددجویان خود موفق هستند چون ناتوانی و تنهایی ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای فرد به دنبال داشته و شرایط زندگی را برای وی سختتر نماید.

از طرفی به عنوان مثال داشتن یک همراه برای سالمند یا بیمار در حین حمام کردن و لباس پوشیدن علاوه بر تمیز نگه داشتن عزیزتان، مزایای دیگری نیز بهمراه دارد. زیرا علاوه بر اینکه حمام کردن باعث تحریک گردش خون در قسمت‌های بدن فرد می‌شود. به مراقب این فرصت را می دهد که بدن او را بمنظور آگاهی از هرگونه بثورات، زخم بستر یا ناهنجاری مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم تمهیدات لازم را در پیش بگیرد.

البته وظایف مراقبان در نگهداری از افراد نیازمند به کمک، تنها به این مسایل ختم نشده و رفع نیازهای روحی و عاطفی انها را نیز شامل میشود تا یک کودک در نبود والدین یا یک فرد مسن که به علت سالخوردگی خانه نشین گردیده با در کنار داشتن همراهی همدل و مهربان، روابط اجتماعی خود را حفظ کرده و مایوس و سرخورده نگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × دو =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست