تماس
021-66582923
استخدام پرستارپرستار کودکپرستاری در منزل

پرستار بچه تهران + خدمات نیمه وقت و تمام وقت

داشتن یک پرستار بچه در تهران می تواند کمک فراوانی برای حفظ آرامش مادران باشد. این پرستاران با خدمات خود که به صورت نیمه وقت و تمام وقت می باشد می تواند نبود شما را در منزل برای کودکتان پر کند.

پرستار بچه در تهران

تجربه داشتن فرزند در خانواده برای همه والدین و افراد خانواده لذت بخش و شیرین است اما جدای از این موضوع مراقبت از یک نوزاد و کودک با داشتن نیازهای گسترده و تلاش برای رفع این نیازها و گاهی نیاز به خدمات پزشکی یک کار بزرگ و سنگین است. به همان میزان که والدین فرزند خود را دوست دارند و مراقب و مواظب او هستند به همان اندازه هم مراقبت روزانه از یک کودک می تواند کار سخت و طاقت فرسایی باشد .

در این شرایط به کارگیری پرستار بچه تهران برای کمک به والدین در طی کردن این مسیر و بزرگ کردن کودک می تواند بسیار مفید باشد، ضمن اینکه پرستار بچه می تواند کمک و همراه والدین در نگهداری از کودک باشند در ضمن والدین می توانند از تجربیات و دانش پزشکی او در زمینه مختلف برای کودک خود بهره ببرند.

آیا به کارگیری یک پرستار کودک در تهران به عنوان یک غریبه مناسب است

در بسیاری از مواقع اعتماد کردن به یک فرد غریبه به عنوان پرستار برای اینکه به منزل شما بیاید و وارد حریم زندگی شما شود کار دشواری است. اینکه شما فرزندتان را در نبود خودتان به او بسپارید کمی نگران کننده است. آیا پرستار برای فرزند شما و خانواده شما مناسب است.

برای رفع نگرانی بهتر است که شما به مراکزی که برای استخدام مراقب کودک در تهران مراجعه می کنید در مورد نگرانی ها و درخواست‌ها و حریم های خود صحبت کنید و پرستار را ملزم به رعایت آنها نمایید. از قوانین و مقررات منزل و میزان و حد و حدود فعالیت پرستار حرف بزنید، پرستار را از نزدیک چندین جلسه مورد ارزیابی قرار دهید و در صورت اطمینان به استخدام او اقدام نمایید.

استخدام پرستار بچه در تهران

اگر به فکر استخدام یک پرستار بچه در تهران هستید توصیه می شود حتما به نکات زیر توجه نمایید تا در هنگام استخدام به مشکل بر نخوردید

  • حفظ حد و حریم خانواده
    همان طوری که خلق و خو و خصوصیات و رفتارهای کودکان با هم تفاوت دارد ، حریم و قوانین زندگی و شرایط زندگی افراد و کودکان نیز با هم متفاوت است. برخی ممکن است قوانین سختگیرانه‌ای در خانه خود داشته باشند و برخی ممکن است منفعل تر باشند خانواده باید پرستار را با قوانین خانه آشنا کند به طور مثال برای او روشن کنید که آیا او به محض ورود باید زنگ بزند یا خود می تواند وارد خانه شود ، آیا بدون اجازه می تواند داخل آشپزخانه شود یا خیر و غیره …
  • برنامه روزانه مشخصی برای کودک داشته باشد
    اگر خانواده از قبل خودش برنامه‌ریزی خاصی برای کودک داشته و دوست دارد که پرستار به آن پایبند باشد باید پرستار را در جریان این برنامه‌ریزی قرار دهد.
  • تنظیم ساعت خواب و بیداری کودک
    پرستار باید به زمان خواب و ساعت خواب کودک توجه کند و شرایط را برای خواب منظم او فراهم کند و در زمان بیداری برنامه ریزی خاص داشته باشد مانند بازی کردن، غذا خوردن، تلویزیون دیدن و غیره .
  • میزان مراقبت پرستار از کودک تان را تعیین کنید
    هر چقدر که یک پرستار بتواند دقیق و منظم مراقبت از یک کودک را انجام دهد باز نمی تواند جای والدین کودک را پر کند .برای پرستار روشن و واضح کنید که تا چه میزان می خواهید که او مراقبت روزانه از فرزندتان را به عهده بگیرد .
  • به پرستار اعلام کنید که در چه مواقعی از شما مشورت بگیرد آیا والدین دوست دارند در نوع پوشش نوع غذا پرستار با آنها مشورت کند حیطه وظیفه پرستار را در این مورد برای او مشخص کنید.
  • پرستار در قبال کودکان دیگر خانواده چه نقشی دارد
    باید بدانید که شما پرستار را تنها برای یک کودک خانواده به کار گرفته اید و وظیفه ای در مورد سایر کودکان خانواده ندارد مگر اینکه از قبل در حیطه وظایف او بیان کرده باشید که مراقبت از چند کودک را به عهده بگیرد .

نحوه ارتباط والدین با پرستار بچه

والدین چه به صورت نیمه وقت مشغول به کار باشند یا به صورت تمام وقت، باید در تمام اوقات ارتباط منظم و دقیق با پرستار بچه داشته باشند اگر پرستار بچه در تهران هر مشکل یا سوالی داشته باشد باید شما در دسترس باشید و بتواند با شما در ارتباط باشد.

با وجود اینکه در ابتدا خانواده ها ممکن است با تردید و نگرانی اقدام به استخدام یک پرستار برای کودک خود نمایند و از راه دادن یک غریبه به حریم زندگی خود نگران باشند اما با رعایت حد و حریم ها و آموزش به آن ها و قدردان بودن خانواده از تلاش و زحمت های یک پرستار، آنها خیلی زود این غریبه را شبیه یکی از افراد نزدیک خانواده و کودک خواهند دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × سه =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست