تماس
021-66582923

اعزام پرستار سالمند در منزل قزوین و تهران برای مراقبت و نگهداری و انجام کلیه ی خدمات به هم وطنان عزیز

زندگی در حال گذرا است و روزبه روز به عمر ما اضافه میشود که روند حرکت ما را به سمت سنین سالمندی سریعتر میکند و لحظه به لحظه به دوران سالمندی نزدیکتر میشویم . سنین سالمندی به سنینی گفته میشود که فرد در آن سن با تغییرات زیادی روبرو میشود که کاهش قدرت جسمی ، ضعف عضلات بدن ، حواس پرتی و کم حافظه گی و مشکلات داخلی را میتوان از مشکلات دوران سالمندی دانست.

این حرفها برای این نیست که شما عزیزان را بخواهیم از دوران سالمندی و یا چالشهای این سنین بترسانیم نه اصلا این طور نیست زیرا که کسانی هستند که دراین دوران قرار دارند ولی از سلامت روحی و روانی مطلوبی برخوردار هستند و در کنار عزیزانشان به زندگی میپردازند .

اگر شما در دوران جوانی و سنین پایین تر دارای برنامه ی درست غدایی ، آموزشی و رفتاری باشید میتوانید در سنین سالمندی از زندگی سالم لذت ببرید .

اهمیت پرستاری در تمام انسانها در هر سنی ضروری و اساسی میباشد اما در دوران سالمندی اهمیت آن بیشتر خواهد بود. وقتی که انسان وارد دهه ی پنجم زندگی خودش که همان دوران سالمندی میباشد میرسد نیاز به پرستاری و مراقبت از او به شدت بالا میرود زیرا یک سالمند برای انجام کارهای روزمره خودش نیاز دارد به طور مرتب و همیشگی در کنارش کسی باشد که از وی مراقبت و پرستاری کند . موسسه پرستاری در منزل آتیه پرستاران سلامت شما را به ادامه مطلب دعوت می نماید.

خدمات ارائه شده توسط پرستار سالمند در منزل قزوین

نیاز به پرستار سالمند برای سالمند در منزل قزوین و تهران

با روند پیشرفت علم و سوق دادن زندگی به سمت صنعتی شدن افراد، شرایط ایجاب می کند که زن و مرد هر دو برای گذراندن امور منزل مشغول به کار کردن باشند و کار کنند و از پس هزینه های زیاد زندگی بربیایند . در این میان برای پرستاری از سالمندان عزیزشان، وقت و توان لازم را نداشته و قادر به انجام دادن کارهای سالمندان عزیز نخواهند بود .

در این میان دو راه جلوی پای شما خواهد بود ، یا سالمند خود را به مراکز نگهداری و پرستاری از سالمندان برده و سالمند خود را به این مراکز بسپارید و یا اینکه با استخدام یک پرستار مراقب سالمند در منزل به نگهداری و مراقبت از سالمند خود در منزل بپردازید که قطعا با مزایایی که نگهداری از سالمند در منزل دارد شما تمایل دارید که از سالمند عزیزتان در منزل خودتان پرستاری و مراقبت شود .

با این وجود نیاز دارید تا یک پرستار زبده و با تجربه از سالمند شما مراقبت و نگهداری کند که این پرستار منزل  باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشد تا در این امر مهم بتواند خدمات شایانی را به سالمند شما ارائه دهد و سالمند عزیزتان و شما را راضی نگه دارد .

وظایف پرستار سالمند در منزل قزوین و تهران :

  • توان برقراری رابطه صمیمی و عاطفی با سالمند که در روند بهبود حال عمومی سالمند بسیار مفید میباشد در واقع یک پرستار باید یک همدم سالمند خوب باشد
  • درست کردن غذا برای سالمند و کمک کردن به سالمند در خوردن غذا
  • شستشوی لباسهای سالمند و کمک دادن به سالمند در پوشییدن لباس
  • انجام نظافت شخصی سالمند و حمام بردن وی ، اگر سالمند توان لازم را برای این کارها را نداشت پرستار باید سالمند را یاری کند
  • انجام کارهای آموزشی با سالمند و بازیهای آموزنده . توجه کنید که یادگیری کار جدیدی برای سالمند بسیار مفید است زیرا به پویای ذهن او می انجامد و احساس خوبی را در سالمند ایجاد میکند
  • اگر سالمند توان لازم را برای راه رفتن و پیاده روی داشت پرستار میتواند با هماهنگی با خانواده ی سالمند ، وی را ساعاتی در روز یا ساعاتی در هفته برای هوا خوری به بیرون منزل ببرد و درپارک به قدم زدن و پیاده روی بپردازد که باعث میشود در روحیه و احوال سالمند اتفاقات خوبی رخ دهد
  • هماهنگی با خانواده سالمند در انجام کارهای روزانه سالمند . وقتی که پرستار رابطه خوبی با خانواده سالمند داشته باشد و آنان را همچون خانواده خود بداند در پیشبرد کارهایی که برای بهبود و سلامت سالمند انجام میدهد نتیجه خوبی به عمل می آید
  • پرستار سالمند در قزوین باید از تجربه و توان خوبی در امر پرستاری از افراد مسن برخوردار باشد
  • اگر سالمند طبق نسخه پزشک بخواهد دارویی مصرف کند پرستار باید دارو را در زمان مشخص حاضر کند و به سالمند بدهد و حواسش باشد که دارو را بررسی کند تا دارو اشتباه نباشد.
ویژگیهای پرستار سالمند در منزل قزوین و تهران چه چیزهای میباشد

ویژگیهای پرستار سالمند در منزل قزوین و تهران چه چیزهای میباشد

  • آراستگی ظاهری در زمانی که در خدمت رسانی به سالمند میباشد
  • مسئولیت پذیر و تعهد در انجام کارهای سالمند
  • پرستار سالمند در منزل باید دوره های پرستاری را دیده باشد و مدارک و مجوز لازم را از مراکز معتبر زیر نظر وزارت بهداشت داشته باشد
  • امین و رازدارباشد . حرفهایی را که در میان خود و بیمار سالمند زده میشود را به هیچ وجه جایی نزند و متعهد باشد

قابل توجه عزیزانی که ساکن تهران هستند. اگر در جستجوی خدمات پرستاری سالمند در منزل در مناطق مختلف هستید، به دنبال یک راه حل قابل اعتماد و حرفه‌ای هستید. خدمات پرستاری اختصاصی سالمندان 24/7 در تهران به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان از کیفیت و دقت بالای خدمات، به مراقبت حرفه‌ای و مؤثر برای سالمندان عزیزتان دست یابید.”

پرستاری از سالمند در منزل قزوین تهران شامل چه سالمندانی میباشد

خدمات مراقبت از سالمندان در قزوین معمولا برای افرادی می باشد که توان انجام کارهای روزمره ی خود را نداشته باشد و یا سالمندانی که بیمار هستند و نیاز به پرستاری در منزل را دارند. همچنین این خدمات می تواند شامل سالمندان سالم ولی تنها نیز باشد که در زیر به این خدمات بیشتر اشاره شده است.

  • پرستاری از سالمند زخم بستری در منزل
  • پرستاری و نگهداری از سالمندان پوشکی
  • پرستاری و نگهداری از سالمند سالم و بیمار
  • پرستاری از سالمند دارای مشکل جسمی حرکتی
  • پرستاری از سالمند دارای اختلالات روانی و ذهنی مانند بیماری آلزایمری ، بیماری کند شدن حافظه و حواس پرتی
  • پرستاری از سالمند پارکینسونی
  • پرستاری و نگهداری از سالمند تنها در منزل
  • پرستاری از سالمندی که مشکل قلبی دارد َ
  • پرستاری و مراقبت از سالمند دارای بیماری ریوی – تنفسی َ

پرستاری سالمند در منزل قزوین چه مزیتهایی نسبت به مراکز نگهداری از سالمند دارد

وقتی که سالمند در قزوین، مراقبت و نگهداری شود، از بیماری ها و ویروسهایی که در مراکز نگهداری از سالمند وجود دارد در امان خواهد بود. هزینه های گزاف مراکز نگهداری از سالمند، رفت و آمد های زیاد برای ملاقات با سالمندتان ، تلف شدن وقت شما و … باعث میشود شما تمایل به نگهداری و مراقبت از سالمند عزیزتان را در منزل داشته باشید . شما وقتی که سالمند عزیزتان در منزل پرستاری و نگهداری میکنید دیگر مجبور نیستید که هزینه ای برای رفت آمد به مراکز نگهداری پرداخت کنید.

پرستاری در استان قزوین در شهر زیباشهر

همانطور که در بالا فهمیدید خدمات ما برای سالمندان در شهر قزوین به بهترین شکل و با بهترین پرستاران انجام می شود. اما در این میان شهر زیباشهر قزوین یکی از بیشترین درخواست کننده های پرستار از شرکت آتیه پرستاران سلامت می باشد. اگرچه دفتر مرکزی آتیه پرستاران سلامت در تهران می باشد اما با تلاش کادر حرفه ای این مجموعه، عزیزان سالمند در زیباشهر از نعمت خدمات پرستاری در منزل بهره مند شده اند و این یکی از افتخارات بزرگ مجموعه ما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × سه =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست