تماس
021-66582923

ارائه و انجام خدمات نگهداری از فرزندان شما با اعزام پرستار مراقبت از کودک در منزل در معتبرترین موسسه پرستاری . این موسسه می تواند خدمات خود را به صورت روزانه و شبانه روزی به کودکان شما ارائه دهد. موسسه آتیه پرستاران سلامت با بهره گرفتن از بهترین مربیان و پرستاران سعی بر این داشته تابا ارائه خدمات مراقبتی همیشه حامی کودکان و والدین عزیز باشد.

پرستار مراقبت از کودک

اصطلاح پرستار کودک به شخصی که وظیفه ی مراقبت و نگهداری از کودک و آموزش به وی را در شرایطی که والدین به علت اشتغال به کار، بیماری و یا فعالیت های اجتماعی فرصت رسیدگی به فرزندشان را ندارند بر عهده می گیرد و برای این کار به تحصیل پرداخته و یا به صورت تجربی آموزش‌دیده، اطلاق می گردد. که در سال‌های اخیر به دلیل ساعات کاری طولانی و نا منظم والدین یا داشتن شیفت شب، اکثر خانواده‌ها به استفاده از این روش گرایش پیدا کرده اند.

زیرا اینگونه فرزند عزیزشان در محیط امن خانه و بدون دردسر های همراهی برای رفتن وی به مراکز نگهداری کودک می‌تواند مطابق با روشهای تربیتی خودشان آنطور که دوست دارند زیر نظر پرستاری که مورد تایید شان می باشد پرورش یابد.

خوشبختانه امروزه دیگر لازم نیست مانند گذشته با پرس و جو کردن از اطرافیان و معرفی تعدادی گزینه‌های محدود مجبور به انتخاب پرستار از بین آنها برای کودک خود باشید زیرا وجود مراکزی تحت عنوان خدمات پرستاری در منزل به کمک خانواده ها آمده و فرایند استخدام پرستاری متناسب با نیاز و نوع مهارت های آموزشی مدنظرشان به کودک را تا حد زیادی آسانتر نموده است.

اگر شما نیز مجبورید ساعات زیادی در خارج از منزل به فعالیت بپردازید و کودکی در منزل دارید که به مراقبت احتیاج دارد و نسبت به استخدام پرستار، وظایف و هزینه های لازم برای استفاده از این خدمات اطلاعاتی ندارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید

چگونه یک پرستار قابل اعتماد استخدام کنیم؟؟

از آنجایی که پای سلامت جسم و روح فرزندتان در میان است، بهتر است برای این کار بی گدار به اب نزنید و حتماً از مراکز خدمات پرستاری معتبری که دارای مجوز رسمی هستند و در این زمینه سالها تجربه دارند کمک بگیرید زیرا این مراکز نیروی خود را از بین افراد تحصیل کرده، کاربلد و مجرب که دارای سلامت اخلاقی و رفتاری هستند و هیچ نکته ی منفی در سابقه کاری خود ندارند گزینش می کنند و از آنها ضمانت حسن انجام کار دریافت می کنند و با قراردادن تسهیلاتی چون مشاوره ی رایگان و امکان مصاحبه با تعدادی از مراقبان کودک که به خواسته ها و انتظارات شما نزدیکترند و بررسی عملکرد آن ها به صورت آزمایشی برای انتخاب یکی از آن ها، این امتیاز را در اختیار شما قرار می دهند که مناسب ترین فرد را از لحاظ شخصیتی و تکنیک کاری برای نگهداری از فرزندتان انتخاب کنید.

آتیه پرستاران سلامت یکی از خوش نامترین موسسات خدمات پرستاری در منزل می باشد که با پشتیبانی ۲۴ ساعته و رویکردی حرفه‌ای و با کیفیت در مراقبت از کودک در تمامی روزهای سال حتی در ایام تعطیل رسمی،شرایطی فراهم می‌سازد تا خانواده‌ها با خیالی آسوده به امور روزانه خود بپردازند و بابت نگهداری از فرزندان خود هیچگونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

خدمات پرستار مراقبت از کودک در منزل

وظایف پرستار مراقبت از کودک در منزل با توجه به سنی که در آن قرار دارند و نیازهایشان در آن دوران،طیف متفاوتی را در بر می‌گیرد. اما به طور خلاصه وظایف پرستار در برخورد با تمام گروه های سنی کودکان، رفع نیازهای جسمی روحی و حفظ امنیت آن ها می باشد بدین منظور لازم است که پرستار در قدم اول برای خو گرفتن کودک با موقعیت عاطفی جدید سعی کند با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار نمایند تا بتواند در نبود والدین رسیدگی به امور تغذیه ای و بهداشتی کودک مانند استحمام، کوتاهی ناخن ها، تعویض و شست‌وشوی لباس‌ها، حفظ بهداشت دهان و دندان ، شانه زدن موها و کمک به وی برای رفتن به دستشویی را برعهده بگیرد.

همچنین با ترتیب دادن بازی های فکری یا پر جنب و جوش متناسب با علایق و شخصیت کودک و با رعایت نکات ایمنی، در جهت رشد هرچه بهتر استعدادها و توانایی‌های و رفع نقاط ضعف او اقدام نماید و در عین حال در طول روز برای تربیت و آموزش نظم و انضباط، آداب معاشرت و سایر مهارت های فردی و اجتماعی به کودک وقت بگذارد و در صورت مشاهده ی هرگونه اختلالات رفتاری در او، موضوع را با والدین در میان گذاشته تا با مشورت با آنها و استفاده از متدهای روانشناسی کودک در رفع مشکلات کودک از قبیل گوشه‌گیری، پرخاشگری، خجالتی بودن یا افسردگی بر بیاید و کودکی شاداب و در سلامت کامل جسمی و روانی برای جامعه ی فردا پرورش دهد.

ویژگیهای پرستار مراقب کودک

برای موفقیت در هر کاری لازم است که فردی که به آن کار می پردازد به آن عشق بورزد و از سپری شدن اوقاتش در آن لذت ببرد.بدین منظور لازم است شخصی که به پرستاری از کودکان میپردازد، در وهله ی اول عاشق کودکان باشد زیرا این امر موجب می‌شود که به راحتی بتواند با آنها ارتباط برقرار کند و در دل آنها جا باز کند و در مقابل نیاز کودک به تکرار چندباره ی یک موضوع و یا لجبازی ،صبر و حوصله و انعطاف پذیری زیادی از خود نشان دهد.

علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی، پرستار کودک باید نسبتا جوان باشد و تجربه و مهارت کافی برای تشخیص علت بی قراری های کودک و انگیزه و انرژی لازم برای فعالیت کردن همپای او را داشته باشد تا بتواند با ایجاد محیطی مفرح بخش در خانه ،علاوه بر تخلیه ی انرژی ودادن فرصت یادگیری و پرورش خلاقیت به کودک، اوقات خوشی را برای او فراهم نماید و با داشتن توانایی مدیریت بحران در شرایط اضطراری و آسیب‌های احتمالی، این آسودگی خاطر را برای والدین به وجود بیاورد که در همه حال حامی کودک آنها می‌باشد و همانند یک مادر نسبت به او احساس مسئولیت میکند.

هزینه ی پرستار مراقبت از کودک در منزل

یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات پرستاری کودک در منزل این است که دستمزد این پرستاران نرخ ثابتی ندارد و شما می‌توانید با مشاوره با کارشناسان این مراکز از آنها بخواهید که تعرفه ای متناسب با بودجه ی مالی شما برایتان در نظر بگیرند.

زیرا در این شغل ساعت کاری مورد نیاز، آموزش ها و نوع خدمات درخواستی شما تعیین کننده ی دستمزد آنها میباشد و بسته به اینکه برای کودک خود تا چه اندازه متقاضی آموزش های تخصصی مانند آموزش زبان های دیگر باشید و یا کودکتان در چه سنی قرار گرفته باشد، دستمزد پرستار تخفیف و یا تشدید می یابد چون به طبع آموزش بیشتر و یا رسیدگی به کودکی که در دوران نوزادی قرار دارد و یا دارای مشکلات حرکتی و یا بیماری می باشد و یا درخواست انجام وظایف اضافه بر نگهداری کودک مانند خرید خانه، گردگیری ،پخت و پز برای از دیگر اعضای خانواده و سامان دادن به امور منزل، زحمات و خدمات بیشتری می طلبد.

با این وجود اگر چه استخدام پرستار مراقبت از کودک در منزل به علت حذف هزینه های رفت و آمد به اماکن نگهداری از کودکان، مقرون به صرفه تر میباشد، اما توصیه می کنیم در صورتی که توان پرداختی کمی دارید، تنها در اوقاتی که در منزل حضور ندارید، درخواست پرستار کنید تا علاوه بر احساس رفاه بیشتر برای خود و فرزندتان متحمل هزینه ی کمتری نیز بشوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شانزده + هشت =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست