تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

انجام خدمات پرستاری در منزل تهران

برای انجام خدمات پرستاری در منزل مستلزم داشتن علم در آن زمینه و تجربه کاری می باشد. پس اگر به دنبال یک پرستار هستید که بتواند این خدمات را برای شما با بالاترین کیفیت ارائه دهد حتما شرایط این فرد را بررسی نمایید تا در انجام خدمات پرستاری برای شما و مددجویتان مشکلی پیش نیاید.

انجام خدمات پرستاری در منزل

انجام خدمات پرستاری در منزل مختص یک قشر خاص نمی‌باشد و مراکز معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند در سطوح مختلف به کودک، بیمار و یا سالمند خدمات جامع و کاملی را ارائه می دهند. زیرا شاغل بودن هر دو سرپرست خانواده و یا داشتن مشکلاتی از قبیل جدایی پدر و مادر و تک سرپرست شدن، موجب شده که امروزه افراد بیش از پیش در برخورد با تغییر شرایط زندگی شان مانند بچه‌دار شدن و یا بیمار شدن، به کمک نیاز داشته باشند. زیرا قوانین کاری و مرخصی محدود ، امکان رسیدگی به امور پیش آمده را به آنها نداده و ممکن است به راحتی نظم زندگیشان را برهم بزند.

این قشر در این شرایط بهتر است به مراکزی که در زمینه پرستاری در منزل فعالیت دارند مراجعه کنند تا با بیان خواسته ها و انتظاراتشان و قراردادی که با آنان تنظیم می کنند، متناسب با نیازشان پرستاری مجرب و کاردان در هر بازه زمانی که بخواهند برای رسیدگی به عضوی از خانواده که به کمک احتیاج دارد اعزام کنند تا بدین وسیله خانواده‌ها بتوانند با آرامش کامل به کار خود بپردازند و عزیزانشان نیز تحت مراقبت بهتر و اصولی تری قرار بگیرند.

این موسسات برای رضایت بیشتر مشتریان نیروی خود را از بین افراد کارآزموده، متعهد، تحصیل کرده و با سوابق درخشان گزینش می کنند و با نظارت مستمری که بر عملکرد آنها دارند همواره سعی در بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها دارند.در این بخش میخواهیم به انواع خدمات پرستاری در منزل و مزایای استفاده از آنها بپردازیم تا در صورت لزوم ازآنها در جهت ارتقای سطح کیفیت زندگی تان بهره ببرید.

Nursing services in Tehran انجام کلیه خدمات پرستاری در تهران

انجام خدمات پرستاری در تهران

انجام خدمات پرستاری در منزل تهران شامل شاخه های زیادی می باشد یکی از این مراکز که خدمات پرستاری ارائه می دهد آتیه پرستاران سلامت می باشد که در زیر به این خدمات اشاره می کنیم.

انجام خدمات پرستاری در منزل برای کودکان

در صورتی که وقت کافی برای رسیدگی به فرزند دلبندتان را ندارید بهتر است به جای آواره کردن کودک و سپردنش به اطرافیان و همسایه ها، او را به یک پرستار کودک با تجربه بسپارید تا این گونه علاوه بر حفظ سلامت جسمی و جنسی او، با قرار نگرفتن کودک در خانواده های مختلف و با اصول تربیتی متفاوت از شکل گیری شخصیت او بر خلاف قواعد اخلاقی و تربیتی خانواده خودتان جلوگیری کنید.

پرستارانی که در منزل از کودک نگهداری می‌کنند، برای برخورد با آنها آموزش دیده اند و با آشنایی که از اصول روانشناسی کودک دارند،علاوه بر رسیدگی به امور روزانه و مراقبتی او مانند استحمام، توالت رفتن، غذا خوردن، بازی کردن و غیره برای یاد دادن مهارت های اجتماعی و رفتارهای صحیح به کودک نیز وقت میگذارند تا کودک در آینده مشکلات اخلاقی و رفتاری نداشته باشد و از سلامت کامل روانی برخوردار باشد.

همچنین پرستار اعزامی برای انجام خدمات پرستاری از کودک در منزل سعی می‌کند با صبر و حوصله و محبتی که به کودک دارد در دل او جا باز کند تا علاوه بر پذیرش سریعش توسط کودک و تاثیر پذیری بر او، از ایجاد احساس ناراحتی و بی قراری اش در نبود به والدین جلوگیری کند.

باید در نظر داشته باشید که مراقبت از کودک بازه ی وسیعی از سنین مختلف را در بر می گیرد و از آنجایی که نیازهای هر سن از دوران کودکی بسیار متفاوت می‌باشد. پرستار در برخورد با کودکان در سنین متفاوت، وظایف یکسان نخواهد داشت.

به طور مثال اگر پرستار از یک نوزاد مراقبت می کند باید به امور مختص آنان مانند تعویض پوشک، تهیه شیر خشک و غذای کمکی در وعده های منظم رسیدگی کند اما در برخورد با کودکان بزرگتر، وظایفش طیف بیشتری را شامل می‌شود زیرا جنب و جوش و تمایل آنها به بازی کردن و یادگیری در سنین بالاتر بسیار زیاد می شود و پرستار باید علاوه بر حفظ ایمنی آنها،هم پایشان فعالیت داشته و به امور آموزشی آنها نیز رسیدگی کند.

خدمات پرستاری برای سالمندان

خدمات پرستاری در منزل برای سالمندان یکی دیگر از خدمات موسسات پرستاری می باشند. اگر شخص سالمندی در خانه دارید که به کمک شما نیاز دارد و شما به علت اشتغال به کار و یا مشغله هایی چون خانه داری و تربیت فرزندان فرصت رسیدگی به او را ندارید، بهتر است بسته به نیاز سالمندتان به صورت پاره وقت یا تمام وقت از خدمات پرستاری سالمند بهره ببرید.

زیرا نگهداری از سالمندان در این دوران کار راحتی نمیباشد و شخصی که مراقبت از آنها را به عهده می گیرد علاوه بر داشتن توانایی بدنی بالا برای جابجا کردن آنها در صورت لزوم، باید تخصص و مهارت کافی در زمینه برخورد با آنها و نحوه کنترل بیماریهای ناشی از این سن را نیز داشته باشد تا سالمند در محیط امن و لذت‌ بخش منزل و در کنار خانواده با کمک پرستار به امور روزانه خود مانند غذا خوردن، ورزش کردن، استحمام، اجابت مزاج و تفریح بپردازد.

در صورت داشتن بیماری با در کنار داشتن پرستاری متخصص و آگاه به امور درمانی علاوه بر رفاه بیشتر و خارج نشدن مکرر از خانه برای انجام مراقبت‌های بهداشتی همچون تزریقات، تعویض پانسمان، اندازه‌گیری قند و فشار خون و غیره از همصحبتی دلسوز و مهربان به صورت مداوم برخوردار باشد تا در نبود خانواده تمام خواسته‌ها و احتیاجاتش را با او در میان بگذارد و به علت تنهایی و ناتوانی دچار افسردگی، زمین خوردگی و بیماریهای بیشتر نشود.

ارئه خدمات پرستاری برای بیماران

اغلب افراد دوست دارند در صورت تایید پزشک از بیمارستان مرخص شوند و ادامه روند درمانی خود را در منزل سپری کنند.اما وجود بیمار در منزل برای خانواده ها اضطراب و پریشانی زیادی را به دنبال خواهد داشت زیرا به علت نداشتن فرصت کافی برای رسیدگی به او، همواره نگرانند که نتوانند آن طور که باید از بیمارشان نگهداری کنند و این مراقبت نادرست سرعت بهبود او را کاهش داده و یا موجب پیشرفت بیماری اش بشود.

توصیه ما به شما این است که در هر زمینه ای، کار را به کاردان بسپارید و برای مراقبت صحیح و اصولی از بیمارتان، از پرستار مراقب بیمار کمک بگیرید. زیرا این افراد اکثرا دارای مدرک بهیاری یا پرستاری و سابقه کاری در محیط های درمانی می باشند و بسته به نیاز بیمارتان خدمات تخصص چون پانسمان زخم، گرفتن علائم حیاتی، تزریقات، ماساژ درمانی و امدادرسانی در شرایط اضطراری را انجام می‌دهند تا بیمار شما در محیط دلنشین خانه و در کنار اعضای خانواده و دوستانش و به دور از آلودگی های محیط های درمانی دوران نقاهت خود را سپری کند.

همچنین با تهیه غذاهای مقوی و سالم متناسب با رژیم غذایی بیمار و رسیدگی به نظافت و استحمام و همصحبتی با او باعث ایجاد حال روحی خوب در او میشوند و از کسلی و خمودگی او جلوگیری کرده و شرایطی پیش می‌آورند که بیمار این دوران را در آرامش و با رضایت بیشتری سپری کند.

هزینه انجام خدمات پرستاری در منزل شامل چه قیمت هایی می باشد

هزینه انجام خدمات پرستاری در منزل

از آنجایی که انجام کلیه خدمات پرستاری در منزل در هر زمینه ای از قبیل کودک، امور منزل، سالمند و بیمار، خدمات و انرژی مخصوص به خود را می‌طلبد پس بسته به اینکه خانواده ها در چه مقطع زمانی و تا چه اندازه برای نگهداری از عزیزانشان به پرستار احتیاج داشته باشند، هزینه ی متفاوتی را برایشان در بر خواهد داشت.

زیرا اگر منطقی با این مسئله برخورد کنیم متوجه خواهیم شد که زحمات و خدمات مراقبت از شخص بیمار بسیار بیشتر از نگهداری از فرد سالمی که خود توانایی انجام امور روزانه اش را دارد می باشد به طور مثال اگر بیمار ،سالمند ویا کودک تحت مراقبت به علت بیماری،توان حرکتی نداشته باشد، پرستار باید علاوه بر کمک به او در انجام کارهای روزمره اش،در همه ی اموراتی که به حرکت نیاز دارند نیز همواره همراهش باشد و بجایش این وظیفه را بردوش بکشد پس به پاس زحمات بیشتری که می کشد، هزینه بیشتری نیز دریافت خواهد کرد.

همچنین گاهی خانواده ها از پرستار می خواهند که علاوه بر عزیزانشان، به امور منزل و آشپزی نیز رسیدگی کند تا زمانی که اعضای خانواده از کار بیرون فارغ می‌شوند و به منزل باز می‌گردند آرامش و رفاه بیشتری را تجربه کنند در نتیجه با بیشتر شدن وظایف درخواستی از پرستار، باید هزینه بیشتری را نیز تقبل کنند. به طور کلی می‌توان گفت بسته به اینکه شما چه زمان هایی و تا چه میزان از پرستار خود درخواست ارائه خدمات پرستاری داشته باشید و این خدمات تا چه اندازه تخصصی باشند، میزان دستمزد دریافتی پرستار نیز متغییر می باشد.

مراحل درخواست پرستار برای انجام خدمات پرستاری در منزل

بدون شک شرکت پرستاری آتیه پرستاران سلامت بعلت سالها تجربه در خصوص نگهداری از کودکان، بیماران و سالمندان ( با شرایط گوناگون و منحصربفرد به لحاظ جسمی و روحی ) در نوع خود بهترین است. در حقیقت بیش از یک دهه است که ما به مشتریان خصوصی کمک می کنیم تا بهترین پرستاران را برای مراقبت در خانه پیدا کنند.

پس درصورتی که قصد دارید از این شرکت معتبر و خوشنام پرستار استخدام کنید، در قدم اول توصیه میکنیم خود را از تسهیلات مشاوره ی رایگان با کارشناسان زبده ی آنان بی نسیب نگردانید زیرا اینگونه میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزاد تری دارید با آسودگی خاطر و بدون نیاز به خروج از منزل، پاسخ تمامی سوالات ذهنی خود را یافته و به دغدغه هایتان پایان دهید.

کارشناسان ما متناسب با نیاز و نوع درخواست شما لیستی از خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی که پوشش دهنده ی احتیاجاتتان بوده تهیه کرده و تلاش میکنند تا بهترین و نزدیکترین پرستار منزل به لحاظ تجربه و تخصص را برای ایفای نقش ها و مسولیت های مراقبتی مورد نیازتان ارزیابی و گزینش نمایند و با امکان مصاحبه ی حضوری با پرستار و یا حتی مشاهده ی عملکرد وی بصورت آزمایشی، شرایطی مهیا میسازند تا شما از انتخابتان مطمئن گردیده و پس از تایید پرستار، با اطمینان خاطر اقدام به عقد قرارداد با شرکت مذکور نمایید.

البته انعقاد قرار داد با شرکت به منزله ی اتمام کار آنها با شما نبوده، بلکه در تمام مدت همکاری پرستار با مددجو، آژانس پرستاری موظف به پیگیری و پشتیبانی 24 ساعته ( حتی در ایام تعطیل ) از شما بوده تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نارضایتی و یا نیاز به پرستار جایگزین، در اسرع وقت اقدام نماید.

از آنجایی که روحیه و رفاه افراد رابطه ی مستقیمی با سطح آسایش خانگی آنها دارد، پیشنهاد میکنیم بدون هیچ نگرانی از کیفیت کار و امنیت عزیزتان، همین امروز تنها با یک تماس به تمام مشکلاتتان در خصوص نگهداری از عضو نیازمند به حمایتتان در خانه پایان داده و انرژی مثبت و رفاه را در خانه ی خود به جریان بیاندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × دو =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست