تماس
021-66582923

استخدام پرستار در منزل

فهرست مطالب

امروزه خدمات استخدام پرستار در منزل در شرکت های پرستاری بر اساس شرایط و ضوابط خاصی اجرا می شود. شرایطی که تنها با هدف ایجاد رضایت برای افرادی که خدمات پرستاری دریافت می کنند و کسانی که این خدمات را ارائه می دهند انجام می شود.

پس اگر نیاز به پرستار منزل دارید و یا به دنبال شغل پرستاری در درون منزل هستید می توانید بعد از مطالعه این مبحث درخواست خود را از کارشناسان موسسه آتیه پرستاران سلامت اعلام نمایید تا بهترین خدمات را از این موسسه دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید.

شرایط کلی استخدام پرستاران منزل در بهترین شرکت پرستاری

شرایط پرستاران برای استخدام شدن به عنوان پرستار منزل ( پرستار آقا و خانم )

عمده ترین شرایط استخدام پرستار در منزل برای نگهداری و مراقبت از سالمندان آقا و خانم ، کودکان و بیماران به شرح زیر می باشد.

  • شرایط سنی بین 25 تا 55 سال
  • سابقه کاری داشته باشد
  • مودب ، باشخصیت ، صبور ، دلسوز
  • وارد به امور منزل و آشپزی
  • شناخت کافی در مورد داروها
  • تحصیل کرده باشد
  • داشتن تعهد کاری
  • داشتن علاقه
  • داشتن مدرک و گذراندن دوره های لازم در حوزه ی پرستاری در منزل ( در صورت نداشتن مدرک می توانید در کلاس های آموزشی موسسه آتیه پرستاران سلامت شرکت کرده و مدرک خود را از این موسسه بگیرد)
  • خوش برخورد و پر انرژی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر حتی سیگار
  • نداشتن مشکل جسمی و روحی

اما باید به نکته ای مهم توجه نمود که اگر به عنوان یک پرستار می خواهید در منازل برای مراقبت از سالمند، کو دک یا بیمار  استخدام شوید می توانید از یک سری مزایا بهره مند شوید این مزایا شامل

مزایا:

  • بیمه
  • پاداش
  • جای خواب
  • بدون گرفتن پورسانت از پرستار
  • امنیت شغلی
  • درآمد بالا

استخدام پرستار شبانه روزی (سالمند، کودک و بیمار )

افرادی که قابلیت پرداختن به حرفه ی پرستاری ( در زمینه ی کودک، بیمار یا سالمند ) را به صورت تمام وقت یا شبانه روزی دارند، میتوانند با مراجعه به شرکت آتیه پرستاران سلامت درخواست خود را ثبت کرده تا پس از بررسی های کلی در خصوص الزامات مورد نیاز این خدمت، به استخدام شرکت درآمده تا با پیوستن به ترکیب خانواده هایی که برای عزیزانشان نیازمند سرویس مراقبتی شبانه روزی هستند، در سازماندهی اوضاع و افزایش رفاه نسبی در خانواده به ایفای نقش بپردازند.

در حقیقت مطابق با قاعده ی کلی شرکت ما از آنجایی که توصیف کار شبانه، بعلت طولانی بودن ساعات کاری و یا پرداختن به این کار در شرایط سختی چون نور کم و تا جای ممکن بی صدا ( بمنظور تامین استراحت مددجو و بطور همزمان ارائه ی مراقبت های مورد نیازش همچون دادن وعده های شیر خشک در شب به کودک یا دادن داروهای سالمند و کمک به وی برای رفتن به توالت و یا بررسی دستگاه های متصل به بیمار و غیره) متناسب با نیازهای فیزیکی و روحی فردی که متقاضی سرویس شبانه روزی است بسیار دشوار است.

متقاضیان این کار برای پیوستن به تیم ما و ارائه ی مراقبت شبانه روزی با کیفیت، خوب و ایمن و ایفای نقششان به حرفه ای ترین شکل ممکن، باید در این خصوص دانش، مهارت و تجربه ی بالایی داشته و در مدیریت فعالیت روزانه و شبانه و زمان استراحت خود، از توانایی کافی برخوردار باشند تا به همان میزان که در انجام وظایف شبانه برای نظارت و ارزیابی نیازهای مراقبتی افراد نیازمند به حمایت، متمرکز هستند برای فعالیت روزانه و انجام دیگر وظایف محوله نیز انرژی داشته و موفق عمل نماید.

استخدام پرسار روزانه ( سالمند ، کودک ، بیمار )

مسلما مدرنیته تر شدن دنیای امروز در کنار تمام پیشرفت هایی که برای بشر بدنبال داشته، بدلیل محدود ساختن زمان آزاد آنها بمنظور پرداختن به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، افراد را در مدیریت و رسیدگی به عزیزانشان ( سالمند، کودک و بیمار ) ضعیف و نیازمند به حمایت گردانیده و افزایش تقاضا برای استخدام پرستار روزانه برای بازه های زمانی که خانواده ها در منزل حضور ندارند و یا به هر دلیلی به نیروی کمکی نیاز دارند، خود گواه روشنی بر این موضوع است.

افرادی که تمایل دارند در راستای رفع نیاز خانواده های امروزی گام برداشته و بصورت روزانه به حرفه ی پرستاری بپردازند، در قدم اول لازم است به جهت همکاری با موسسه ی توانمند آتیه پرستاران سلامت، تمامی مدارک، سوابق، تجربه ی کاری و پیشینه ی خود را در اختیار شرکت قرار داده تا پس از تایید صلاحیت بلحاظ برخورداری از علم و توانایی کافی و عبور از فیلتر های سختگیرانه از جهت سلامت اخلاقی و رفتاری، به استخدام شرکت در آمده و علاوه بر دستیابی یه شغلی ایمن، در ضمن خدمت خود از حمایت، پشتیبانی و بیمه ی پرسنل این موسسه نیز برخوردار باشند.

استخدام پرستار شیفت صبح ( سالمند ، کودک و بیمار )

از آنجایی که فرصت های اشتغال در شغل پرستاری بسیار منعطف بوده، افرادی که نمیتوانند بصورت شبانه روزی در این حرفه فعالیت داشته باشند، میتوانند بعنوان پرستار شیفت صبح با موسسه ی آتیه پرستاران سلامت به همکاری و ارائه ی خدمات بپردازند.

متقاضیان استخدام پرستاری در شیفت صبح میتوانند با مراجعه و درخواست برای اشتغال در هریک از زمینه های پر متقاضی کودک، بیمار یا سالمند ( بسته به نوع دانش، تجربه و توانایی هایشان ) اعلام حضور کرده تا پس از احراز هویت و گزینش های لازمه بمنظور توانایی، قابل اعتماد بودن، تجربه، تبحر و غیره به استخدام شرکت پرستاری درآمده و به نزدیکترین منطقه در نزدیکی خود برای خدمت رسانی اعزام گردند و با پیوستن به اعضای خانواده و بردوش کشیدن بخشی از وظایف آنها در طول روز، درصد رضایت از زندگی، آسایش و رفاه را در خانواده ها و بدنبال آن در نمود خارجی آن که همان سطح جامعه است افزایش داده و کودکی، سالمندی و یا حتی دوران نقاهت از بیماری با کیفیت تری را برای افراد رقم بزنند.

استخدام پرستار شیفت شب ( سالمند ، کودک و بیمار)

استخدام پرستار شیفت شب یکی از خدمات بی شمار و پرمتقاضی شرکت آتیه پرستاران سلامت در راستای رفع نیاز و رفاه هرچه بیشتر بیماران، سالمندان و خانواده های متقاضی این سرویس بوده که در راستای این هدف سالیان سال است که در این زمینه اقدام به جذب نیروهایی فعال، کارآمد و مجرب خانم و آقا مینماید. البته قابل ذکر است از آنجایی که نمیتوان نقش ارزشمند این پرستاران را در ارائه ی بهنگام مراقبت های بهداشتی و تاثیر انکار ناپذیر آنها بر ایمنی، بهبود وضعیت و رفاه بیماران و سالمندان در شب نادیده گرفت، موسسه در پذیرش و گزینش افراد برای اشتغال به این حرفه (به منظور کنار آمدن با کم خوابی، چالش ها و سختی های پرستاری در شیفت شب و در عین حال ارائه ی مراقبتهایی با درصد بالای کیفی) سخت گیری و نکته سنجی بیشتری بخرج داده تا با جمع آوری و همکاری با پرسنلی وظیفه شناس، منظم، هوشیار و متمرکز، آسیب های حین کار را تا حد ممکن کاهش داده و سلامتی مددجویان را تضمین نماید.

شرایط افراد برای استخدام شدن به عنوان پرستار کودک

برای استخدام پرستار در منزل برای مراقبت و پرستاری از کودک یا نوزاد باید شرایط و خصوصیات زیر را داشته باشید.

  • متعهد باشد ( مهمترین بند )
  • تجربه ی مادر شدن را داشته باشد
  • قدرت روانشناسی بالایی داشته باشد
  • صبر و حوصله ی بالایی داشته باشد
  • بتواند به راحتی با کودک بازی کند
  • دانش علمی خوبی در مورد کودکان و نوزادان داشته باشد
  • سیگاری نباشد
  • از سلامت روحی و روانی کاملی برخوردار باشد
  • از داروهای اعصاب استفاده نکند
  • خصوصیات اخلاقی شادی داشته باشد
  • مشکلات خصوصی خود را با مسائل کاری قاطی نکند.

همچنین در استخدام پرستار کودک در تهران ، مراقب باید آشنایی با تغذیه کودک یا نوزادآشنایی با رفتار کودک و همچنین آشنایی با بازیهای کودک را داشته باشند.

استخدام پرستار کودک نیمه وقت

معمولا شرایط استخدام پرستار کودک نیمه وقت را خانواده ها یا پرستاران تعیین می کنند. به فرض مثال خانواده هایی هستند که شاغل می باشند و در طول روز مجبور هستند از کودک خود دور باشند. پس سعی می کنند این بازه زمانی را که از کودک خود دور هستند با استخدام پرستار بچه نیمه وقت پر کنند. همچنین پرستارانی هستند که به صورت نیمه وقت خدمات خود را ارائه می دهند و نمی توانند به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند که موسسات برای اعزام خدمات نیمه وقت با این پرستاران همکاری می نمایند.

استخدام پرستار کودک در کرج

استخدام پرستار کودک در کرج را می توان از دیگر خدمات جذب نیرو در موسسات پرستاری دانست . معمولا افرادی که از موسسات درخواست همکاری برای کار در منزل می کنند ساکن تهران و کرج و همچنین شهرستان های دیگر می باشند. این عزیزان با حضور در موسسات برای ارائه خدمات در منازل مخصوصا خدمات مراقبت از کودکان اعلام آمادگی می نمایند که بعد از پذیرش به منازل اعزام می شوند.

استخدام پرستار نوزاد در منزل

در شرکت آتیه پرستاران سلامت جذب نیرو و استخدام پرستار نوزاد، با هدف رفع نیاز ان دسته از خانواده هایی که نوزاد نارس، چند قلو و یا نوزادی با نیازهای خاص دارند و یا کمک به مادرانی که تازه زایمان کرده و نیاز نوزاد به تعویض پوشک، تغذیه، اروغ زدن و غیره زمانی برای استراحت و بهبودی باقی نمی گذارد، با دقت بالایی صورت میپذیرد.

عزیزان علاقمند و متقاضی فعالیت در حوضه ی پرستاری از نوزاد، میتوانند با مراجعه به شرکت ما برای این خدمت پر مسولیت اما شیرین اعلام آمادگی کرده تا پس از بررسی های لازم به جهت برخوردار بودن از مهارت های منحصربفرد، دانش و تجربه کاری در خصوص نحوه مراقبت و رسیدگی به نوزادان با بیماری های رایج این دوران همچون اگزما، کولیک و رفلاکس، روش های تغذیه ی جایگزین، راهکارهای رشد روانی مناسب کودک، تنظیم الگوی خواب، مراقبت شبانه از کودک و غیره به استخدام شرکت درآمده و با حضور و پیاده سازی خدمات حرفه ای و ارائه ی پشتیبانی دلسوزانه از خانواده های نیازمند به حمایت، نقش ارزشمندی در سلامت جسم و روان کودکان که آینده سازان فردا هستند ایفا نمایند.

استخدام پرستار سالمند و کودک با هم

استخدام نگهداری سالمند و کودک به گونه این است که شما در منزل خود از سالمند و کودک بهره می برید و نیاز به فردی دارید که از این دو عزیز مراقبت و نگهداری کند. این پرستاران هم تخصص مراقبت از سالمندان را دارند و هم در زمینه مراقبت از کودکان نیز می توانند به خانواده ها خدمات رسانی کنند.

جذب نیروهای توانمند و فعال در زمینه ی کودک و سالمند بطور همزمان، از جمله دیگر فرصت های شغلی موجود در شرکت آتیه پرستاران سلامت بوده که به افراد اجازه میدهد تا در کنار برخورداری از شغلی ایمن و معتبر، درآمد زایی بیشتری نیز داشته باشند.

افراد باتجربه، ماهر و دوره دیده در حوزه ی کودک و سالمند میتوانند با معرفی و اظهار توانمندی ها، سوابق کاری و مدارک خود به استخدام شرکت درآمده تا در صورت نیاز تحت عنوان پرستار سالمند و کودک با هم، به یاری خانواده های نیازمند به حمایت بشتابند و با ارائه ی خدمات و ایفای نقش خود ( در جایگاه حامی کودک و سالمند بطور همزمان ) در راستای نهادینه سازی احساس رضایت و رفاه در خانواده ها گام بردارند.

استخدام پرستار همراه در منزل و بیمارستان

خدمات و جذب نیرو در شرکت آتیه پرستاران سلامت تنها با هدف اعزام به منازل و نگهداری از عزیزان در خانه هایشان صورت نپذیرفته، بلکه این شرکت در راستای پوشش دهی نیاز آن دسته از افرادی که در بیمارستان بستری بوده و  بستگانشان بعلت دوری مسافت، اشتغال و سایر مشغله های زندگی فرصت و یا توان قرار گرفتن در کنار عزیزان بیمارشان را بصورت دائمی و بعنوان همراه ندارند، اقدام به استخدام پرستار همراه نموده.

همچنین خانواده هایی هستند برای همراه سالمند خود در منزل این این پرستاران استفاده می کنند. این پرستاران به صورت شبانه روزی در کنار سالمند شما هستند و در انجام امور منزل و امور شخصی به سالمند کمک می کنند.

افرادی که اطلاعات کافی در زمینه پرستاری، پزشکی و مراقبت از بیمار دارند و یا بطور تجربی در این خصوص دوره های لازم را گذرانیده اند، میتوانند درخواست خود را از طریقه موسسه به ثبت رسانده تا با همراهی و حضور در موقعیت های حساس و اورزانسی در کنار افراد بیمار و ارایه ی خدماتی اصولی و دقیق ( در بیمارستان و یا حتی پس از ترخیص و در خانه ) علاوه بر حفاظت از جان و سلامتی اشخاص، گذر از این دوران را برایشان هموار تر نیز سازند.

شرایط افراد برای استخدام مربی کودک در منزل

بسیاری از خانواده هستند که مخالف این موضوع هستند که کودک خود را به مهدکودک ها بفرستند حالا بنا به دلایل خاص خود. ما این شرایط را برای این خانواده های عزیز با اعزام مربی خصوصی کودک به منزل فراهم کردیم که با استقبال پرشور این خانواده ها مواجه شدیم .

حال شما مربیان عزیز  با استخدام در موسسه آتیه پرستاران می توانید خدمت بزرگی به این خانواده ها و همچنین درآمدی بسیار عالی برای خود کسب کنید .

شرایط استخدام به عنوان مربی خصوصی کودک در منزل :

برای استخدام پرستار در منزل به عنوان مربی کودک باید شرایط زیر مد نظر گرفته شود.

  • داشتن مدرک مربی گری کودک
  • سابقه کار در مهدکودک
  • آشنایی با بازیهای کودک
  • پر انرژی و شاداب بودن

شرایط برای استخدام شدن به عنوان پرستار سالمند در منزل

 افرادی که برای استخدام پرستار سالمند در تهران به شرکت آتیه پرستاران برای همکاری مراجعه می کنند باید یکسری شرایط برای پرستاری از سالمندان را داشته باشند . این افراد باید:

  • تجربه ی مراقبت و نگهداری از سالمند را داشته باشد
  •  آشنایی کامل به امور منزل و آشپزی را بداند .( در صورت نیاز )
  • آشنایی با داروهای سالمند

نکته : بیشترین درخواست های کارفرمایان از آتیه پرستاران سلامت ، استخدام پرستار خانم برای سالمند خود می باشند و این یک فرصت بسیار عالی برای خواهران عزیز که بتوانند کسب درآمد عالی داشته باشند ، می باشد. نکته : اگر کارفرما برای سالمند آقای خود درخواست استخدام پرستار خانم در منزل را داشته باشد باید حقوق بیشتری را به پرستار خانم در منزل  پرداخت کند.

شرایط برای استخدام شدن به عنوان مراقب و پرستار بیمار در منزل

استخدام پرستار در منزل تهران برای افرادی که می خواهند به عنوان پرستار بیمار در موسسه آتیه پرستاران سلامت فعالیت داشته باشند باید:

شرایط استخدام پرستار جهت نگهداری از بیمار در منزل به صورت تخصصی

شرایط استخدام پرستار در منزل تهران  برای مراقبت از بیماران در خانه به شرح زیر می باشد.

  • تجربه ی و سابقه ی کار در بیمارستان یا منزل برای مراقبت از بیماران را داشته باشند .
  • این افراد باید مدرک کمک بهیاری و بهیاری و یا نرس را داشته باشند .
  • آشنایی به امور تزریقات
  • آشنایی با داروها

شرایط استخدام پرستار جهت نگهداری از بیمار در منزل به صورت ساده

بسیاری از افراد هستند که به عنوان پرستار ساده جهت نگهداری از بیمار در منزل به موسسه مراجعه می کنند . این افراد نیازی نیست که مدرک داشته باشند و می توانند با داشتن مهارت مراقبت های ساده از بیمار و تهیه غذا برای بیمار به استخدام پرستار در منزل این موسسه دربیایند. در زیر به شرایط و ظایف این عزیزان اشاره شده است.

  • مهارت در تهیه غذا برای بیمار
  • همراهی و کمک به بیمار در رفتن به دستشویی و حمام
  • کمک به بیمار در راه رفتن
  • جابجا یا تغییر پوزیشن بیمار از روی تخت برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر
  • همراهی بیمار برای رفتن به درمانگاه و نزد پزشک
  • دادن داروها به بیمار

مدارک لازم جهت ثبت نام پرستار منزل

مدارک لازم جهت ثبت نام پرستار منزل

اگر به عنوان یک پرستار می خواهید با شرکت آتیه پرستاران سلامت همکاری داشته باشید باید مدارک زیر را در اختیار شرکت قرار دهید.

  •  اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • یک قطعه عکس 4*3
  • صفته به مبلغ 50 تا 100 میلیون
  • برگه سوء پیشینه
  • برگه عدم اعتیاد

لازم به ذکر است که در صورت معرفی کار به پرستاران، مدارک ( شناسنامه یا کارت ملی ) تا 20 روز و صفته به مدت 3 ماه تحویل داده نمی شود

استخدام پرستار در منزل کرج

    خبر خوب این است که اگر به دنبال استخدام پرستار در منزل کرج میباشید، موسسه ی آتیه پرستاران سلامت به عنوان یک ارائه دهنده ی مراقبت در منزل با سطح کیفی بالا، به علت داشتن سالها تجربه در این خصوص و آگاهی از نیازهای مددجویان ( کودکان، بیماران، یا سالمندان ) و با درک اینکه نیازها و احتیاجات این عزیزان هیچ برنامه ی زمانی مشخصی ندارد، در سراسر مناطق تهران و کرج، در تمامی روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز مشغول فعالیت و ارائه ی خدمات به افراد نیازمند به مراقبت و خانواده های عزیزشان میباشد.

    درنتیجه در راستای جامه ی عمل پوشاندن به این هدف، کارشناسان مربوطه در این مرکز همواره آماده ی پاسخگویی و شنیدن صدای گرم شما به منظور گام برداشتن در جهت کاهش مشکلات سطحی یا وسیع خانواده ها و افزایش سطح رفاه جوامع پر مشغله ی امروزی میباشند.

    برای ارتباط با این موسسه و استخدام یک پرستار در منزل در کرج، تنها کافیست با شماره تلفن درج شده در وب سایت ما تماس حاصل کرده و یا از طریق راه های ارتباطی دیگر همچون ارسال ایمیل به آدرس ذکر شده، اقدام به استخدام ایمن و آسان پرستار در خانه نمایید.

    همچنین برای آسودگی خاطر و جلب اطمینان و تصمیم گیری بهتر در این خصوص توصیه میکنیم از تجربیات مراجعین قبلی که به موسسه ی ما اعتماد کرده و کیفیت بالای خدمات و تبحر و توانمندی پرسنل ما را لمس نموده اند، استفاده کنید تا در صورتی که برای کودک یا سالمند عضو خانواده و یا برای سپری کردن صحیح دوران نقاهت خود پس از عمل جراحی نیاز به یک مراقب خانگی دارید، با اعتماد به ما و برداشتن فشار و استرس اضافی بابت این امر در کنار سایر دلمشغولی های زندگی از روی دوش خود و سپردن آن به اشخاصی که برای این کار آموزش دیده اند، آرامش بیشتری به زندگیتان تزریق نمایید.

    ما تضمین میدهیم که شما پس اطلاع از خدمات با کیفیت و با قیمت‌های کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه ی ما شگفت‌زده خواهید شد.

    خصوصیات خوب پرستاران در استخدام پرستار منزل

    اگر تمایل دارید به عنوان یک پرستار در منزل فعالیت کنید، طبیعی است که برخورداری از طیف مشخصی از خصوصیاتی که لازمه ی این کار میباشد شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد زیرا سوای بهرمندی از تجربه، مهارت، تخصص و مجوزهای پرستاری، برخی از مهارت ها و ویژگی های کلیدی در خوش درخشیدن شما در نقش ایفاییتان تاثیر چشمگیری خواهد داشت که اصلی ترین آنها به شرح زیر میباشد.

    1- برخورداری از مهارت ارتباطی عالی مسلما از آنجایی که اولین پل ارتباطی بین افراد از طریق کلام میباشد، برخورداری از مهارت ارتباطی قوی اولین خصوصیات بارز یک پرستار بدلیل سروکار داشتن با افراد مختلف با خلقیات و شخصیت های منحصر بفرد میباشد تا به راحتی توسط آنها پذیرفته و به ایفای نقش بپردازد

    2- برخورداری از وجدان کاری و سلامت اخلاقی افرادی که به این حرفه میپردازند باید ذاتا خود را ملزما به پیروی از یک کد اخلاقی سختگیرانه بدانند زیرا به عنوان یک پرستار کار در خانه، به اطلاعات محرمانه ی ممدجو همچون سوابق بیمار و سوابق مالی دسترسی داشته و مسئله ی محافظت از مسایل شخصی فرد تحت مراقبت و خانواده ی وی موضوع مهم و غیر قابل انکاری است که به افراد متقاضی حس امنیت داده و آنها را مطمین میسازد که حتی در صورت عدم حضور آنها کارها به خوبی پیش خواهد رفت

    3- توانمندی در مدیریت زمان مدیریت زمان دیگر مهارت مهمی است که در هر حرفه ای فرد را توانمندتر میسازد. یک پرستار باید لیستی از خدمات لازم الاجرا بر حسب اولویت ضرورت هر خدمت تهیه نموده و مطابق با جدول زمان بندی پیش برود زیرا اینگونه پرستار مسولیت های کاری خود را به موقع انجام داده و به طبع بازدهی بیشتری خواهد داشت.

    4- برخورداری از تفکر انتقادی و انعطافی بطور طبیعی افراد هر خانواده تفکر، بینش و ارزشهای منحصر بفردی در زندگی داشته که آن را دنبال کرده و جزو قوانین و اصول حاکم بر خانواده ی آنها محسوب میشود. برخورداری از تفکر انتقادی و انعطافی، به پرستار کمک میکند تا به موقع سازگار و پاسخگو بوده و انعطاف پذیری بیشتری در برنامه کاری خود بخرج دهد زیرا همین خصیصه در هماهنگی آسان با کارفرماهای مختلف و ارائه خدمت مطابق با نوع درخواست آنها در موقعیت های گوناگون پرستاری بسیار یاری رسان میباشد.

    نکات مهم برای همکاری پرستاران با شرکت های استخدام پرستار

    پرستاران منزل و مراقبینی که قصد استخدام شدن در شرکت های پرستاری دارند حتما توجه داشته باشند که با شرکت های معتبر و قابل اطمینان همکاری کنند. اما این شرکت ها باید خصوصیات زیر را داشته باشند.

    1- انتخاب شرکت معتبر

    پرستاران دقت داشته باشند که حتما در مورد موسسات و شرکت های پرستاری در منزل تحقیقات لازم را به عمل بیاورند و شرکتی را انتخاب کنند که دارای مجوز رسمی باشد و دارای ثبت و شناسه ملی باشد.

    2- داشتن قرارداد

    پرستاران به این نکته خیلی مهم دقت فرمایند که بدون قرارداد به هیچ وجه در خانه سالمند نمانند و یا خدمات رسانی نکنند. به عنوان مثال تعداد محدودی از کارفرمایان وجود دارند که برای دوری از پرداخت پورسانت به شرکت، با پرستار تبانی کرده و به او پیشنهاد همکاری بدون قرارداد با شرکت را می دهند.

    اولا باید بگوییم این عمل بدور از انصاف و انسانیت می باشد دوما هرگونه اتفاقی در منزل سالمند بیافتد شما مسئول هستید و دیگر شرکتی وجود ندارد که از شما پشتیبانی و یا حمایت کند. ناگفته نماند این عمل برای خود کارفرمایان نیز صدق می کند و در صورت بروز مشکل از طرف پرستار دیگر شرکتی وجود ندارد که از شما پشتیبانی نماید زیرا هیچگونه قرارداری مابین شما و طرف مقابل بسته نشده.

    3- فقط در چارچوب تخصص خود خدمات رسانی نمایید

    پرستاران دقت داشته باشند که با توجه به تخصص و تجربه ی خود به سالمندشان خدمات رسانی نمایند. به فرض مثال یک مراقب ساده حق ندارد امور تزریقات، تعویض پانسمان و مواردی از این قبیل را برای سالمند انجام دهد و این موراد را پرستار متخصص می تواند انجام دهد.

    4- استفاده از مرخصی ماهانه

    پیشنهاد می شود که پرستاران حتما از مرخصی های ماهانه خود استفاده نمایند. حال می خواهد به صورت هفتگی باشد و یا اینکه آخر ماه یکجا از مرحصی خود استفاده نماید. زیرا وقتی از مرخصی استفاده می کنید بعد از مرخصی با روحیه بالا به محل کار خود برمیگردید و بهتر می توانید به سالمند خود خدمات رسانی نمایید.

    یک پرستار چگونه باید با بیمار خود برخورد خوب داشته باشد؟

    • همیشه با لبخند به بیمار نگاه کند
    • ارتباط چشمی بسیار مهم است پس با چشم خود با بیمار ارتباط برقرا نمایید
    • در لحظه برخورد نام بیمار را بیاورید و با لبخند سلام کنید
    • کنار بیمار بنشینید و با بیمار خود صحبت کنید
    • با دقت به حرفهای بیمار خوب گوش کنید
    • درخواست های معقول بیمار را انجام دهید.
    • از بیمار خود بپرسید که نیازی دارند.

    چگونه یک پرستار با یک بیمار مسن ارتباط برقرار کند؟

    برای برقرای ارتباط موثر با بیماران سالمند، پرستاران باید نکات زیرا را تمرین کنند

    • صبور و با حوصله باشند
    • از زبان بدن و تاثیر زیاد آن غافل نشوند
    • شان و شخصیت سالمند را حفظ کرده و احترام مناسب به وی را نشان دهند
    • شناخت چالش های حسی در مراقبت از سالمندان
    • اطمینان از راحتی سالمند
    • تمرین گوش دادن
    • برای پذیرش بهتر در جهت اعمال امور مراقبتی، با سالمند ارتباط دوستانه و صمیمانه برقرار کنند

    چگونه بیماران مسن را مدیریت کنید؟

    از انجایی که افراد با پیشنه های مختلف ممکن است انتظارات متفاوتی داشته باشند برای ارتباط با بیماران مسن رعایت نکات زیر گام بسیار موثری محسوب میشود

    • با بیمار رو در رو و به عنوان یک بزرگسال صحبت کنید
    • عجول نبوده و در برخورد با بیماران مسن حوصله به خرج دهید
    • جملات خود را واضح و بدون پیچیدگی بیان کنید
    • نکات مهم را برای یادآوری یاداشت و چاپ کنید
    • بیمار را درک کرده و اجازه دهید سوال بپرسد
    • اطمینان حاصل کنید که وسایل مورد نیاز سالمند به راحتی قابل دسترسی است
    • همدلی و درک را نشان دهید
    • انتقاد پذیر و در پذیرش بازخورد باز باشید

    پرستار چگونه باید با کودک برخورد کند؟

    هنگام صحبت و برقرای ارتباط با کودکان لازم است علاوه بر بخرج دادن نهایت صداقت در پاسخ به سوالات آنها، از دایره ی لغات قابل فهم و سوالات متناسب با رنج سنی کودک استفاده کرده و با توجه نشان دادن به اسباب بازی ها، علایق و هر آنچه که کودک با ذوق و شوق درباره ی آنها صحبت میکند، تلاش کنید تا محبت او را جلب کرده و شرایطی را مهیا سازید تا کودک علاوه بر همسو شدن با شما در فرایند تربیتی و آموزشی احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

    بعنوان یک پرستار بچه با کودک چه کنیم؟

    برای ایجاد محیط مفرح برای نگهداری کودک در محیط خانه لازم است فعالیت و بازی های مهیج یا فکری و آرام ( متناسب با شخصیت کودک ) ترتیب دهید. اگر بخواهیم در این قسمت لیستی از فعالیت های مورد علاقه ی کودکان را گردآوری کنیم، میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم

    • نمایش عروسکی داشته باشید
    • یک داستان شخصی درباره ی کودک بسازید و درقالب داستان نقاط قوت و ضعف رفتاری او را اصلاح نمایید
    • با لگو اشکال مختلف بسازید
    • با یکدیگر بازی کنید، آواز بخوانید و یا به کتاب صوتی گوش کنید
    • با پتو و بالش قلعه و دژ های محافظتی برای بازی بسازید و اینگونه قوه ی تخیل کودک را تقویت نمایید

    لطفا برای استخدام مراقب و پرستار فرم زیر را به دقت پر کنید و یا با شماره 66561241-021 تماس بگیرید …

    تشکر فراوان از حسن انتخاب شما

    یک گزینه را انتخاب کنید
    نام
    person
    این فیلد را پر کنید
    ایمیل
    email
    این فیلد را پر کنید
    شماره تماس *
    phone
    این فیلد را پر کنید
    متن پیام
    create
    این فیلد را پر کنید
    18 - 14 = ?
    نتیجه معادله را وارد کنید تا ادامه یابد

    1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    چهار × 5 =

    فهرست