تماس
021-66582923

به طور قطع، خانه و خانواده تنها بستر مناسبی است که در آن نوزادان و کودکان خردسال در سایه ی حمایت عاطفی و جسمی والدین مجالی برای رشد و شکوفایی می یابند. اما گاها شرایط اقتصادی موجب میگردد تا والدین به علت مشغول بودن به فعالیتهای کاری فرصتی برای رسیدگی به کودک دلبند خود نداشته و برای نگهداری از کودک خود در منزل، از یک پرستار بچه واجد شرایط کمک بگیرند.

اگر نگهداری از کودکتان در منزل معزلی است که به علت اشتغال و درگیری های زندگی فشار جسمی و دغدغه ی ذهنی زیادی برایتان ایجاد کرده و سر و سامان دادن به اوضاع را برایتان سخت نموده، توصیه میکنیم برای افزایش آگاهیتان در خصوص پرستار کودک و خدمات نگهداری ارائه شده توسط او در خانه تا انتهای این مطلب ما را دنبال نمایید.

نگهداری کودک در منزل

برای والدین بسیار مهم است که بهترین پرستار کودک را برای بچه های کوچک خود پیدا کنند. کسی که به عنوان یک پرستار کودک حرفه ای تعیین میشود، موظف است وظایف مراقبت و نگهداری از کودک را بر عهده گرفته، به هر یک از اعضای خانواده ی کودک توجه فردی کند، از بچه های کم توان و بیمار حمایت کند و به مادران در همه ی زمینه ها یاری رساند.

با مراجعه به موسسه ی آتیه پرستاران سلامت میتوانید بهترین پرستار کودک مورد نظر در منطقه خود را به آسانی پیدا کنید و به راحتی و در کمترین زمان ممکن خدمات پرستاری حرفه ای از کودکان در تمام سنین، از نوزادان گرفته تا آنهایی که در مدرسه هستند را دریافت نمایید.

زیرا در این مرکز، بر اساس توافقات صورت گرفته با والدین، سرویس پرستاری پیشنهادی متناسب با گروه های سنی خاص و با توجه به نیازهای ویژه ی مختص به هر یک ارائه می گردد تا علاوه بر ایجاد شرایط بهتر به منظور رشد و پرورش صحیح تر فرزندتان، به شما کمک کنند تا زمانی آزاد برای رسیدگی به خود و علایق شخصیتان پیدا کنید.

نگهداری کودک تهران را می توانید به ما بسپارید

وظایف روتین یک پرستار کودک

  • یک پرستار کودک معمولاً در حالی که کودک در خانه است، موظف است مراقبت های روزانه، نیمه وقت یا تمام وقت را برای او فراهم کند و بطور معمول به امورات زیر بپردازد:
  • کمک و نظارت برفعالیت های کودک
  • تهیه غذاهای سالم و مقوی متناسب با رنج سنی کودک
  • تهیه انواع میان وعده و تنقلات برای کودک
  • تهیه غذا برای کودکانی که با بطری تغذیه می شوند
  • ترتیب دادن فعالیت های آموزشی از قبیل اموزش رنگها و اعداد، آموزش مهارت های اجتماعی و بهداشت فردی به کودک
  • مرتب کردن اتاق و تخت کودک
  • آموزش توالت کودک و تعویض پوشک
  • همراهی کودک در انجام تکالیف، لباس پوشیدن و حمام کردن
  • پرداختن به سرگرمی هایی مانند بازی های فکری یا پر جونب و جوش متناسب با سلیقه و هوش کودک، کاردستی، نقاشی، گردش، خمیر بازی و غیره
  • تربیت کودک با بکارگیری تکنیک‌های بیان شده توسط والدین
  • حفظ امنیت کودک در طول روز و در حین انجام فعالیت
  • توجه به بعد روحی و رفاه عاطفی کودک
  • پیگیری روند درمانی و سلامتی کودک بیمار و بررسی سوابق پزشکی او
  • رسیدگی به امور خانه داری همچون مرتب کردن خانه و آشپزخانه، شستشوی لباس و ملحفه، تدارک دیدن وعده ی غذایی شام برای اعضای خانواده، خرید، مراقبت از گیاهان خانگی، نظافت سرویس بهداشتی و غیره در صورت تقاضای والدین

چرا باید خدمات نگهداری از کودکان را از پرستاران حرفه ای آتیه ی پرستاران سلامت دریافت کنید؟

پرستاران کودک مشغول به فعالیت در این مرکز دارای توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مراقبت، تعامل، سخت‌کوشی، مسئولیت‌پذیری، انجمن، آموزش و مربیگری و همچنین مهارت‌های کاری منظم مانند انعطاف‌پذیری هستند که وقتی شما تصمیم می گیرید که به دنبال پرستار کودک باشید، افرادی را برای شما می فرستند که صلاحیت لازم را برای انجام کار خود داشته و آموزش های لازم را در این خصوص دیده باشند و از انجام این کار مهم پرستاری واقعا لذت ببرند.

کارشناسان مرکز آتیه پرستاران سلامت به خوبی می دانندکه شما چقدر فرزندتان را می ستایید و حاضرید برای او هر کاری انجام دهید. انها در کنار شما هستند تا زندگی را برای شما ساده‌تر کرده و آرامش را برایتان به ارمغان بیاورند.

ویژگی ها و مهارت های یک پرستار کودک در منزل

ویژگی ها و مهارت های یک پرستار کودک در منزل

یک پرستار بچه عالی باید صبور، همدل، صلح طلب، اجتماعی، راستگو، صمیمی، قابل اعتماد و کاملاً آماده ی تعامل با بچه های با طیف متفاوتی از خصوصیات اخلاقی باشد.در مواقع اضطراری، یک پرستار بچه ماهر و آموزش دیده باید خونسرد باقی بماند و به بهترین گزینه ها برای کودک شما فکر کند. از طرفی لازم است، پرستاران متخصص کودک برای ارایه ی عملکرد بهتر علاوه بر تجربه باید از آموزش و دانش کافی در زمینه ی رشد کودک برخوردار باشند تا در صورت نیاز از پس اقدامات تخصصی تر بر بیایند.

ما در آتیه پرستاران سلامت، تنها افراد آموزش دیده و دلسوز را بعنوان پرستار کودک استخدام می کنیم و با امکان انتخاب یک پرستار بچه از میان افراد با استعدادی که می توانند با کودکان رابطه محبت آمیز داشته باشند، به شما تضمین میدهیم که هیچگاه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

چگونه بهترین پرستار کودک را برای خود پیدا کنیم؟

توصیه میکنیم برای یافتن بهترین پرستار کودک، به صورت شخصی عمل نکرده و جذب اگهی های تبلیغاتی که ممکن است به علت وجود بالای درصد خطا، زندگی و سلامتی کودکتان را به خطر انداخته و تحت شعاع قرار بدهد، نگردید. با مراجعه به موسسات معتبر خدمات پرستاری در منزل شما می توانید به راحتی و بدون دغدغه یک پرستار بچه ی مطمین و حرفه ای پیدا کنید.

زیرا در این صورت تمامی مسیولیت های بررسی سوابق، سلامتی اخلاقی و رفتاری و برخورداری از مهارت، تجربه و دانش کافی برعهده ی موسسه ی مذکور بوده و خود مرکز معرفی کننده ضامن ایمنی و کیفیت خدمات ارایه شده توسط پرسنلش میباشد و در صورت عدم رضایت یا تطابق با انتظاراتتان، در کمترین زمان ممکن با جایگزینی نیرویی با مهارت کافی در راستای جلب رضایتتان گام برمی دارد.

همه ی پرستاران مرکز رسمی و خوشنام آتیه پرستاران سلامت، مهارت های لازم برای مراقبت از کودکان در هر سنی، حتی نوزادان تازه متولد شده را دارا بوده و در زمینه ی کمک‌های اولیه کودکان آموزش دیده‌اند و به‌عنوان یک مراقب توانمند کودک تایید شده‌ میباشند و بخوبی از پس تامین نیازهای جسمی و روحی فرزندان دلبندتان در تمامی جهات بر می آیند.

هزینه ی خدمات نگهداری کودک تهران چقدر است؟

هزینه ی خدمات نگهداری کودک تهران چقدر است؟

همانطور که همه ی ما می دانیم فرزندان برای والدین، تمام دنیای انها محسوب میشوند. بنابراین، هدف ما در آتیه ی پرستاران سلامت این است که به شما و فرزندتان این شانس را بدهیم که کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید. قیمت سرویس های پرستاری در این مرکز بسته به عواملی چون طول دوره ی زمانی و مدت نگهداری از کودک، حجم وظایف محوله، سختی کار (به عنوان مثال مراقبت از یک نوزاد یا کودک بیمار به مراتب سخت تر از کودک بزرگتر و سالم میباشد )، بعد مسافتی محل زندگی پرستار و غیره تعیین می گردد که همین ثابت نبودن هزینه ی مصرفی برای این امر موجب گردیده تا بحث هزینه ها در خصوص به کارگیری یک پرستار کودک در منزل، بسیار منعطف بوده و قابل استفاده برای اکثر اقشار جامعه باشد.

برای آگاهی بیشتر در این خصوص میتوانید با مشاوران فعال و با تجربه ی این مرکز به طور رایگان تماس گرفته و با بیان سطح انتظارات و درخواست ها و توان مالیتان، بهترین پکیج حمایتی برای کودک عزیزتان را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − 6 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست