تماس
021-66582923

با وجود گسترش علم در سراسر دنیا و پیشرفت تکنولژی در تمام شاخه ها، خدمات پزشکی و تمام زیر شاخه های آن نیز از پیشرفت زیادی برخوردار بوده است و این بسیار خوشحال کننده است برای جامعه بشریت که پیشرفت علم پزشکی رو به رشد است. در این میان استفاده از انواع خدمات پرستاری در منزل در زندگی اشخاص از درجه بالای برخوردار است و میتواند کمک زیادی به روند زندگی اشخاص در جامعه داشته باشد.

وقتی که افراد یک جامعه اعم از زن و مرد شاغل هستند و بنا به مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند مجبور هستند زمان زیادی را در محل کار خود سپری کنند و این امر موجب میشود که اگر آنها در منزل خودشان کودک، بیمار یا سالمندی دارند، زمان لازم و وقت کافی را برای پرستاری در منزل از عزیزانشان نداشته باشند که این خود به چالشی دلهره آور برای آنها تبدیل میشود.

آنها نیاز دارند که یک پرستار خوب و کاردان از عزیزانشان در منزل نگهداری و مراقبت کند تا با خیالی راحت و آسوده به کارهایشان برسند . پرستاری در منزل میتواند با خدماتی که برای شما خانوادهای عزیز در منزل فراهم میکند شما را در امر پرستاری و مراقبت از عزیزانتان یاری کند.

انواع خدمات پرستاری

  1. خدمات پرستاری برای کودکان
  2. خدمات پرستاری برای بیماران
  3. خدمات پرستاری برای سالمندان

انواع خدمات پرستاری برای کودکان

پرستاری از کودکان همیشه امری ضروری و حساس بوده به طوری که میتواند زندگی آنان را بسازد و نقش بسزای در آینده آنان میتواند داشته باشد. اکثر والدین به دلیل شاغل بودن، وقت و زمان کافی را برای پرستاری و مراقبت در خانه از کودکان دلبندشان را ندارند و این عامل برای آنها به چالشی تبدیل شده و تمایل دارند که از کودکانشان، یک پرستار مراقبت کند، پرستار کودک در منزل دارای ویژگیهایی باید باشد تا بتواند از کودک شما به خوبی مراقبت و نگهداری کند.

  • تهیه غذا و دادن آن به کودک در منزل
  • شستشوی لباسهای کودک
  • بردن کودک به حمام و انجام نظافت شخصی کودک
  • انجام بازیهای آموزشی و فکری با کودک
  • محبت کردن به کودک در تمام لحظات که باعث میشود کودک فقدان نبودن والدین را کمتر احساس کند
  • در ساعاتی در روز یا ساعاتی در هفته کودک را برای بازی و تفریح به بیرون ببرد ، باید حتما از قبل با خانواده هماهنگ کند
  • هماهنگ بودن با خانواده برای انجام کارهای کودک

انواع خدمات پرستاری برای سالمندان

سالمندان جزو کسانی هستند که باید به صورت منظم خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی برای این عزیزان انجام شود تا در روند زندگی روزمره آنها تداخلی ایجاد نشود. افراد تمایل دارند که از عزیزانشان در منزل پرستاری و مراقبت شود زیرا خود به دلیل نداشتن زمان لازم یا شاغل بودن توانائی پرستاری از سالمند عزیزشان را ندارند. پرستار سالمند در منزل وظایفی دارد که باید بخوبی انجام دهد تا شرایط سالمند در منزل روز به روز روبه بهبود پیش رود. در زیر به انواع خدمات پرستاری در منزل برای سالمندان اشاره کرده ایم این خدمات شامل

  • نگهداری و مواظبت همیشگی از سالمند
  • انجام کارهای نظافتی و آراستگی سالمند ، سالمند را به حمام ببرد و در نظافت شخصی سالمند به وی کمک کند
  • درست کردن غدا و کمک کردن به سالمند برای سرو آن
  • برقراری رابطه عاطفی و احساسی با سالمند
  • انجام امور آموزشی و تفریحی در داخل و خارج منزل برای سالمند
  • کمک کردن به سالمند در امور روزمره سالمند
  • داشتن هماهنگی لازم با خانواده سالمند برای انجام بهتر کارهای سالمند در منزل

قیمت انواع خدمات پرستاری در منزل

قیمت انواع خدمات پرستاری در منزل را می توان به عوامل متعددی نسبت داد. شرکت های زیادی هستند که به ازای خدمات خود هزینه ای دریافت می نمایند که متاسفانه این هزینه ها بر اساس قوانین خود شرکت اجرا می شوند. اما شرکت های معتبر قیمت انواع خدمات پرستاری را بر اساس تعرفه هایی که سازمان علوم پزشکی کشور تعیین کرده اجرا می کنند . حال برای آمار دقیق از قیمت های انواع خدمات پرستاری به صفحه تعرفه های خدمات پرستاری در منزل مراجعه نمایید و یا با کارشناسان آتیه پرستاران سلامت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × چهار =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست