تماس
021-66582923

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران جزو خدماتی می باشد که آتیه پرستاران سلامت به این منطقه از تهران و مناطق دیگر خدمات رسانی می کند . این خدمات شامل مراقبت از سالمندان ، کودکان و بیمار در خانه می باشد .

همانطور که می دانید زندگی اشخاص در جوامع دارای پیشرفتهای متعددی شده و صنعت و تکنولوژی باعث تغیراتی در زندگی انسان ها شده است که نیازهای متعددی را برای به آنها دنبال داشته است. با تغیراتی که در نحوه و شکل زندگی انسانها به وجود آمده است باعث شده که نیاز بیشتری به درمان و خدمات درمانی داشته باشند و با توجه به نوع تغذیه و عوامل محیطی همچون آلودگی هوا ، خدمات پرستاری در منزل از اهمیت بالای برخوردارمی باشد.

مشغله های روزانه و کارهای شخصی و همچنین نبود وقت لازم از دلایلی میباشند که افراد به خدمات پرستاری روی می آورند که خود دارای مزیتهای زیادی میباشد و در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. کیفیت در خدمات و نحوه درست انجام دادن خدمات از مهمترین کارهایی است که پرستاران باید به این موضوعات اهمیت بالایی بدهند. که این امر جزو تعهدات موسسه آتیه پرستاران سلامت نیز می باشد.

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران برای چه افرادی می باشد

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران برای کودکان ، سالمندان و بیماران و همچنین سالمندان تنها که نیاز به یک همدم دارند، می باشد. که در زیر بیشتر شرح داده ایم .

  • پرستاری از کودکان و نوزادان در منزل
  • پرستاری و ارائه خدمات نگهداری سالمند در منزل
  • پرستاری از بیماران زخم بستری در منزل
  • پرستاری و مراقبت از بیمارانی که بیماری ذهنی و روحی دارند مثل آلزایمر، حواس پرت و فراموش کار
  • پرستاری از بیمارانی که دارای محدودیت حرکتی و جسمی میباشند
  • پرستاری از بیمارانی که عمل جراحی انجام داده اند و برای درمان در منزل بستری شده اند
  • اعزام روانشناس به منزل برای شما عزیزان

پرستاری در منزل امری مهم قلمداد میشود و چگونگی رفتار پرستار با مددجو بسیار مهم میباشد که خود اصول و قواعدی دارد. وقتی که والدین به دلایل فقدان زمان یک پرستار را در منزل خود استخدام میکنند انتظار دارند که از زمانی که در منزل نیستند پرستار به خوبی و با کیفیتی از عزیزانش مراقبت و نگهداری کند تا والدین با خیالی راحت به کارشان رسیدگی کنند.

ویژگی های پرستار در منزل غرب تهران عبارتند از:

پرستارانی که در موسسه های خدمات پرستاری در منزل مشغول به فعالیت می باشند باید دارای ویژگی های زیر باشد .این ویژگی ها شامل :

  • داشتن مسئولیت در انجام کارهای مددجو
  • ظاهری آراسته و مناسب در اوقاتی که در منزل مشغول پرستاری از مددجو هست
  • انجام درست کارهای مددجو درزمان مناسب
  • هماهنگی لازم با خانواده مددجو برای پیش بردن کارهای مددجو
وظایف پرستار در مراکز خدمات پرستاری در منزل غرب تهران

وظایف پرستار در مراکز خدمات پرستاری در منزل غرب تهران

هر پرستاری وظیفه ای در قبال شغل خود دارد . پرستارانی که برای خدمات پرستاری در منزل غرب تهران به منازل اعزام می شوند نیز در قبال سالمندان ، کودکا و بیمارانی که تحت مراقبت آنها است، وظایفی دارند که باید به طور کامل این وظایف را انجام دهند. در زیر بیشتر راجعب به این وظایف صحبت کرده ایم .

  • داشتن رابطه خوب و عاطفی با مددجو ، وقتی که پرستار با مددجو رابطه صمیمی و نزدیکی دارد باعث میشود احساس خوبی در مددجو رخ بدهد و به روند بهبود او کمک شایانی نماید
  • فراهم کردن غذای مناسب و مفید برای سالمند و اگر سالمند قادر به خوردن نبود به وی کمک کند
  • انجام کارهای آموزشی و تفریحی با سالمند در منزل، یاد گرفتن چیزهای جدید در سالمندان حس خوبی را به آنها شکل میدهد و باعث میشود که آنها بهتر کارهای خود را انجام دهند و به بهتر شدن عملکرد مغزشان کمک میکند
  • در اوقاتی که سالمند تمایل دارد و با هماهنگی والدین سالمند ، پرستار سالمند میتواند سالمند را به بیرون از منزل ببرد و با او به قدم زدن در پارک و پیاده روی بپردازد
  • ایجاد کردن رابطه خوب با سالمند از دیگر وظایف پرستار سالمند در منزل میباشد ، پرستار سالمند باید به گونه ای با سالمند رفتار کند تا سالمند احساس غریبگی نکند و با سالمند بسیار مهربان رفتار کند
  • ایجاد رابطه با خانواده سالمند و هماهنگی برنامه سالمند با خانواده سالمند
  • اگر کسی که پرستار از او نگهداری میکند بیماری خاصی دارد ، پرستار سالمند باید به طور مرتب روند درمان بیمار و وضعیت سلامت وی را به پزشک معالج بیمار گزارش دهد

مزیت های نگهداری از اشخاص نیاز به مراقبت در منزل نسبت به مراکز درمانی و مراکز نگهداری چیست؟

در مراکز نگهداری و مراکز درمانی به دلیل اینکه هزینه های پرستاری و مراقب زیاد است و برای اکثریت اشخاص این هزینه ها سنگین و سرسام آور میباشد ، تمایل پرستاری و نگهداری در منزل برای افراد بسیار بالا است و این افراد تمایل دارند که در منزل خودشان از خدمات پرستاری در منزل بهرمند شوند.

وقتی شما از عزیزانتان در منزل پرستاری و مراقبت میکنید دیگر هزینه ای صرف رفت و آمد به مراکز درمانی یا مراکز نگهداری نخواهید کرد. ترافیک کلافه کننده تهران نیز از معضلاتی است که برای برای همه استرس زاست ولی با پرستاری و نگهداری عزیزانتان در منزل این چالش نیز برطرف میگردد.

تمام تلاش ما در ارائه خدمات پرستاری در منزل غرب تهران این است که شما والدین عزیز و عزیزانتان با خیالی راحت از خدمات پرستاری در منزل بهرمند می شوید زیرا ما به این واقفیم که شما لایق بهترینها هستید.

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران شامل چه امکاناتی برای شما عزیزان میباشد:

  • انجام کلیه امور منزل و آشپزی
  • غذا دادن به سالمند ، کودک و بیمار
  • دادن داروهای مددجو
  • در صورت نیاز بردن مددجو به درمانگاه و پیش پزشک
  • بردن مددجو به تفریح مانند پارک ، پیاده روی ، کوه نوردی
  • انجام خدمات مراقبتی و نگهداری از بیماران در منزل
  • مراقبت از سالمندان پوشکی در منزل
  • مراقبت از افراد آلزایمری
  • همدم سالمند تنها
  • انجام کلیه امور نظافتی مددجو

نقش کودکان در زندگی ما و استفاده از خدمات پرستاری

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران بجز سالمندان و بیماران، شامل کودکان نیز می باشند . با تولد یک نوزاد زیباترین اتفاق برای پدر و مادر رخ میدهد ، اتفاقی که هیچ وقت مانندی مثل این ندارد. آری کودکان قشنگترن اتفاق برای تمام پدر و مادران هستند ولی تربیت ، آموزش و نگهداری از جهات مختلف ، مهمتر از تولد میباشد.

با تولد یک انسان مسئولیتی نیز بر گردن والدین کودک نهاده میشود که این امری مهم و ضروریست. چگونگی مراقبت و پرستاری از کودک در منزل و نقش آن بر آینده و موفقیت یک کودک تاثیری مستقیم دارد زیرا همگی بر این حرف واقفیم که هر که بکارد درو میکند والا غیر .

چگونگی حرف زدن با کودک ، چگونگی رفتار با او، گوش دادن به حرفها و خواسته های کودک همگی در موفقیت و عدم موفقیت کودک نقش خواهند داشت پس تمام این موارد را برای تربیت فرزندی موفق باید در نظر بگیرید .

بر حسب اینکه در روزگار امروزی زن و مرد به علت مشکلات اقتصادی و هزینه های گزاف زندگی باید کار کنند و شاغل هستند، این چالش را پیش رو دارند که کودک عزیزشان را باید کجا بگذارند تا اوقاتی را که آنان سر کار هستند کودکشان به تربیت و آموزش علوم درسی و علوم زندگی بپردازد .

اصلا جای نگرانی نیست و باخیال راحت به کارهایتان برسید زیرا ما در خدمات پرستاری در منزل آتیه پرستاران سلامت بستری را فراهم کرده ایم تا شما و پدر و مادران عزیز در منزل خودتان کودک دلبندتان را پرستاری، مراقبت و نگهداری کنید . ما با پرستاران زبده و با تجربه ای که در خدمت داریم شما عزیزان را یاری کرده و با اعزام این پرستاران با تخصص و کاردان به منازل شما از کودکانتان پرستاری و مراقبت میکنیم.

خدمات پوشکی در منزل غرب تهران چگونه است

متاسفانه اغلب پا نهادن به دوران کهنسالی و به دنبال آن ضعف جسمانی، حرکتی و یا بیماری، برخی از افراد را با بی اختیاری روده و مثانه مواجه میکند که به منظور رفع این نیاز و رفاه بیشترسالمند، استفاده از پوشینه بهترین راهکار ممکن میباشد. خدمات پوشکی در منزل غرب تهران سرویس بسیار کارآمد برای آن دسته از سالمندانی است که در اجابت مزاج دچار نقص و ناتوانی گردیده تا در سایه ی حمایت دلسورانه، ماهرانه و حرفه ای یک مراقب آموزش دیده، در کنار برطرف نمودن احتیاجات و حفظ حریم خصوصیشان، کمتر دچار خجالت و سرخوردگی گردیده و راحتتر با دوران پیری و عواقب نه چندان خوشایند آن کنار بیایند.

خدمات تعویض پوشکی در منزل غرب تهران علاوه بر رسیدگی به تمامی امور روزانه ی تغذیه ای و بهداشتی سالمند از قبیل تهیه وعده های غذایی مناسب سالمند، کمک در حمام کردن، تعویض لباس، اصلاح سر و صورت و توجه ویژه به نیازهای روحی وی، در قدم اول ارائه مراقبتی اصولی و صحیح با هدف رعایت و حفظ نکات بهداشتی سالمند پوشکی به منظور پیشگیری از ایجاد زخم بستر، سوختگی و حساسیت های پوستی در سالمند را شامل میباشد. زیرا هر گونه سهل انگاری در این خصوص خطر ابتلا به عفونت و مشکلات پوستی را افزایش داده و شرایط را برای سالمند سخت تر مینماید.

در راستای محقق ساختن این هدف، پرستار سالمند پوشکی موظف است با انتخاب یک پوشینه ی مناسب با جنس و سایز مناسب سالمند، در زمانبندی های مشخص و هر زمان که نیاز است اقدام به تعویض پوشک نموده و ناحیه ی تناسلی سالمند و چین خوردگی های پوست در اطراف آن را بخوبی با دستمال مرطوب به دقت از آلودگی پاک کرده و پس از خشک شدن، به منظور جلوگیری از التهابات پوستی و سوختگی، ناحیه ی مذکور را با پماد، لوسیون و هرگونه کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده چرب نماید و پس از اتمام کار با قرار دادن پوشک آلوده و دستکش مصرفی درون کیسه پلاستیکی و درون سطل زباله و شستشوی دست ها با آب و صابون، سالمند را از قرار گرفتن در برابر هرگونه آلودگی حفظ نماید.

اگر سالمند پوشکی در منزل دارید همین امروز برای دریافت با کیفیت ترین خدمات برای عزیزانتان با ما در آتیه پرستاران سلامت تماس بگیرید تا با مشاهدی نتیجه ی عملکرد حرفه ای پرسنل آموزش دیده ی ما در ارائه خدمات پوشکی در منزل در غرب تهران، شگفت زده شوید.

قیمت خدمات پرستاری در منزل غرب تهران

بطور طبیعی در هر خانه و خانواده ای مرد یا زن سالمند، بیمار یا کودکی وجود دارد که بعلت کهولت سن، بیماری، تنهایی ویا ناتوان بودن در انجام اموراتش، نیاز به مراقبت و توجه اطرافیان دارد، اگر در غرب تهران ساکن هستید و به هر دلیلی نمیتوانید مسولیت نگهداری از عزیزانتان را برعهده بگیرید، استفاده از خدمات پرستاری در منزل بدلیل امکان مراقبت از افراد در محیط امن و فضای گرم خانواده بهترین راهکار پیشنهادی برای مدیریت این اوضاع میباشد.

اما سوال مشترک بین تمامی افراد متقاضی این سرویس این است که قیمت خدمات پرستاری در منزل غرب تهران چقدر است؟

بهتر است قبل از تصمیم به همکاری با یک موسسه از تعرفه های خدمات ارائه شده توسط آنها و نحوه ی محاسبه ی قیمت ها مطلع شوید تا دریابید که چگونه شرکت مذکور میتواند در متعادل سازی قیمت ها و نزدیک کردن آن به بودجه ی مالیتان به شما کمک کند تا در برنامه ی پرداختیتان با مشکل مواجه نشوید.

کارشناسان با تجربه و دلسوز ما در آتیه پرستاران سلامت که از جمله مراکز باسابقه ی پوشش دهنده ی خدمات پرستاری در منزل غرب تهران میباشد بصورت شبانه روزی آماده ی شنیدن صدای گرم شما هستند تا با در اختیار قرار دادن تجربه ی خود بصورت رایگان و انجام مشاوره در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، در صدد راهنمایی هرچه بهتر شما برای تصمیم گیری صحیح تر برایند زیرا قیمت خدمات پرستاری در منزل غرب تهران نیز مانند سایر مناطق، کاملا متاثر از ساعات کار درخواستی، بعد مسافتی، حجم وظایف محوله به پرستار و میزان وابستگی فرد متقاضی بوده و تابع یک الگوی واحد برای تمامی افراد نمیباشد.

اگر برای آرامش و رفاه عزیزانتان بدنبال دریافت خدمات مراقبت و پرستاری در منزل در بالاترین کیفیت ممکن هستید اما بودجه مالی محدودی دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید تا با تغییر فاکتورهای عنوان شده قیمت خدمات پرستاری در منزل دریافتیتان را تا حد امکان به توان مالی خود نزدیک کرده و با کم کردن حجم وظایف از روی دوشتان، زندگی لذت بخش تر و کم تنش تری برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 4 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست