تماس
021-66582923
پرستار کودکپرستاری در منزل

شرکت خدمات پرستاری کودک در منزل

شرکت خدمات پرستاری کودک وظیفه مراقبت از کودکان شما در منزل برعهده دارد. این شرکت ها بنا بر قراردادی که با والدین می بندند پرستاران کودک را به منزل اعزام می کنند. وجود این شرکت ها باعث شده زندگی برای والدین شرین تر شود.

همچنین بسیاری از خانواده ها در جهت تربیت بهتر و آموزش صحیح تر فرزند خود ترجیح می دهند که از کمک‌های پرستاران کودک در کنار خودشان و در منزلشان ، برای مراقبت بیشتر از فرزندانشان بهره ببرند.

شرکت خدمات پرستاری کودک

شرکت خدمات پرستاری کودک چند دهه ای می باشد که توانسته با خدمات خوب خود رونق خاصی به زندگی خانواده ها مخصوصا زوج های جوان بدهد. این شرکت ها به شما کمک می کنند که بتوانید با خیالی آسوده و بدور از نگرانی به کارهای روزمرگی خود به راحتی رسیدگی کنید. پرستار بچه اعزامی از طرف این شرکت ها می توانند وقتی که شما در منزل نیستید و به بیرون از منزل برای گذراندن امورات خود رفته اید از کودک شما مراقبت و نگهداری کنند.

خدماتی که توسط این شرکت ها ارائه می شود شامل دو طیف جدا از هم می باشد یکی پرستار نیمه وقت کودک و دیگری پرستار شبانه روزی کودک

خدمات پرستاری به صورت نیمه وقت

در این روش خانواده‌ها برای مراقبت از کودکان خود از کمک پرستارانی بهره می برند که تنها در ساعاتی از روز به آنها کمک کنند یا در روزهای تعطیل و یا در زمان مسافرت و یا مهمانی .

خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی

در این روش والدین به دلایل مختلف مانند بیماری خود والدین یا بیماری کودک و نیاز مراقبت بیشتر و یا شاغل بودن خود نیاز دارند که پرستار به صورت ۲۴ ساعته از کودک آنها مراقبت کند.

شرکت خدمات پرستاری کودک در تهران

شرکت خدمات پرستاری کودک آتیه پرستاران سلامت یکی از معتبرترین موسسات پرستاری در منزل می باشد که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و روزانه به خانواده های محترم ساکن تهران ارائه می دهد . همانطور که می دانید کودکان در خانواده هدیه های خداوند هستند که به خانه‌ها گرمی و نشاط می دهند و والدین با به دنیا آمدن فرزندانشان روحیه و امید به زندگی شان بیشتر خواهد شد از این رو این هدیه‌های گرانقدر که مایه صفا و آرامش خانواده‌ها هستند از ارزش بالایی برخوردارند و نگهداری و مراقبت از آنها از حساسیت خاصی برخوردار است.

شما برای به کارگیری و استخدام یک پرستار کودک در منزل برای فرزند کودک خود می توانید به روش های مختلفی متوسل شوید از جمله این که با مشورت با خانواده و گروه همکاران و دوستان خود از آنها بخواهید که اگر فرد مطمئنی در این زمینه می شناسند که تجربه و مهارت لازم را در این کار داشته باشد به شما معرفی کنند و شما با تحقیق در مورد فرد مورد نظر در صورت رضایت اقدام به استخدام او می نماید.

اما روش دیگری که بسیار مطمئن تر از روش اول میباشد این است که شما با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شرکت های خدمات پرستاری کودک که نزدیک محل زندگی خود می باشد و تحقیق در مورد آنها یک مرکز معتبر را انتخاب نمایید و با مراجعه به آن و مشاوره و راهنمایی گرفتن از کادر آنجا و آشنایی با پرستاران و پرسنل آن مجموعه اقدام به استخدام پرستار مورد نظر خود نمایید.

شرکت خدمات پرستاری کودک در کرج

خانواده های عزیزی که در شهر کرج زندگی می کنند آنها نیز می توانند با تحقیق در مورد بهترین شرکت خدمات پرستاری کودک در کرج یک پرستار کودک خوب و مطمئن را استخدام نمایند. این خانواده ها سعی کنند از پرستارانی استفاده کنند که به محل زندگی شما نزدیک باشد. البته با تنظیم وقت شما می توانید از پرستاران کودکی که در تهران زندگی می کنند نیز بهره ببرید.

ویژگی های پرستاران اعزامی شرکت خدمات پرستاری کودک

یک پرستار منزل با تجربه و کاردان که ار طرف شرکت پرستاری کودک اعزام شده قبل از هر چیز باید با اصول و روش‌های ارتباطی مناسب آشنایی داشته باشد و این مهارت را داشته باشد که بتواند بهترین ارتباط را با کودک ما برقرار نماید ، تا از این طریق بتواند کودک را درک کند و از درخواستها و نیازهای او مطلع شود و بهترین کمک و خدمت را به ارائه دهد.

یک پرستار مجرب باید بداند که نوع و روش برقرار کردن ارتباط با هر کودکی با توجه به خصوصیات اخلاقی و نوع تربیتی که دیده تفاوت دارد. پرستار کودک ما باید عاشق شغل خود و عاشق بچه ها باشد و این را یک وظیفه و جزئی از زندگی خود بداند .که از این طریق هم بتواند از کارش لذت ببرد و هم این که دلسوزانه و از صمیم دل به کودک خدمت کند.

به طور مثال برخی از کودکان کمرو و خجالتی هستند یا اینکه برخی پرخاشگر و هیجانی ، در این زمان پرستار کودک باید دانش و مهارت این را داشته باشد که با این دو نوع کودک و با توجه به شخصیت آنها چگونه رفتار کند. یک پرستار ماهر باید هنر گوش کردن را در خود تقویت کند و از صمیم دل به حرفها و سخنان کودک گوش فرا دهد چون همین گوش دادن مقدمه و شالوده ی یک ارتباط مفید است.

خدمات ارائه شده در شرکت خدمات پرستاری کودک

۱_مراقبتهای بهداشتی

در بیشتر موارد والدین پرستار را تنها برای مراقبت و نگهداری از کودک خود استخدام می کنند بدون اینکه کودک آنها مشکل جسمانی و یا روانی و یا بیماری خاصی داشته باشد.

۲_مراقبت های درمانی خاص

زمانی نیز کودکی که توسط والدین برای مراقبت به پرستار سپرده شده است به دلایل مختلف مانند مشکلات جسمانی و یا بیماری خاص یا بیماری موقتی نیاز به خدمات درمانی مانند تزریقات یا پانسمان دارد که وظیفه پرستار انجام امور مربوطه می باشد.

۳_رسیدگی به کارهای خانه و بیرون

والدین گاهی از پرستا ری که برای مراقبت از کودک استخدام نمودند، علاوه بر نگهداری از کودک و آموزش و تربیت او، از او می‌خواهند که کارهای منزل مانند نظافت و یا کارهای مربوط به خرید و غیره را نیز انجام دهد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خیلی عالیه آتیه پرستاران سلامت . به نظر من می شه به این موسسه اطمینان کرد . یه پرستار کودک ازشون گرفتم وقعا ماهه دستشون درد نکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 4 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست