تماس
021-66582923
پرستار بیمارپرستار سالمندپرستاری در منزل

انجام امور منزل و آشپزی در تهران با خدمات پرستاری

انجام امور منزل را می توان جزو خدمات پرستاری در منزل دانست که توسط شرکت های پرستاری انجام می شود. امروزه ایجاد تنش های شغلی در بین خانواده ها و نداشتن فرصت و زمان کافی برای برعهده گرفتن این خدمات توسط اعضای خانواده، باعث شده که این شرکت ها خود را در دل خانواده ها برای انجام خدمات امور منزل و آشپزی جا دهند. پس اگر نیاز به یک فردی دارید که خدمات انجام امور منزل و آشپزی را برای شما انجام دهد تا پایان ما را همراهی نمایید.

انجام امور منزل و آشپزی

انجام امور منزل و آشپزی مبحث اصلی ما در این مقاله می باشد. این خدمات توسط نیروهای با تجربه و کارآمد ارائه می شود. امروزه بیشترین مراجعه کنندگان کسانی هستند که درخواست خدمات پرستاری و مراقبت در منزل برای سالمندان، کودکان و بیماران را دارند می باشد. در بین این مراجعه کنندگان کسانی نیز هستند که از موسسه درخواست می کنند که پرستاری برای آنها اعزام کنند که در کنار مراقبت و پرستاری در خانه ، امور منزل و آشپزی را نیز برای آنها انجام دهد .

در این میان کارشناسان ما با بررسی کلیه جوانب نیرویی کاربلد و زبده را که هم در آشپزی و انجام دادن امور منزل تبهر داشته باشد و هم تجربه و تخصص بالا در پرستاری و مراقبت را اعزام می نمایند.

انجام امور منزل تهران

شرکت های انجام امور منزل در تهران را می توان جزو فعال ترین شرکت ها در سطح کشور دانست. این آمار می تواند دلایل زیادی همچون شاغل بودن، کلان شهر بودن تهران و مواردی از این قبیل دانست. یکی از این شرکت ها که خدمات انجام امور منزل و آشپزی را در منازل انجام می دهد موسسه آتیه پرستاران سلامت می باشد. این موسسه علاوه بر اعزام نیرو برای مراقبت و پرستاری از سالمندان و کودکان، خدمات دیگری مانند امور منزل و آشپزی را نیز برعهده می گیرد.

خدمات امور منزل

همانطور که در بالا اشاره شد خدمات امور منزل جزو فعالیت های شرکت های پرستاری می باشد که این خدمات شامل:

  • آشپزی کردن برای اعضای خانواده
  • تمیز و نظافت کردن منزل
  • نظافت کردن ظرف های کثیف
  • گرد گیری منزل
  • رسیدگی به گل ها و درختان

ارائه خدمات امور منزل توسط خانم و آقا

بسیاری از کارفرمایان برای انجام خدمات امور منزل و آشپزی در منزل ، از موسسه نیروی خدماتی خانم درخواست می نمایند . به این دلیل که خانم ها در انجام کارهای منزل و آشپزی تبهر خاصی نسبت به آقایان دارند البته بسیاری از خانواده ها نیز نیروی آقا درخواست می نمایند که برای این عزیزان نیز موسسه نیروی آقا اعزام می کند.

ساعات کاری نیروی های اعزامی بستگی به درخواست کارفرمایان دارند . بسیاری از کارفرمایان درخواست نیرو به صورت شبانه روزی دارند و بسیاری نیز درخواست نیروی روزانه یا شبانه می کنند.

انجام امور منزل در کرج

شرایط انجام امور منزل در کرج تقریبا همانند شرایط خانواده های ساکن تهران می باشند. خدمات امور منزل و آشپزی که توسط نیروهای با تجربه آتیه پرستاران سلامت ارائه می شود می توانند ثبات و آرامش را در خانواده ها ایجاد کنند. اگر ساکن کرج هستید نگران نباشید این موسسه با ایجاد شعبه ی دوم خود به خانواده ها در کرج خدمات رسانی می نماید.

نحوه ی درخواست و اعزام نیرو برای انجام امور منزل و آشپزی

شما می توانید با کارشناسان ما که به صورت 24 ساعته پاسخگو هستند تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید . کارشناسان ما ظرف 48 تا 72 ساعت نیروی مدنظر شما را انتخاب کرده و برای شما اعزام می نمایند . نیروی اعزام شده پس از تایید شما 24 ساعت تا 48 ساعت به صورت آزمایشی به شما خدمات رسانی می نمایند و در صورت رضایت از نیروی اعزامی ، می توانید با موسسه قرارداد ببندید . قراردادهای موسسه آتیه پرستاران سلامت به صورت 1 ماهه ، 3 ماهه و 6 ماهه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × یک =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست