تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

دریافت کلیه خدمات پرستاری منزل در تهران

کلیه خدمات پرستاری در منزل برای مراقبت از سالمندان و افرادی که دچار معلولیت و ناتوان هستند تعریف شده است آنها به مردم در خانه هایشان کمک می کنند که بهتر زندگی کنند و از زندگی خود در ادامه بیشترین لذت را ببرند. کمک هایی مانند مراقبت و پرستاری، فیزیوتراپی ، انجام امور منزل و مواردی از این قبیل.

کلیه خدمات پرستاری در منزل با هدف

هدف از ایجاد خدمات پرستاری در منزل در مرحله اول بازگرداندن آرامش به زندگی خانواده ها می باشد زیرا خانواده هایی که مشغله کاری دارند بیشترین چالش را در مراقبت از نزدیکان خود را تجربه می کنند اما اهداف دیگر شامل

  • جلوگیری از دست دادن استقلال
  • برای جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان
  • جلوگیری از بی نظمی در برنامه روزانه خانواده ها
  • سرعت به روند بهبودی افراد بیمار

کلیه خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل

تیم های ارائه خدمات پرستاری در منزل از پرستاران کمکی و پرستارانی که دارای مدرک هستند تشکیل شده است. آنها با توجه به تجربه و مهارت خود به مراقبت در منزل می پردازند این مراقبت ها شامل

  • مراقبت های بهداشتی و راحتی: مانند کمک به توالت رفتن، کمک به استحمام، کمک به راه رفتن، کمک به غذا خوردن و …
  • مراقبت های پرستاری: مانند پانسمان، دارو دادن به بیمار، تزریق و غیره
  • برخی از خدمات پرستاری در منزل توسط تیم متخصص آلزایمر ارائه می شود این پرستاران از افراد مبتلا به بیماری آلزایمر مراقبت می کنند و همچنین به خانواده های آنها نیز کمک می کنند. تیم تخصصی آلزایمر با افرادی که در شروع این این بیماری هستند و یا در مرحله خفیف و متوسط می باشند کار می کنند.
  • مراقبت از سالمندان و افرادی که به دلیل بیماری به ناتوانی کنترل ادرار دچار شده اند. این پرستاران کلیه خدمات پرستاری در منزل در قبال این افراد را انجام می دهند خدماتی مانند تعویض پوشک
  • خدمات مراقبت و پرستاری از کودکان : پدر و مادرهای جوان می توانند با دریافت خدمات پرستاری در خانه از کودک خود مراقبت و نگهداری کنند بنابراین وقتی بیرون از خانه هستید مطمئنید که یک فرد دلسوز مراقبت کودک شما می باشد.
  • انجام اموز منزل و تهیه و درست کردن غذا جزو این خدمات می باشد. بنابراین وجود یک مراقبت باتجربه و با دستپخت خوب می تواند روزی خوب و عالی را برای شما رقم بزند
کلیه خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل در شهر تهران

هزینه کلیه خدمات پرستاری منزل

هزینه های کلیه خدمات پرستاری در خانه بر خلاف کشورهای پیشرفته در ایران برعهده خود خانواده می باشد. این خدمات دارای هزینه های متفاوتی می باشد. در ایران علاوه بر هزینه های دریافت خدمات پرستاری در منزل هزینه های شرکتی که پرستار اعزام می کند را نیز شامل می شود.

هزینه های شرکت معمولا بنا بر مدت زمانی که خانواده ها خدمات دریافت می کنند محاسبه می شود. اگر می خواهید از نرخ دقیق این خدمات مطلع شوید با کارشناسان می توانید تماس بگیرید.

فهرست کلیه خدمات پرستاری در منزل

کلیه خدمات پرستاری در منزل برای افراد بیمار، افراد وابسته 60 سال به بالا، بزرگسالان زیر 60 سال که داری معلولیت هستند و همچنین افراد زیر 60 سال مبتلا به بیماری، می باشد. خدمات مراقبتی در قالب مراقبت ها تخصصی و مراقبت های ساده می باشد.

کلیه خدمات پرستاری در منزل می تواند شامل موسسات زیر باشد

  • موسساتی که با اعزام پرستار به منزل افراد درخواست کنند کلیه خدمات پرستاری در منزل را ارائه می دهند
  • موسساتی مانند خانه سالمندان که پذیرای بزرگسالان دارای معلولیت ، تنها و دور از خانواده هستند می باشند.

خدمات پرستاری در منزل با آتیه پرستاران سلامت

آتیه پرستاران سلامت یکی از چندین شرکت معتبر در تهران می باشد که کلیه خدمات پرستاری در منزل را با بهترین نیروهای خود انجام می دهد. وجود این موسسه باعث تسهیل در زندگی افرادی که محدودیت های حرکتی دارند و یا سالمندانی که خانواده های آنها توان یا وقت کافی در مراقبت از آنها را ندارند، شده است.

این موسسه در کنار سالمندان و افراد ناتوان به کودکان نیز در حیطه مراقبت و نگهداری بهترین خدمات را ارائه می دهد. پس اگر فرزندی دارید و مجبور هستید در ساعاتی از شبانه روز او را در منزل تنها بگذارید می توانید از آتیه پرستاران سلامت درخواست حمایت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − 5 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست