تماس
021-66582923

موسسات پرستاری کودک در منزل زیادی هستند که در تهران مشغول به فعالیت می باشند. این موسسات یار مطمئنی در همراه مادران در نگهداری از کودکان می باشند. اما وجود این موسسات آیا تاثیر مثبتی در نظم دادن به زندگی خانواده هایی که دارای فرزند کم سن و سال هستند می باشد یا نه ؟ برای رسیدن به جواب این سوال پیشنهاد می شود تا پایان ما را همراهی نمایید.

همانطور که می دانید کودکان در سالهای اولیه زندگی خود به ارتباط فیزیکی با مادرشان احتیاج دارند، بنابراین توصیه میشود نوزادان بین ۰ تا ۲ نیازهای خود را به طور کامل توسط مادرانشان برآورده سازند اما این موضوع برای هر خانواده ای به علت شاغل بودن مادر و یا بی تجربه بودن وی امکان پذیر نبوده و استفاده از خدمات ارائه شده توسط موسسات پرستاری کودک در چنین شرایطی همان چیزی است که می‌تواند چاره‌ساز مشکل باشد و تا حد زیادی آرامش و نظم را به خانواده بازگرداند.

شما می‌توانید با یاری گرفتن از این موسسات برای استخدام یک پرستار بچه قابل اعتماد که در حیطه توسعه و آموزش کودکان تحصیل کرده و زندگی خود را در این زمینه برنامه ریزی نموده، نیازهای فیزیکی و روانی کودک خود را به خوبی برآورده ساخته و حامی او در مهم‌ترین مراحل زندگی اش باشید.

اگر برای کوچکترین عضو شیرین خانواده خود به دنبال یک پرستار معتمد هستید اما در خصوص موسسات پرستاری کودک و خدمات ارائه شده توسط آنها اطلاعات کافی در اختیار ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در این بخش ما را همراهی کنید.

موسسات پرستاری کودک در منزل

سال‌های ابتدایی زندگی هر انسانی زمانی است که شکل گیری ساختار ذهنی و شخصیتی اش با سرعتی دو چندان صورت میپذیرد و از آنجایی که تخریب ساختار ذهنی کودک در این سن عوارض جدی و جبران ناپذیری از قبیل درونگرایی بیش از حد و یا عدم توانایی استفاده از کلمات را برای وی به دنبال دارد، مهم است که این ساختار ذهنی خراب نشده و آسیب نبیند زیرا کودکان در این سنین نیازمند متصل بودن به فردی هستند که نیازهای اولیه شان را برآورده سازد و این واقعیت که اگر شخصی که به آنها متصل است مدام تغییر کرده و منسجم نباشد دوچار نگرانی، اضطراب و تشویش میشوند، موضوع انکار ناپذیری است.

بنابراین لازم است برای انتخاب درست پرستار بچه از ابتدا در مورد همه مسائل بسیار دقیق بوده و از ایمن ترین شیوه که همان مراجعه به موسسات پرستاری کودک می باشد برای استخدام پرستار اقدام نمایید زیرا این موسسات به علت داشتن تجربه کافی در این خصوص خواسته‌ها، نگرانیها و دغدغه های والدین را به خوبی درک و قبول کرده و به آنها در انتخاب مناسب‌ترین فرد برای کودک دلبندشان یاری می رسانند تا با گزینش اصلح ترین پرستار، مدام مجبور به تغییر مراقبت کننده که برای فرزندشان بسیار آسیب زا میباشد نبوده و آرامش و رفاه بیشتری را احساس نمایند.

خدمات ارائه شده در موسسات پرستاری کودک در منزل

خدمات ارائه شده در موسسات پرستاری کودک در منزل

خدمات ارائه شده در موسسات پرستاری کودک بر اساس تقاضا و نیاز کارفرمایان کاملاً متفاوت بوده و به عوامل زیادی از جمله سن کودک، وضعیت سلامتی و سطح انتظارات والدین وابسته می‌باشد. اگر در این قسمت بخواهیم به اختصار برخی از این خدمات را بر شماریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • نظارت بر تغذیه دقیق و کافی کودک
  • تعویض پوشک و رسیدگی به امور نظافتی و بهداشتی کودک
  • اطمینان از اندازه کافی خواب و استراحت در طول روز
  • آموزش رفتن به توالت و پاکیزه نمودن درست آن قسمت پس از اجابت مزاج
  • انجام بازی های کودکانه فکری و خلاقانه یا پر جنب و جوش متناسب با سن و علایق کودک
  • بیرون بردن کودک برای گردش در هوای آزاد در صورت تایید والدین
  • رسیدگی و نظارت بر پیگیری روند درمانی در صورت بیمار بودن کودک
  • حفظ ایمنی کودک و توانایی مدیریت و کنترل اوضاع در شرایط اورژانسی و اضطراری

موسسات پرستاری کودک که در تهران فعالیت دارند

کسانی که در خانه به دنبال یک پرستار بچه هستند به راحتی می توانند از طریق موتور جستجوی گوگل در کمترین زمان ممکن لیستی از بهترین موسسات پرستاری کودک تهران را در اختیار داشته باشند تا پس از مقایسه کیفیت خدمات، تسهیلات، امتیازات و نظرات مراجعین آنها در خصوص بهره گرفتن از خدماتشان، بهترین و معتبرترین موسسه را برگزیده و از میان نامزدهای معرفی شده توسط آنها یکی را که بیش از همه با ویژگی های کودک و نیازهای خانواده مناسب است را انتخاب نمایند.

زیرا از آنجایی که هر خانواده ای دارای سبک زندگی خاص، اصول و قوانین منحصر به فردی می باشد و والدین تمایل دارند که فرزندشان بر اساس اصول و قواعد خود و صد البته توسط شخصی قابل اعتماد و کاربلد در این خصوص آموزش ببیند، اقدام خودسرانه در این خصوص و اعتماد به هر شخصی برای این امر، کار غیر عقلانی بوده و کودک در معرض خطرات جبران ناپذیر قرار می‌دهد.

آتیه پرستاران سلامت یکی از شرکتهای مشروع, قابل احترام و با سابقه درخشان از جمله موسسات پرستاری کودک در تهران بوده که با بهره مندی از پرسنل و مراقبانی که همگی از تحصیلات و تجربه کافی در خصوص مراحل رشد کودک برخوردار بوده و به صورت پاره وقت و تمام وقت در راستای تامین امنیت کودک شما تلاش می نمایند، با کمال میل آماده یاری رساندن به خانواده ها برای انتخاب بهترین کاندید مناسب با شرایط ویژه خانوادگیشان میباشد تا در کنار باز نماندن از امور کاری و مشغله های خود، همزمان دوران کودکی خوبی برای فرزند خود رقم زده و آسایش و حداکثر راحتی و رضایت را برای خانواده خود به ارمغان آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 3 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست