تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

شرکت پرستار منزل + خدمات تخصصی و ساده

تخصصی ترین شرکت پرستار منزل می تواند هم خدمات تخصصی و هم خدمات ساده را در منزل برای افرادی که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند ارائه می شود. امروزه این شرکت ها توانسته اند به بهترین شکل در کنار خانواده ها بوده از آنها حمایت می کنند. حمایت از سالمندان، کودکان و بیماران جزو خدمات این شرکت ها میباشد که در ادامه بیشتر با شرکت پرستار منزل آشنا می شویم.

شرکت پرستار منزل

خدماتی که در شرکت پرستاری منزل ارائه می شود توسط پرستاران مجرب تخصصی کار و پرستارانی که خدمات مراقبت نگهداری ارائه می دهند انجام میشود. این پرستاران در منزل شما رفت و آمد می‌کنند تا از کودک، سالمند، نوزاد و یا فرد بیمار خانواده که از عزیزان شما محسوب می‌شود، خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل را به بهترین نحو انجام دهند.

مزایای استفاده از شرکت پرستار منزل

خدمات پرستاری در منزل که توسط پرستاران آتیه پرستاران سلامت ارائه می شود به افراد سالمند و مسن خانواده این امکان را می‌دهد که گرچه به دلیل شرایط سنی ضعیف و ناتوان شده اند ،اما به کمک پرستار بتوانند به زندگی شخصی و روزانه خود بپردازند. پرستار در منزل می تواند هم خدمات مراقبتی و بهداشتی به فرد ارائه دهد و هم خدمات تخصصی و پزشکی درمانی. اما علاوه بر همه اینها استفاده از شرکت پرستار منزل مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به آن می پردازیم:

  • کاهش ابتلا فرد به بیماری های عفونی
    خدمات مراقبتی در منزل به فرد کمک می‌کند که در معرض ابتلا به عفونت هایی که در محیط بیمارستان ها و درمانگاه ها وجود دارد قرار نگیرند زیرا بیمارانی که جراحی خاصی انجام داده اند خیلی بیشتر در معرض ابتلا به این عفونت ها هستند اما با پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل توسط پرستار بیمار زودتر و بهتر بهبود می یابد.
  • پرستاری و مراقبت شخصی و خصوصی از فرد
    در بیمارستانها و مراکز درمانی همانطور که میدانیم یک پرستار از چندین بیمار مراقبت می کند اما در منزل پرستار تنها از یک نفر مراقبت شخصی و خصوصی به عمل می‌آورد .این نه تنها از نظر پزشکی و درمانی به بیمار کمک ویژه می کند بلکه سبب بالا رفتن روحیه بیمار و در نهایت بهبود بیمار می شود.
  • به صرفه بودن هزینه‌های پرستار در منزل
    هزینه نگهداری و مراقبت از افراد در منزل بسیار مقرون به صرفه تر از درمانگاه ها و مراکز نگهداری و مهدکودک ها می باشد ضمن اینکه خانواده هزینه رفت و آمد و غیره را نیز ندارد.
  • احساس راحتی و آسایش در محیط خانه
    خانه برای همه افراد خانواده از کودک تا سالمند گرفته جایی است که همه در آن احساس آرامش و راحتی می کنند.
  • پشتیبانی کردن سایر امور زندگی توسط پرستار
    پرستاران در شرکت پرستار منزل علاوه بر رسیدگی به فرد تحت مراقبت و نگهداری از او با توافق افراد خانواده می‌تواند خیلی از امور مربوط به خانه مانند نظافت، آشپزی و خرید را نیز انجام دهد.

چه افرادی نیازمند به استفاده از خدمات شرکت پرستاری در منزل می باشند

  • افرادی که دارای ناتوانی های جسمی و حرکتی هستند. افرادی که به دلایل مختلف مانند افزایش سن دچار ناتوانی و بیماری شده‌اند و نیاز به کمک و مراقبت دارند .
  • کسانی که جراحی مانند زایمان و یا جراحی های دیگر انجام دادند و قادر به حرکت نیستند و پرستار به آنها کمک می‌کند.
  • افرادی که نیاز به خدمات درمانی دارند. افرادی که به علت مشکلاتی مانند فشارخون دیابت و یا ناراحتی های قلبی و غیره نیاز به مراقبت روزانه و کنترل وضعیت بدنی دارند.
  • افراد سالمند پرستار در منزل علاوه بر مراقبت های پزشکی و بهداشتی برای سالمند در فعالیت های روزمره زندگی نیز به او کمک می کنند و تلاش می‌کنند که سالمند از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار باشد.

انواع خدمات مراقبتی در شرکت پرستار منزل

  • خدمات مراقبتی همراه
    این خدمات برای افرادی است که تنها زندگی می کنند و نیاز به یک همدم و مراقب دارند .این افراد کسانی هستند که مجبورند شبانه روز خود را تنها بگذرانند و این مراقبت سبب می‌شود که آنها از انزوا و تنهایی رهایی یابند.
  • خدمات مراقبتی شخصی
    در این خدمات پرستار بر مراقبت از فرد در فعالیت‌های زندگی روزمره مانند خرید مواد غذایی و لباس پوشیدن نظافت و غیر به فرد کمک می‌کند.
  • خدمات مراقبتی بهداشتی
    مراقبت های بهداشتی که در شرکت پرستار منزل ارائه می شود شامل انواع مراقبتهای درمانی و پزشکی می شود که افرد در خانواده قادر به انجام آن نیستند و پرستار در این زمینه آموزش دیده و مدرک معتبر کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × 5 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست