تماس
021-66582923

وجود یک پرستار شبانه روزی در منزل برای خدمات درمانی و یا خدمات مراقبتی برای یک بیمار امری ضروری و واجب تلقی می شود. خدمات شبانه روزی را نمی توان فقط مختص بیماران دانست بسیاری از سالمندان سالم هستند که درخواست پرستار به صورت تمام وقت را دارند معمولا این درخواست ها به دلیل تنهایی فرد می باشد.

پرستار شبانه روزی در منزل

اما واژه پرستار تمام وقت در منزل به کسی اطلاق می شود که با اصول نگهداری و مراقبت و اصول درمانی آشنایی کامل داشته باشد و بتواند با گذراندن دوره های تخصصی و عملی و همچنین طی کردن تحصیلات دانشگاهی علم و تجربه لازم را در این مورد به دست آورد تا ما با خیال راحت بتوانیم بیماران و عزیزان خود را به آنها بسپاریم.

بهره بردن از یک پرستار شبانه روزی می تواند در بهبود بیماران تاثیر بالایی داشته باشد. این پرستاران نسبت به دیگر پرستاران باید دارای خصوصیات بارزتری باشند. رساندن خدمات پرستاری خانگی شبانه روزی به سالمندان و یا بیماران واقعا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد که این پرستاران باید توان این کار را داشته باشد. اگر این پرستاران از توان بدنی بالایی برخوردار نباشند نمی توانند در طول شبانه روزی خدمات خود را به فرد درخواست کننده اعمال نمایند.

خدماتی که توسط پرستار شبانه روزی در منزل ارائه می شود

خدمات پرستاری منزل به صورت شبانه روزی شامل خدمات به سالمندان، کودکان و بیماران می باشد. این خدمات هم می تواند به صورت درمانی برای بیماران باشد و هم می تواند به صورت مراقبت و نگهداری باشد. که در زیر به تک تک این خدمات شبانه روزی اشاره کرده ایم.

خدمات پرستار شبانه روزی در منزل برای بیماران

خدماتی که توسط پرستار شبانه روزی  به بیماران ارائه می شود شامل مراقبت از افرادی که بیماری خاصی دارند ، انجام کلیه تزریقات و پانسمان برای بیماران ، انواع سونداژ ، دادن دارو به بیماران ، انجام امور بهداشتی سالمند ، انجام امور منزل و آشپزی و …

خدمات برای سالمندان

خدماتی که توسط پرستار منزل شبانه روزی  برای سالمندان عزیز ارائه می شود. شامل نگهداری از سالمندان ناتوان ، آلزایمری ، سالمندان پوشکی ،  تنها ، پارکینسونی ، سالمندان بیمار ، خدمات بهداشتی سالمندان و … می باشد.

خدمات برای کودکان

خدماتی که توسط پرستار شبانه روزی  برای کودکان  ارائه می شود شامل نگهداری از کودکان در غیاب مادر ، نگهداری از کودک بیمار ، انجام آموزش های مفید به کودک ، کمک به کودک در انجام تکالیف مدرسه ، آموزش مادران در نگهداری از کودکشان و …

مزایای استفاده از پرستار شبانه روزی در منزل شامل چه مواردی می باشد.

مزایای استفاده از پرستار شبانه روزی در منزل

خانواده ها با داشتن یک پرستار به صورت شبانه روزی در خانه خود، می توانند کلیه خدمات درمانی و مراقبتی را به منزل خود بیاورند و دیگر لازم نیست برای رفتن به بیمارستان و یا درمانگاه مسافت های طولانی را طی کرد. در زیر به دیگر مزایای استفاده از این پرستاران اشاره کرده ایم.

  • بالا بودن کیفیت مراقبت ها و نگهداری ها نسبت به مراکز داخل شهر
  • افزایش ایمنی و آسایش برای بیماران و خانواده ها
  • کاهش هزینه ها نسبت به بیمارستان و مراکز درمانی
  • کاهش رفت و آمدها و دوری از ترافیک
  • دوری از انتقال بیماری ها در بیمارستان که ممکن است به بیمار و حتی خود شما سرایت کند.
  • جلوگیری از جابجایی بیمار و سالمند
  • بالا رفتن روحیه سالمند و بیمار

استخدام پرستار شبانه روزی در منزل چگونه است؟

همه ما برای انتخاب پرستار بر حسب نوع احتیاج و نیازی که به خدمت و همراهی او داریم اقدام به این استخدام پرستار شبانه روزی می نماییم ما می توانیم قبل از استخدام با مشاوران مخصوص در این رابطه صحبت کنیم و برای آنها کاملاً شرح دهیم که پرستاران را برای چه نوع مراقبتی می‌خواهیم و آیا آنها در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند یا نه .

برای انتخاب پرستار شبانه روزی کودک و یا سالمند و یا بیماران سن، جنسیت، خصوصیات اخلاقی و تجربه کاری بسیار مهم است که در این خصوص نیز کارشناسان می توانند ما را راهنمایی کنند.

زمانی که یکی از افراد خانواده اعم از کودک یا عزیز سالمند و یا شخصی از خانواده که بیمار است علاوه بر نگهداری و درمان در طول روز نیاز به مراقبت و نگهداری شبانه نیز دارند، و یا اینکه کودکانی هستند که نیاز به مراقبت بیشتر دارند و یا از نوع کودکان فعال اند و انرژی زیادی برای بازی و گذراندن اوقات خود دارند و یا فرد مورد مراقبت ما یکی از اعضای خانواده است که ممکن است جراحی خاصی انجام داده و یا مشکلات روحی روانی دارد و یا مشکلات مربوط به مغز و حافظه و نیاز به مراقبت بیشتر ، در این صورت خانواده ها به فکر استخدام یک پرستار شبانه روزی در منزل می‌افتند که بتواند در این مسیر آنها را یاری نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 + 12 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست