تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

لیست مراکز خدمات پرستاری تهران ( 10 مرکز برتر )

در تهران تعدادی زیادی شرکت وجود دارد که در زمینه خدمات پرستاری در منزل فعالیت دارند که سال به سال به تعداد این شرکت ها به لیست مراکز خدمات پرستاری افزوده می شود. مراکزی وجود دارند که با داشتن امتیازاتی از جمله مجوز ، پرستاران با تجربه و متعهد ، داشتن درصد بالایی از رضایت مشتریان ، پشتیبانی های منظم و مواردی از این قبیل ، جزو 10 شرکت برتر در استان تهران و حتی استان البرز شده اند که در ادامه بیشتر با این مراکز آشنا می شویم.

لیست مراکز خدمات پرستاری

مراکز خدمات پرستاری زیادی هستند که در تهران و شهرهای حومه مشغول به فعالیت می باشند که با توجه به شرایط این مراکز که در بالا به آنها اشاره شد، جزو 10 شرکت برتر پرستاری در تهران می باشند.

  • آتیه پرستاران سلامت
  • مرکز پرستاری نیکداد
  • مرکز پرستاری والا پرستاران نوین
  • مرکز پرستاری سلامت اول
  • مرکز پرستاری عاطفه
  • مرکز پرستاری امداد بهار
  • مرکز پرستاری سپیدگستر
  • مرکز پرستاری توانبخش
  • مرکز پرستاری طپش
  • مرکز پرستاری تهران درمان

آشنایی با پرستارانی که در لیست مراکز خدمات پرستاری مشغول به کار هستند

پرستاران افرادی هستند که خدماتی از جمله بهداشتی ، رسیدگی به وضعیت درمان و داروی افراد و همچنین خدماتی شامل مراقبت از افراد را انجام می‌دهند که هم این پرستاران می‌‌توانند این خدمات را در بیمارستانها انجام دهند هم این که در منزل و خانه افراد که از آنها نگهداری و مراقبت می نمایند، که بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلف از جمله هزینه کمتر خدمات پرستاری در منزل نسبت به بیمارستان و آسایش بیشتر افراد در خانه نسبت به محیط بیمارستان ترجیح می‌دهند که از پرستارانی برای مراقبت از عزیزانشان در منزل استفاده نمایند.

این در حالی است که کیفیت و سطح ارائه خدمات توسط پرستاران در منزل در همان حد خدمات بیمارستانی است .و این خدمات و مراقبتهای پرستاری ممکن است شامل پرستاری از افراد سالمند خانواده ،مراقبت از افرادی که بیماری خاصی دارند و یا کودکان باشد.

خدمات شرکت هایی که جزو لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران می باشند

خدمات شرکت هایی که جزو لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران می باشند

شرکت هایی که در لیست مراکز خدمات پرستاری هستند معمولا خدمات مراقبت های ساده و خدمات مراقبت های تخصصی را ارائه می دهند. ما در این قسمت می خواهیم به خدمات یکی از از این مراکز با نام آتیه پرستاران سلامت بپردازیم . این خدمات شامل

خدمات مراقبت های ساده

1- مراقبت از سالمندان

پرستار سالمند به مانند فرزندان سالمند از سالمندان مراقبت و نگهداری می کنند و خدماتی مانند غذا دادن ، رسیدگی به نظافت سالمند ، بردن سالمند به بیرون از خانه برای گردش ، کمک به سالمند در رفتن به دستشویی و حمام ، اگر سالمند پوشکی است خدمات تعویض پوشک سالمند را انجام می دهد و مواردی از این قبیل

2- مراقبت و نگهداری از کودکان

پرستاران مانند یک مادر از کودکان شما مراقبت می کنند و خدماتی مانند شیر یا غذا دادن ، مراقبت و پرستاری از کودک در برابر صدمات احتمالی ، بازی کردن با کودک و مواردی از این قبیل را انجام می دهند.

3- مراقبت و نگهداری از بیماران در خانه

پرستاران در این زمینه نیز خدمات ارزنده ای را می توانند به بیماران شما در منزل ارائه دهند . خدماتی مانند کمک به بیمار در رفتن به دستشویی ، کمک به بیمار در راه رفتن ، همدم شدن با بیماران ، غذا درست کردن و غذا دادن به بیماران و مواردی از این قبیل

خدمات مراقبت های تخصصی

1- انجام واکسن‌های دوره‌ای

افراد به جای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و خصوصاً در زمان شیوع و گسترش بیماری کرونا و مبتلا شدن به بیماری های دیگر، می توانند برای زدن واکسن خود یا فرزندانشان در مورد حصبه ، آنفولانزا، هپاتیت و غیر از کمک پرستار در منزل استفاده نمایند.

2- پرستاری و مراقبت بیشتر در زمان جراحی

شاید برای همه ما و یا یکی از افراد خانواده ی ما پیش آمده باشد که جراحی هایی را انجام داده باشیم یا بخواهیم انجام دهیم . از جمله جراحی سزارین ، آپاندیس و غیره این افراد چند روز در بیمارستان بستری هستند. اما بعد از آن چند روز مشخص شده به خانه می‌روند و در خانه نیز باید تحت مراقبت و پرستاری ویژه قرار بگیرند تا زخم‌های آنها کاملاً بهبود یابد از این رو پرستارانی برای ارائه خدمات در منزل می توانند در طی کردن این دوران سخت با ما همراه بوده و در کنار ما باشند که با دانش و علم و تجربه ی خود به ما یاری رسانند .

3- وصل کردن سوند

برخی از افراد در شرایط خاص مانند همین جراحی ها ، موقت یا به دلیل بیماری خاصی به صورت مداوم مجبور به استفاده از سوند برای تخلیه ادرار خود هستند. اما شاید همه ما نتوانیم این سوند ها را وصل یا تعویض کنیم .در نتیجه با استخدام پرستاران مجرب برای خدمت در منزل خود و در کنار عزیزانشان می‌توانیم در زمینه وصل کردن سوند و تعویض آن از آنها کمک بگیریم.

4- انجام پانسمان جراحت ها و زخمها

همانطور که میدانیم پانسمان انواع زخم و جراحت اعم از اینکه زخم ناشی از حادثه باشد یا زخم ناشی از جراحی و سوختگی متفاوت است و تنها و پرستاران هستند که می‌توانند این زخم ها را بررسی و به درستی و به شیوه اصولی پانسمان نمایند .

5- انجام امور مربوط به وصل کردن دستگاه اکسیژن

در برخی از شرایط و بیماری ها به علت پایین آمدن اکسیژن خون افراد مانند همین ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و بیماریهای ریه نیاز است که افراد برای مدتی از دستگاه اکسیژن برای تنظیم اکسیژن خون خود استفاده کنند و پرستار بیمار در منزل تنها افراد مطمئنی هستند که می‌توانند در انجام این امور در منزل به ما و بیمار ما کمک کنند.

6- انجام دادن انواع تزریقات

انجام تزریقات توسط هر فرد مورد اطمینان نیست و تنها باید از افراد دوره دیده و باتجربه کمک گرفت مخصوصا برای بیماران در منزل می توانیم از خدمات پرستاران در منزل کمک بگیریم.

ما در بالا سعی کردیم به خدماتی که در این مراکز ارائه می شود را برای شما شرح دهیم اما این مراکز خدمات بیشتری را می توانند انجام دهند که ما در در صفحه ای دیگر این خدمات را به طور مفصل برای شما شرح داده ایم حال شما می توانیدبا کلیک بر لیست خدمات پرستاری در منزل این خدمات را مشاهده نموده و مطالعه نمایید.

تاثیر استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل برای خانواده ها

تاثیر استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل برای بیماران

استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل برای خانواده‌ها و همچنین فرد بیمار یا مورد مراقبت در خانواده، بسیار راحت‌تر از بیمارستان است. تحقیقات نشان داده است که بیمارانی که در منزل مورد مراقبت و پرستاری قرار می‌گیرند خیلی زودتر از بیماران بستری شده در بیمارستان بهبود می یابند زیرا این بیماران با قرار گرفتن در جمع خانواده و در کنار عزیزانشان روحیه و امید بیشتری برای بهبودی پیدا می‌کنند.

همچنین پرستاران در منزل بهتر می‌توانند مراقب اصول تغذیه و سلامت بیمار باشند تا محیط بیمارستان، دیگر اینکه بیمار شما در فضای خانه ی آرام خود و در کنار پرستار همراه بدون اینکه مزاحم دیگر افراد خانواده باشد با آسایش خاطر بیشتر، دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

همچنین بیمار با بستری شدن در بیمارستان احتمال این را دارد که در فضای بیمارستان به بیماریهای عفونی دیگری نیز مبتلا شود و علاوه بر همه اینها در منزل یک پرستار به صورت تخصصی و اختصاصی از بیمار شما مراقبت می کند و مراقب اموری مانند تزریقات و دادن دارو به بیمار شما هست.

به عنوان مثال مراکز ارائه خدمات پرستاری در منزل برای بیماران مزایای زیادی دارد برای مثال اینکه دیگر برای پانسمان تزریق تعویض پوشاک تعویض سوند نیاز به بردن به درمانگاه یا بیمارستان نیست پرستاران این کار را با بهترین نحو برای شما انجام می دهند اگر بیمار مرخص شد پرستاران بهترین خدمات مراقبتی را به بیماران ارائه می‌دهند.

پرستاران همچنین داروها را سر وقت به بیمار یادآور می شوند و با توجه به تجربه ای که دارند حتماً مواد مغذی و مورد نیاز را برای بیمار تهیه می‌کنند و بهتر است بدانید که مسیر بهبودی در خانه‌ای که محیطی آرام‌تر است خیلی سریعتر از درمانگاه و بیمارستان ها انجام می شود.

همچنین مراکز درمانی دیگر محیطی پر استرس و شلوغ است و بیمار نیاز به مراقبت با آسایش دارد پس بهترین گزینه منزل است. با توجه به زیاد بودن تعداد بیماران برای درمان در بیمارستانها خدمات مراقبتی از سوی کادر درمان به خوبی انجام نشده اما وجود پرستار در منزل برای یک فرد مطمئناً خیلی مناسب تر است زیرا تمام تلاش پرستار برای بهبود یک بیمار است.

تاثیر استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل برای سالمندان

پرستاری از سالمند یکی از عمده ترین فعالیت های مراکز خدمات پرستاری در منزل می باشد . سالمندان به دلیل دوره خاص زندگیشان حساس هستند و پرستاران که از سوی مراکز پرستاری در منزل تهران به شما ارائه می شود بسیار با حوصله مهربان و دلسوز هستند و برای رسیدگی به سالمندان حتما وقت زیادی خواهند گذاشت سالمندان بیشتر از مراقبت نیاز به همدم و هم صحبت دارند پس پرستاران می‌توانند خلاء عاطفی این عزیزان را پر کند.آنها را به گردش ببرند، برای وضعیت جسمانی بهتر شان با آنها حرکات ورزشی را کار کنند همچنین ساعت دارویی را به آنها یادآور شوند و در بهداشت سالمندان به آنها کمک کنند. طوری که آنها احساس ناتوانی فردی نکنند.

تاثیر استفاده از مراکز خدمات پرستاری در منزل برای کودکان

اگر کودکان در خانه مورد مراقبت قرار گیرند مطمئنا کمتر به ویروس آلوده خواهند شد پرستارانی که در اختیار آنها قرار می گیرند دوره های آموزشی و تربیتی را گذرانده اند و به طور ویژه با کودکان تمرین می کنند پرستاران روحیه شاد کودکان را درک می‌کنند و هم بازی خوبی برای این عزیزان می شوند .

لیست مراکز خدمات پرستاری در کرج

لیست مراکز خدمات پرستاری در کرج شامل مراکز زیادی می باشد . موسسه آتیه پرستاران سلامت یک مرکز پرستاری می باشد که جزو این لیست است این مرکز علاوه بره تهران خانواده های کرج را نیز تحت پوشش حمایت و خدمات خود قرار می دهد. در زیر به لیست 10 تا مرکز برتر پرستاری در کرج اشاره کرده ایم این مراکز شامل

  • آتیه پرستاران سلامت
  • دنیای آرامش
  • خدمات پرستاری شهرآرا
  • آرامش هموطن سلامت
  • مرکز پرستاری نیکداد
  • آسایش ایده آل
  • مهرگان نو
  • مهرآوران رازی
  • سلامت نوین آسایش گستران

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من هلند زندگی می کنم تو اینترنت زدم شرکت های پرستاری که اسم آتیه پرستاران سلامت اومد می خواستم ببینم من میتونم از اینجا درخواست پرستار بدم برا مراقبت از مادر و پدرم که کرج زندگی می کنند؟ لطفا اگه ممکنه سریع جواب بدید

    پاسخ
    • درود بر شما
      بله شما می تونید درخواست بدید. با کارشناسان آتیه پرستاران سلامت ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی کنن شمارو

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × سه =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست