تماس
021-66582923

شرکت نگهداری از بیمار با مراقبت از بیماران شما شرایط را برای خانواده ها و همچنین بیماران به گونه ای محیا می کند که بیماران از لحاظ روند درمان در شرایط مناسب و خوبی قرار می گیرند. این شرایط همچنین باعث صرفه جویی در هزینه های مراقبتی نیز میشود.

شرکت نگهداری از بیمار

با صنعتی شدن جامعه ی امروزی و تاثیر آن بر تغذیه انسان ها از جمله اورگانیک نبودن تغذیه و خوراک، سلامتی انسانها دچار چالشهایی شده است . در این میان پرستاری از بیمار به یک نیاز ضروری تبدیل شده و جوامع بشریت را درگیر خود کرده است. چگونگی مقابله با این مسائل خود امری مهم بوده که در عرصه خدماتی و مراقبتی جزو مهمترین و حساس ترین کارها محسوب می شود. درگیری های کاری و مشغله های افراد خانواده، باعث شده است که اعضای خانواده در امور رسیدگی به بیمارانشان دچار اختلال شده و به معضلی برای آنها تبدیل شده است .

نگهداری از بیمار جزو خدماتی است که باید تخصص مراقبت و پرستاری داشته باشید تا بتوانید از بیمار خود به نحو احسن مراقبت کنید. امروزه به دلیل بالا بودن هزینه های بستری در بیمارستان که واقعا کمرشکن هستند، خانواده ها نمی توانند بیمار خود را در بیمارستان بستری کنند که بهترین راه حل استفاده از شرکت نگهداری از بیمار می باشد.

شرکت های مراقبت بیمار در منزل با در خدمت داشتن نیروهای کار آمد و کاردان و با علم روز دنیا آمادگی دارد تا شما عزیزان را در این راستا حمایت کند همچنین جزو وظایف خویش می داند که بتواند قدمی کوچک در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان بردارد .

خصوصیات پرستارانی که در شرکت مراقبت از بیمار فعالیت می کنند

مراقبی که وظیفه ی نگهداری و مراقبت از بیمار در منزل را بر عهده دارد باید به تمام اصول و شرایطی که در کنار خانواده وجود دارد واقف بوده و خانواده را جزو خانواده خود بداند تا آرامش را به آنها بازگرداند . وقتی حرف از پرستار بیمار می شود فقط منظور ارائه خدمات درمانی نمی باشد بلکه باید یک نیروی خوب و مسئولیت پذیر باشد که هم امنیت بیمار را فراهم کند و هم خانواده را مورد رضایت قرار دهد.

تاثیر استفاده از خدمات در شرکت نگهداری از بیمار در منزل :

چگونگی ارائه خدمات مراقبتی به منظور نگهداری از بیمار شما تاثیر زیادی در روند بهبودی بیماران دارد. نحوه ی نگرش و کار پرستاران شرکت نگهداری بیمار به گونه ای هست که فقط مخصوص رسیدگی به بیماران نبوده بلکه با انگیزش در بیماران باعث ایجاد روحیه و سرعت بخشیدن به روند بهبودی بیماران می شوند.

یک پرستار خوب و کاردان باید به این امر واقف باشد و آموزشهای لازم را دیده تا وقتی که بیماری ناخوش احوال است و دچار دگرگونی در روحیه و روان خود شده است ، بتواند این احساس را به حس خوب و خوشایندی تبدیل کند و آرامش به آنها برگردانده شود . این وظایف ماست که در قبال مسئولیتی که برای عزیزان شما داریم تمام شرایط را برای بهبودی زودتر و بهتر شدن سلامتی عزیزان شما فراهم کنیم.

شرکت پرستاری مراقبت از بیمار

شرکت پرستاری از بیمار آتیه پرستاران سلامت یکی از شرکت های فعال در عرصه اعزام پرستار بیمار به منزل می باشد. هدف از ارائه خدمات در این شرکت ایجاد روحیه در بیمار و ارائه خدمات برای بهبود سلامتی بیمار می باشد. این خدمات شامل

  • کمک کردن به بیمار برای راه رفتن ، حمام کردن ، دستشویی رفتن
  • دادن داروهای بیمار در وقت های تعیین شده که توسط پزشک تجویز شده
  • غذا دادن به این بیماران
  • هم صحبت شدن با این بیماران و دور کردن آنها از صدمات روحی
  • انجام دادن تزریقات برای بیماران
  • کمک به بیماران بستری شده برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر در بدن این بیماران با تغییر پوزیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سیزده + شش =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست