تماس
021-66582923

موسسه مراقبت در منزل تهران + سالمند و کودک

پرستار بیمار, پرستار سالمند, پرستار کودک, پرستاری در منزل
بدون دیدگاه

آتیه پرستاران سلامت یک موسسه مراقبت در منزل می باشد که امور پرستاری و مراقبت در منزل را برای شما درخواست کنندگان انجام می دهد. اگر سالمندی در منزل دارید که نمی توانید همیشه مراقب او باشید یا اگر از مادرانی هستید که مجبور هستید چند ساعتی از کودک خود دور باشید و او را در منزل تنها بگذارید و یا اینکه یک بیمار دارید و مراقبت از آن به تنهایی برای شما مشکل است حتما از خدمات موسسات پرستاری در منزل استفاده کنید.

موسسه مراقبت در منزل

موسسه مراقبت در منزل را می توان یکی از بهترین روشها برای حمایت از خانواده ها دانست. خانواده هایی که سالمند دارند و همچنین از وجود فرزند کوچک بهره می برند بسیار راضی هستند نسبت به تاسیس این موسسات. در ضمن این موسسات می توانند با اعزام پرستاران تحصیل کرده و با تخصص بالا به منازل از بیماران مراقبت نمایند. حال در ادامه می خواهیم راجعب مزیت این موسسات و همچنین خدمات آنها توضیحاتی را برای شما شرح دهیم.

مزیت استفاده از موسسه مراقبت در منزل

مزیت هایی زیادی برای استفاده از موسسه مراقبت در منزل وجود دارد که باعث می شود خانواده های زیادی در تهران و شهرهای اطراف از این خدمات استفاده کنند. اگر والدین مسن دارید دیگر نگران این نباشید که در نبود شما در منزل سالمند در امان است یا نه ؟ آیا غذای خود را خورده است یا نه ؟ و یا مواردی از این قبیل.

از دیگر مزیت های موجود در استفاده از خدمات مراقبتی در منزل برای کودکان این است که مادران دیگر نگران این نباشند که آیا کودکشان در غیاب آنها چه وضعیتی در منزل دارد. آیا شیر خود را خورده است یا نه؟ آیا پوشک او عوض شده است یا نه ؟ آیا بی قرار است نسبت دیدن مادرش یا نه ؟ و مواردی از این قبیل .

شما با این مزیت ها نباید دیگر نگران عزیزانتان باشید و با خیال راحت می توانید به امور روزانه خود رسیدگی کنید.

خدمات موسسات مراقبت در منزل

خدماتی که در موسسه مراقبت در منزل با نام آتیه پرستاران سلامت به همشهریان عزیز و شهرهای مجاور ارائه می شود بسیار متفاوت نسبت به سایر موسسات دیگر می باشد. در ادامه ما سعی کردیم گوشه ای از این خدمات را برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • خدمات به سالمندان

خدماتی که در موسسه مراقبت در منزل به سالمندان ارائه می شود شامل خدمات مراقبتی و پرستاری می باشد که شامل  مراقبت های ساده از سالمندان سالم و بیمار در منزل و بیمارستان است .

خدمات مراقبتی : خدمات مراقبتی که در شرکت آتیه پرستاران سلامت برای سالمندان ارائه می شود شامل انجام امور داخل منزل و بیرون منزل برای سالمند می باشد . مانند نظافت منزل ، انجام نظافت شخصی سالمند ، غذا درست کردن برای سالمند ، اوقات فراغت سالمند را پر کردن ، بردن سالمند به بیرون برای گردش ، خرید برای سالمند ، دارو دادن به سالمند ، مراقبت از سالمندان پوشکی ، مراقبت از سالمندان آلزایمری ، مراقبت از بیماران سکته مغزی و  … می باشد

خدمات پرستاری : خدمات پرستاری برای سالمندان شامل انجام تمام تزریقات برای سالمندان ، انجام کلیه سونداژها ، تعویض و شستشوی تمام زخم ها اعم از زخم بستری و زخم دیابتی و … می باشد.

  • خدمات به کودکان

مراقبت از کودکان یک قلو و چند قلو که شامل تعویض پوشاک نوزاد ، انجام بازی های فکری برای کودک، دادن غذا به کودک و نوزاد ، کمک به کودک در انجام تکالیف مدرسه ، خواباندن کودک ، شستن لباس های کودک و نوزاد ، غذا درست کردن برای اعضای خانواده ، نظافت منزل ، بردن کودک برای گردش به بیرون البته با اجازه والدین و … می باشد.

  • خدمات به بیماران

در این موسسه پرستاری خدماتی که به بیماران در منزل ارائه می شود توسط پرستاران و مراقبین مجرب و حرفه ای صورت می گیرد. شما در صورت داشتن مریض در خانه می توانید از خدمات شبانه روزی یا روزانه ما استفاده کنید.

پرستاران این مجموعه تجربه ی بالایی در مراقبت و پرستاری از افرادی که بیماری خاص دارند مانند سرطانی ها، افرادی که عمل جراحی انجام داده اند، مراقبت از افراد شیمی درمانی، پرستاری کردن از زخم بستری ها  و غیره را دارند.

  • خدمات به مادران باردار

یکی دیگر از خدمات مراقبت در منزل در موسسه آتیه پرستاران سلامت، مراقبت از مادران در دوران بارداری می باشد . پرستاری که برای قبول این مسئولیت، اعزام می کنیم به عنوان پرستار کودک می باشد. این پرستاران تجربه مادر شدن را دارند و به کلیه امور مراقبتی از این عزیزان واقف می باشند.

این خدمات شامل حمام بردن مادران باردار، کمک به مادر در نشستن و برخاستن ، کمک به مادر در رفتن به دستشویی، همراهی مادران در رفتن به درمانگاه یا نزد پزشک، غذا درست کردن برای این عزیزان، شستن ظرفها و نظافت منزل و مواردی از این قبیل که پرستار می تواند به مادران چه قبل از زایمان و چه بعد از زایمان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار + پانزده =

فهرست