تماس
021-66582923
پرستار بیمارپرستار سالمندپرستار کودکپرستاری در منزل

پرستاری ۲۴ ساعته در تهران 👩‍⚕️ خدمات منزل حرفه‌ای

در دنیای مدرن و پرمشغله امروزی خانواده‌ها به دلیل کمبود وقت و افزایش نیازهای مراقبتی خاص، بیش از پیش به دنبال خدمات پرستاری خانگی شبانه‌روزی در تهران هستند. این خدمات متنوع که شامل مراقبت از سالمندان، کودکان، و بیماران در منزل می‌باشد، امکان پذیرایی و رسیدگی مداوم را فراهم می‌کند، بدون آنکه مددجو احساس غریبگی کند و امنیت خود را از دست داده باشد.

خدمات ویژه

موسسه آتیه پرستاران سلامت با ارائه خدمات پرستاری ۲۴ ساعته، تضمین می‌کند که هر خانواده‌ای می‌تواند به بهترین شکل از عزیزان خود مراقبت کند. این خدمات شامل مراقبت از سالمندان با نیازهای مختلف، کودکان و نوزادان، همچنین بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های تخصصی دارند، می‌باشد.

 بهترین خدمات پرستاری خانگی را از ما بخواهید

فواید استفاده از خدمات پرستاری خانگی

  • مراقبت شخصی‌سازی شده و مداوم: پرستاران ما با توجه به نیازهای فردی هر مددجو، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات می‌کنند.
  • راحتی و آسایش خانواده‌ها: خانواده‌ها می‌توانند مطمئن باشند که مددجویان آن‌ها در محیطی امن و آشنا تحت مراقبت هستند.
  • کاهش هزینه‌های مراقبت: خدمات شبانه‌روزی در منزل می‌تواند در طولانی مدت از هزینه‌های گزاف مراقبت در مراکز و بیمارستان‌ها بکاهد.
  • پیشگیری از عفونت‌های بیمارستانی: مراقبت در منزل به بیمار این امکان را می‌دهد که از عفونت‌های احتمالی که در بیمارستان‌ها شایع هستند، دور باشد.

نکات کلیدی برای انتخاب پرستار مناسب

  • مطمئن شوید که پرستار انتخابی سابقه کاری معتبر و تخصص لازم را دارا باشد.
  • ترجیحا پرستارانی را انتخاب کنید که محل زندگی‌شان نزدیک به شما باشد تا در صورت نیاز به سرعت بتوانند به شما دسترسی داشته باشند.
  • اطمینان حاصل کنید که پرستار با فرهنگ و ارزش‌های خانواده شما آشنا و مطابق با آنها عمل می‌کند، تا تجربه‌ای مطمئن و دلپذیر برای همه اعضا فراهم آید.

خدمات پرستاری خانگی شبانه‌روزی در تهران، فراهم‌کننده مراقبت‌های حرفه‌ای و فردی‌سازی شده در آرامش خانه است. این خدمات نه تنها به حفظ سلامت و روحیه مددجویان کمک می‌کند، بلکه خانواده‌ها را از بار مراقبت مستمر و نگرانی‌های مرتبط با آن آسوده می‌سازد. با انتخاب درست و آگاهانه پرستار، می‌توانید تضمین کنید که عزیزانتان به بهترین نحو ممکن مراقبت می‌شوند، در حالی که خودشان را در محیطی امن و دوستانه حس می‌کنند.

موسسه آتیه پرستاران سلامت متعهد به ارائه خدماتی با کیفیت بالا و پرستارانی مجرب و دلسوز است که هر خانواده‌ای را در تهران و حومه در انتخاب و بهره‌مندی از خدمات پرستاری خانگی شبانه‌روزی یاری می‌رسانند. اطمینان داشته باشید که با انتخاب ما، شما و عزیزانتان در دستان امن و ماهر بهترین‌ها قرار خواهند گرفت.

      وظایف خدمات پرستاری خانگی شبانه روزی

      برای بهره مندی از خدمات پرستاری خانگی از کجا باید شروع کرد

      اغلب افراد تمایل دارند که گذر عمر و دوران کهنسالی یا نقاهت خود پس از عمل جراحی را در منزل و در کنار عزیزانشان که منبع خوبی برای افزایش امید به زندگی در آنها میباشند، سپری کنند. این امر هنگام تصمیم گیری در رابطه با نگهداری از کودکان به علت حفظ ایمنی بیشتر در صورت مراقبت از آنها در محیط منزل و آسوده خاطر بودن والدین در خصوص نحوه ی مراقبت از آنها مطابق با اصول تربیتی مد نظرشان، اهمیت بیشتری میابد. اما به راستی برای استخدام پرستار با تجربه و کاربلد به منظور دریافت سرویس کاملی از خدمات پرستاری خانگی برای عزیزان خود ( کودک، سالمند یا بیمار ) از کجا باید شروع کنید!!!!!!!

      با در نظر گرفتن این موضوع که قرار است مهمترین فرد زندگی خود را به دستان پرستار منزل سپرده و مسولیت مراقبت از جسم و روان او را به وی بسپارید، لازم است برای مواجه نشدن با مشکل در انتخاب پرستار، برای این امر سرسری عمل نکرده و جذب آگهی های پر آب و تاب تبلیغاتی که در روزنامه ها و برنامه های کاریابی ارائه میگردند اما پشتوانه ی محکمی به منظور تضمین کننده ی فعالیت خود ندارند، نگشته و از شیوه ی اصولی و مطمئن این روش که همان پیگیری این موضوع از طریق موسسات معتبر و دارای مجوز فعال در این خصوص میباشد، اقدام نمایید.

      خدمات پرستاری خانگی برای کودکان

      ما در آتیه پرستاران سلامت میدانیم که شما در جستجو برای یافتن یک ارائه دهنده ی مراقبت مناسب، تا چه حد ممکن است احساس ناراحتی کرده و سردرگم شوید. به همین علت با گنجاندن برنامه ای برای بازدید و امکان مشاوره رایگان و پیگیری این مراحل بصورت گام به گام، تلاش نموده ایم تا این روند را تا حد امکان برای شما و خانواده ی عزیزتان آسان تر نماییم.

      1- مرحله ی اول

      هنگامی که شما با کارشناسان مربوطه در این مرکز پرستاری برای رفع نیاز یکی از اعضای خانواده تماس میگیرید، این امکان را در اختیار آنها قرار میدهید تا در مورد وضعیت فعلی زندگی عزیزشما، میزان سلامتی، فعالیت ها و عوامل تاثیر گذار در جلب رضایت و شادی وی و اموراتی که در آنها به وضوح به کمک نیاز دارد، اطلاعات کسب کنند و شما نیز در خلال این مصاحبت به پاسخ سوالات ذهنی خود در خصوص شرایط ، هزینه ها و انواع خدمات و رویکردهای منحصر به فرد ارایه شده توسط آنها دست یابید.

      2- مرحله ی دوم

      در گام بعدی پس از انجام مشاوره، شرکت پرستاری یک برنامه ی مراقبتی دقیق و مطابق با روال و اصول مدنظرتان برای شما طرح ریزی میکند و حتی در صورت بیماری فرد تحت مراقبت برای پیش بردن مراقبت از وی در راستای دستورالعمل های پزشکی، ممکن است با پزشک معالجتان مشورت نماید و یک برنامه ی مراقبتی اختصاصی و کاملا بصورت تطبیقی با خواسته ها و شرایط شما پایه ریزی کند.

      3- مرحله ی سوم

      پس از پشت سر گذاشتن مراحل قبلی، موسسه خدمات پرستاری یک مراقب توانمند که با معیارهای و ویژگی های مدنظرتان بیشترین شباهت و نزدیکی را دارد، به محل زندگی شما اعزام کرده و با امکان مشاهده ی عملکرد وی بصورت آزمایشی و در صورت رسیدن به تفاهم، با انعقاد قراردادی رسمی متعهد به عمل به مفاد ذکر شده ی توافقی با شما میباشد.

      در نظر داشته باشید که تمامی پرسنل مشغول به فعالیت در آتیه ی پرستاران سلامت برای دستیابی به این جایگاه، به دقت غربالگری گردیده و از گزینش سختگیرانه ای به منظور برخورداری از سلامت اخلاقی و رفتاری، عدم سوپیشینه، تحصیلات، سوابق کاری، تجارب، مهارت ها و غیره سر بلند بیرون آمده اند و خود شرکت، پشتیبان و ضامن کیفیت خدمات ارایه شده توسط آنها میباشد.

      پس بهتر است وقت را تلف نکرده و همین امروز تنها با یک تماس ساده، سالمند خود را در فصل خزان عمر خود همراهی کرده و یا کودک کنجکاو و شیرین خود را در دوران حساس زندگی اش از حمایتی همه جانبه و دلسوزانه بهره مند گردانید و با مشاهده ی شادی و آرامش هرچه بیشتر عزیزانتان در سایه ی بهره مندی از خدمات پرستاری خانگی رضایت بیشتری در زندگی خود احساس نمایید

      13 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

      • سلام واقعا دستتون درد نکنه خدماتون عالیه من برای مادر شوهرم پرستار گرفتم شبانه روزی با اینکه کارش خیلی سخته ولی خداییش دلسوزانه مراقبت می کنه از مادر شوهرم خدا خیرش بده . از موسسه آتیه پرستاران هم تشکر می کنم که از همه نظر مارو حمایت کرد

        پاسخ
        • مدیر سایت
          بهمن 1, 1400 10:41 ق.ظ

          درود بر شما . باعث افتخار می باشد که موسسه آتیه پرستاران سلامت را انتخاب کردید.

          پاسخ
      • با سلام
        من خانم رضایی هستم و مادر من نابیناست من از شرکت شما پرستار گرفتم برا مراقبت از مادرم خیلی خیلی تشکر می کنم از همه ی کارکنان آتیه پرستاران که یک پرستار خوب و دلسوز به ما داد . واقعا آرامش رو به زندگی ما آورد

        پاسخ
      • salam
        vaghean behtarin sherkat parastari to tehran hast kheili motaahed hastan poshtibanishon ham aliyeh

        پاسخ
      • سلام .ببخشید چرا شما پرستار ساعتی نمیفرستید من زنگ زدم شرکت برا پرستار ساعتی میگه اعزام نمیکنیم دلیلش چیه؟؟

        پاسخ
        • مدیر سایت
          بهمن 1, 1400 11:01 ق.ظ

          درود بر شما . خدمات ساعتی به علت ویروس کرونا فعلا جزو خدمات ما نمی باشد . شما می توانید پرستار یک ماهه استخدام کنید . برای اطلاع بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید. ممنون از شما

          پاسخ
      • خدماتتون عالیه . پرستاری که من برا خانمم گرفتم مثل یه خواهر ازش مراقبت می کنه . من همسرم ام اس گرفته اگه این پرستار نبود نمیدونستم باید چیکار کنم . خیلی خیلی از خانم مروتی تشکر می کنم همچنین از شرکت آتیه پرستاران سلامت نیز ممنونم که این پرستار رو به ما معرفی کرد.

        پاسخ
      • سلام ممنون از خدمات ارزشمندتون. من برا خودم و داداشم پرستار کودک گرفتم خیلی راضی هستیم میخواستم تشکر کنم از مدیر موسسه آتیه پرستاران سلامت. خدا بهتون سلامتی بده

        پاسخ
      • سلام وقت بخیر
        من یه پرستار میخوام که هم از پدر بزرگم مراقبت کنه و هم از بچم که ۴ سالشه مراقبت کنه، شما اینجور پرستاری دارید و قیمتش چنده ؟؟؟
        ممنون

        پاسخ
        • مدیر سایت
          بهمن 15, 1401 0:02 ق.ظ

          درود بر شما
          بله موسسه آتیه پرستاران سلامت این نوع خدمات را نیز در کنار دیگر خدمات خود به خوبی ارائه می دهد. بسیاری از پرستاران منزل که در این موسسه فعالیت می کنند تخصص مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان را به طور همزان در کارنامه خود دارند.
          در مورد سوال دوم بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت ها یا به برگه ی تعرفه های پرستاری که در منوی سایت قرار دارد مراجعه کرده و یا با کارشناسان عزیز تماس بگیرید.

          پاسخ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      این فیلد را پر کنید
      این فیلد را پر کنید
      لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

      یک × دو =

      درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
      فهرست