تماس
021-66582923

نیروی پرستار کودک خوب در منزل

استخدام پرستار, پرستار کودک, پرستاری در منزل
بدون دیدگاه
پرستار کودک خوب در منزل

نیروی پرستار کودک خوب برای مراقبت از کودکان نعمتی بسیار بزرگ محسوب می شود. اگر به دنبال یک پرستار کودک مخصوص بچه ها هستید، خوب است ویژگی های یک پرستار خوب را بدانید. در ادامه شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم.

ویژگی های نیروی پرستار کودک خوب در تهران

نیروی پرستار کودک خوب باید یک سری ویژگی های خاصی داشته باشد که باعث شود کودکان را به خود جذب نماید. ما در اینجا می خواهیم به یک سری از این ویژگی ها را برای شما شرح دهیم.

1- داشتن تخیل خوب :

یک پرستار کودک خوب با تخیل خوب خود می تواند کودکان را با بازیهای مناسب سرگرم نماید و همچنین کاردستی های مناسب برای کودکان بسازد.

2.مطابقت با انرژی کودکان:

بچه ها انرژی بالایی دارند و مرتباً در حال حرکت هستند. یک نیروی پرستار کودک خوب باید با آن انرژی مطابقت داشته باشد.

3.مسئول هستند

یکی از بهترین ویژگی های یک پرستار خوب داشتن حس مسئولیت پذیری می باشد. یک پرستار بچه باید همانند یک مادر دلسوز از کودکان مراقبت نماید زیرا والدین عزیزترین فرد زندگی خو را به دست او می سپارند.

4.با تجربه هستند

یک پرستار باید خودش تجربه مادر شدن را داشته باشد. یک مادر با تجربه می تواند در مواقع بحرانی به کودک شما کمک کند و حتی او را از مرگ نجات دهد.

5.معلم هستند

پرستاران کودک، مانند معلمان هستند و نگرانی ها را به شکلی سازنده ای برطرف می کنند و به عنوان الگوهای مناسب برای کودکان عمل می کنند. آنها با علاوه بر مراقبت کردن از کودکان آموزشهایی مانند چگونگی غذا خوردن، چگونگی دست شستن و مواردی از این قبیل

صفات یک پرستار کودک خوب

6.قابل اعتماد هستند

قابل اعتماد بودن شاید جزو یکی از مهمترین صفاتی باشد که یک پرستار کودک خوب می تواند داشته باشد. والدین انتظار دارند که پرستار کودک از قوانین خانواده پیروی کند، فرزندان را در امان نگه دارد و به فرزندان خود توجه کند. والدین نمی خواهند یک پرستار منزل با دوستان خود پیامک بازی کند و یا  فردی  را به خانه دعوت کند. در هنگام ارائه خدمات نگهداری از کودک پرستار باید زمان معاشرت را کنار بگذارد.

7.آنها صبور هستند

صبر، صفت بسیار مهمی است که پرستاران کودک می توانند داشته باشند. یادآوری به کودکان که کارهای خود را انجام دهد، سپس زمان و مکان برای انجام این کارها را به او گفتن واقعا سخت می باشد و باید بسیار صبور باشید.

8.آنها معتبر هستند

اگر والدین دستورالعمل های خاصی را رعایت نکرده اند (تلویزیون در ساعت خواب ممنوع می شود، قبل از خواب دندان مسواک می زنند، سبزیجات می خورند و …)، اجرای این قوانین کار یک پرستار و نگهدار کودک در منزل است. پرستار باید نجیب و مهربان باشد، اما باید به کودکان نشان دهد که چه کسی مسئول است.

9.آنها علایق منحصر به فرد و سرگرم کننده ای دارند

یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار کودک خوب داشتن مهارت های خاص و جذابی می باشد. مثلا گیتار نواختن بلد باشد و یا مسلط به زبان انگلیسی باشد و شاید بتواند به خوبی صحبت کند و یا حتی ممکن است مهارت های خوبی در ساخت کاردستی و نقاشی داشته باشد که اگر از این قابلیت ها استفاده کند شما یک پرستار کودک با چندین مهارت را در کنار خود دارید. البته ممکن است تمام این موارد از وظایف و توافق های اولیه شما نباشد ولی اگر توافق کنید ممکن است بتوانید از آنها بهرمند شوید.

خدمات مراقبتی نیروی پرستار کودک خوب

در بالا به یک سری از ویژگی های یک نیروی پرستار کودک خوب و عالی اشاره کردیم حال می خواهیم به یک سری از خدمات مراقبتی که این پرستاران برای نگهداری از کودک انجام می دهند را برای شما شرح دهیم. این خدمات شامل

  • اگر نوزاد باشد پرستار طبق برنامه روزانه شیر او را آماده کرده و به نوزاد می دهد.
  • اگر کودک باشد پرستار برای او غذا درست کرده و به او می دهد.
  • بررسی پوشک نوزاد و عوض کردن پوشک در صورتی که کثیف باشد.
  • عوض کردن لباس های کودک اگر کثیف باشد
  • سرگرم کردن کودک با بازی
  • آماده کردن محیط یا اتاق کودک برای خوابیدن کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شانزده + یک =

فهرست