تماس
021-66582923

پرستاران از جمله نیروهای با ارزشی هستند که شاید خیلی از ما در زندگی روزمره توجه چندانی به سختی کار آنها و ارزش کار آنها و همچنین تلاشی که برای همه ما می کنند نکرده باشیم و از آن غافل بودیم. اما وجود اپیدمی کرونا اگر چه مضرات و مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد اما در کنار همه دلهره ها و استرس های ناشی از این ویروس ما به قدر و منزلت پرستاران عزیز آگاه شدیم و دیدیم که در این دو سال چقدر سختی و زحمت کشیدند و برای نجات جان خیلی از ماها از خانواده‌ها و عزیزانشان دور ماندند تا در شرایط و لحظات سخت بیماری کنار ما باشند و از ما مراقبت کنند.

این فرشته های زمینی نه تنها در مراکز بیمارستانی و درمانی به ارائه خدمت می‌پردازند بلکه بسیاری از آنها به وسیله مراکز خدمات پرستاری جذب خانواده ها می شوند و می توانند خدماتی را در منزل به عزیزان ما اراده ارائه دهند .

ما به خدمات چه نوع پرستاران ای در منزل نیازمندیم ؟

با توجه به شرایط زندگی و نوع احتیاج و کمکی که ما به پرستاران داریم مثلا این که پرستار مراقبت نگهداری در منزل را برای مراقبت و کمک بیشتر از کودکان در منزل می خواهیم و یا اینکه بیماری در منزل داریم و به دلایل مختلف نیاز به مراقبت و پرستاری ویژه دارد و یا اینکه عزیزان سالمندی در خانه ما هستند که به علل مختلفی از جمله ضعف عضلانی و جسمانی و ناتوانی نیاز داریم که پرستارانی به صورت نیمه وقت و یا گاهی شبانه روزی در کنار آنها باشند، تصمیم به استخدام پرستارانی در منزل می نماییم.

پرستاران در منزل در پاسداران چه نوع خدماتی را ارائه می دهند ؟

خدمات پرستاری در منزل پاسداران شامل اموری مانند پرستاری از سالمند در منزل و همچنین مراقبت و نگهداری از کودک و بیمار نیز می باشد. پرستار در انجام امور روزانه و نظافت به آنها کمک می کنند و مراقب تغذیه و تهیه غذا برای آنها هستند و اوقات فراغت افراد سپرده شده به آنها چه کودک باشد یا فرد سالمند و بیمار را با صحبت کردن با آنها یا کتاب خواندن یا بیرون رفتن با آنها و یا فیلم دیدن سپری می کنند ،در مورد کودک رسیدگی به وضع بهداشتی و پوشک کردن او و به موقع خواباندن او را به عهده دارند.

در مورد سالمندان نیز در صورتی که سالمند پوشکی است و یا اینکه از سوند استفاده می کند وظیفه تعویض و امور مربوطه را به عهده دارد ، در مورد بیماران دادن داروهای بیماران سر موقع و انجام تزریقات و تعویض پانسمان و انجام نمونه های آزمایشگاهی بر عهده پرستار است .

خدمات پرستاری در منزل به مادران باردار در پاسداران ؟

دوران بارداری یکی از حساس ترین دوره های زندگی بانوان است که مادران در این دوران باید تحت مراقبت اعضای خانواده و یا پرستاران قرار بگیرند برخی از مادران در دوران بارداری به علت مشکلاتی مانند ویار های طولانی و یا اضافه وزن و یا وضعیت جنین آنها نیاز دارند که شخصی به صورت ساعتی و شبانه روزی از آنها مراقبت کند از این رو این مادران اقدام به استخدام پرستاران می‌کنند که برای نگهداری و مراقبت بیشتر و گاهی برای انجام امور درمانی در منزل آنها باشند و خیال آنها را از بابت این گونه مسائل راحت کند.

جلوگیری از افسردگی سالمندان در پاسداران با پرستار منزل

گاهی سالمندان عزیز شرایط جسمانی مناسبی دارند و می‌توانند امور شخصی خود را انجام دهند اما به علت دوری فرزندان آنها و یا فوت همسرانشان خیلی تنها هستند و نیاز به یک همراه و همدم و هم صحبت دارند این در حالی است که به هیچ وجه دوست ندارند که خانه خود را ترک کنند و مثلاً به مراکز نگهداری از سالمندان بروند از این رو خانواده و فرزندان سالمندان عزیز با استخدام پرستاران در منزل باعث می‌شوند که سالمند عزیز از تنهایی در آید و از اینکه همیشه یک نفر مراقبت و مواظب اوست احساس امید و شادی می کند و از این طریق می تواند اوضاع روحی بهتری داشته باشد و همین امر مانع از ابتلای سالمندان به بیماری‌های روحی از جمله افسردگی می‌شود.

 با استخدام پرستار منزل در پاسداران چگونه میتوانیم تعادل را در خانواده برقرار کنیم

با استخدام پرستار منزل در پاسداران چگونه میتوانیم تعادل را در خانواده برقرار کنیم

ما فرزندان پدر و مادرهایی هستید که جز ما ممکن است چندین فرزند دیگر نیز داشته باشند از این رو مراقبت و نگهداری از همه آنها و رسیدگی به امور منزل و امور شخصی خودشان و اگر شاغل نیز باشند و امور مربوط به شغلشان همه و همه تمام وقت آنها را می‌گیرد حالا اگر این والدین ما خدای ناکرده یک بیمار در منزل نیز داشته باشند یا والدین سالمندی نیز داشته باشند که نیازمند همراهی آنها باشند واقعاً از نظر جسمی و روحی کاملاً خسته و ناتوان خواهد شد و ممکن است تعادل خانواده به هم بخورد و از طرف دیگر پدربزرگ یا مادربزرگ سالمند ما نیز خودش احساس گناه کند که شرایطش به گونه‌ای است که دیگران مجبورند به او نیز رسیدگی کنند.

در این شرایط بهترین کار این است که والدین ما پرستاران ای را برای کمک بیشتر و مراقبت از پدربزرگ و مادربزرگ های سالمند ما استخدام کنند که در منزل از آنها نگهداری کند این امر سبب می‌شود که هم پدر و مادر ما خیلی خسته و ناتوان نشوند و هم خود سالمندان عزیز خانواده نیز احساس بهتری داشته باشند.

هزینه های پرستاری در منزل در پاسداران

موسسات خدمات پرستاری پاسداران آیتم های خاصی را برای محاسبه هزینه پرستاران در نظر می‌گیرد که با توجه به آن هزینه پرستار در منزل را مشخص می‌کند مثلاً اینکه تجربه کاری پرستار چند سال است، تحصیلات و مدرک او چیست و یا ساعات کار او چقدر از نوع خدمت او به چه کسی از کودک سالمند و یا بیمار و محاسبه همه این موارد هزینه پرستار را تعیین می‌کنند. یکی از این موسسات که می توانید از آن درخواست پرستار منزل در پاسداران تهران کنید مرکز پرستاری آتیه پرستاران سلامت می باشد این موسسه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان محترم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + 20 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست