تماس
021-66582923

یکی از دلایل ایجاد شرکت خدمات پرستاری را می توان کمبود امکانات در دوران سالمندی و همچنین مسائل اقتصادی که خانواده ها را درگیر خود کرده است می باشد. مشکلات اقتصادی باعث می شود که هم پدر و هم مادر در یک خانواده برای کسب درآمد و امرار معاش، مجبور باشند سر کار بروند که در این میان اگر فرزند کوچک نیز داشته باشند مشکلاتی به مشکلات آنها افزوده می شود. این امر نیز یکی از دلایل ایجاد شرکت خدمات پرستاری می باشد که در ادامه بیشتر این مبحث را بررسی می کنیم.

شرکت خدمات پرستاری

فعالیت های شرکت خدمات پرستاری را می توان به اعزام پرستار به منزل و بیمارستان ها معطوف کرد. این شرکتهای پرستاری منزل چند دهه ای است که توانسته اند مجوز فعالیت را در ایران کسب کنند. وجود این شرکت ها باعث شده که وابستگی خانواده ها نسبت به درمانگاه ها یا بیمارستان ها و همچنین مراکز نگهداری مانند خانه سالمندان و یا مهد کودک ها، کاهش یافته و تمایل خانواده ها به این سو بیشتر شود.

شرکت خدمات پرستاری در منزل

شرکت خدمات پرستاری در منزل امروزه باعث شده که مشکلاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را تا حدودی برای خانواده ها آسان نماید. این شرکت ها برای خانواده هایی که دارای سالمند، بیمار و یا کودک هستند بسیار مفید بوده و از استقبال بالایی روبرو شده است. همیشه بودن یک پرستار یا مراقب در منزل جهت مراقبت از سالمندان ، کودکان و بیماران باعث قوت قلب و آسوده خاطر خانواده ها می شود. اما درخواست ها از شرکت خدمات پرستار می تواند دلایل زیادی داشته باشد که در ادامه به این دلایل اچاره کرده ایم.

ارائه کمک های مراقبتی در شرکت خدمات پرستاری آتیه پرستاران سلامت

ارائه کمک های مراقبتی در شرکت خدمات پرستاری

دامنه خدمات مراقبت بهداشتی خانگی که میتوانید در منزل دریافت نمایید، کاملاً نامحدود بوده و بسته به وضعیت فرد تحت مراقبت ( کودک، بیمار، سالمند )، میزان سلامت جسم و روان، سن و سطح خواسته ها و انتظارات خانواده ها متغیر می باشد اما به طور کلی رایج ترین خدمات مراقبتی ارائه شده در خانه شامل کمک به فرد مددجو برای انجام وظایف روزانه از قبیل فراهم ساختن غذای گرم و تازه، حمام کردن، لباس پوشیدن، کمک به دفع مزاج، رسیدگی به امور تفریحی و آموزشی و غیره می باشد .

همچنین متخصصین حرفه ای در این موسسات با آموزش و دوره هایی که دیده اند می توانند به افراد دارای معلولیت های جسمی، رشدی، اجتماعی و عاطفی که نیازمند به مراقبت و توجه بیشتری هستند، مراقبت های پرستاری تخصصی تری از قبیل گفتار درمانی، پانسمان زخم، تزریق وریدی، تجویز دارو وسایر حمایت های بهداشتی، درمانی، مددکاری و روانشناختی را ارائه دهند و در صورت درخواست خانواده ها با تدارکات غذایی، لباسشویی، خریدموادغذایی، مرتب کردن خانه و نظافت سرویس بهداشتی جو منظم و پر آرامشی را در محیط خانه حکم فرما نمایند.

دلیل درخواست پرستار کودک از شرکت خدمات پرستاری در منزل

  • شاغل بودن والدین
  • مادر به تنهایی توانایی مراقبت از کودک خود را ندارد
  • مادر تجربه ی مراقبت از نوازد خود را ندارد و نیاز به یک پرستار با تجربه در کنار خود دارد
  • مادر دارای فرزند چند قلو است و به تنهایی نمی تواند از آنها مراقبت کند
  • برای رفتن به بیرون برای انجام امور منزل و امور شخصی نیاز به فردی دارد که در خانه از کودک مراقبت کند
  • نیاز به پرستار برای کمک کردن به کودک در انجام تکالیف مدرسه می باشد که در واقع همان مربی کودک در منزل می باشد.

دلیل درخواست پرستار سالمند از شرکت خدمات پرستاری در منزل

بسیاری از خانواده ها هستند که از خدمات پرستاری سالمند در منزل بهره می برند . این خانواده ها بزرگترین مشکل آنها این است که وقتی به دلایل مختلف در منزل حضور ندارند چگونه از سالمندشان مراقبت کنند . این دلیل عمده برای مراجعه خانواده ها به شرکت های خدمات پرستاری در منزل می باشد .

بسیاری از سالمندان نیز به دلیل دوری فرزندان تنها زندگی می کنند و واقعا برای آنها سخت است که امور منزل و امور شخصی خود را به تنهایی انجام دهند و حتی سالمندانی نیز هستند که از تنهایی می ترسند و نیاز به یک فردی که خدمات مراقبت از سالمند را بخوبی انجام دهد و همچنین همدم دارند.

دلیل درخواست پرستار بیمار از شرکت خدمات پرستاری در منزل

بسیاری از بیماران هستند دوره ی درمان خود را در منزل سپری می کنند. حال این بیماران می توانند سالمند باشند یا کودک و یا از دیگر رنج های سنی . این افراد نیاز به کمک فردی برای دریافت خدمات پرستاری دارند که بتواند در منزل به طور شبانه روزی از آنها مراقبت کند . حال در مواقعی اطرافیان بیمار این وظیفه را برعهده می گیرند اما در بیشتر مواقع به علت مشغله ی کاری اعضای خود خانواده نمی توانند به طور کامل و شبانه روزی از بیمار خود مراقبت کنند و وجود یک پرستار در منزل و در کنار بیمارشان می تواند خیال اعضای خانواده و خود بیمار را راحت کند .

شرکت خدمات پرستاری در تهران

آتیه پرستاران سلامت یکی از شرکت های فعال و دارای مجوز در تهران می باشد. این شرکت خدمات پرستاری در تهران با خدمات شبانه روزی خود توانسته لبخند را بر لب خانواده ها بنشاند. خانواده هایی که با کوهی از مشکلات روبرو هستند اما حمایت از عزیزانشان را در اولویت قرار می دهند واقعا قابل ستایش بوده و هست. این موسسه نیز در قبال فداکاری های خانواده ها وظیفه ی خود می داند که در کنار این عزیزان قرار بگیرد و با خدمات خود تا حدودی از مشکلات آنها بکاهد. در زیر به بعضی از خدمات این شرکت اشاره کرده ایم که به آنها می پردازیم.

  • مراقبت از سلامتی و ایمنی مددجو به صورت شبانه روزی
  • غذا درست کردن برای سالمند ، کودک و بیمار و دادن غذا به آنها
  • دادن داروهای بیمار در سروقت
  • بردن مددجو به دستشویی و حمام
  • عوض کردن پوشک نوزاد
  • عوض کردن پوشک سالمندانی که پوشکی هستند
  • شستن لباسهای کثیف مددجو
  • نظافت منزل و شستن ظرف ها

شرکت خدمات پرستاری در منزل کرج

شرکت های خدمات پرستاری زیادی در کرج وجود دارند که با عزام پرستار، خدمات خود را به خانواده های عزیز در کرج ارائه می دهند. آتیه پرستاران سلامت نیز با احداث شعبه دوم خود در شهر کرج توانسته خانواده های درخواست کننده را به خود جذب کند. امروزه با وجود استقبال مردم از استفاده کردن از شرکت خدمات پرستاری در منزل، پس لازم است موسساتی که این خدمات را ارائه می دهند حتما به وظایف خود به خوبی عمل کرده و تعهد کاری نسب به کار خود داشته باشند تا هم کارفرما و هم پرستار از نحوه ی خدمات رسانی رضایت کامل را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + شش =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست