تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

بهترین خدمات پرستاری در منزل

ارائه خدمات مراقبت از سالمند ، کودک و بیمار در منزل در بهترین خدمات پرستاری در منزل در استان تهران . این خدمات در موسسه آتیه پرستاران سلامت ارائه می شود که به صورت شبانه روزی و روزانه از مددجویان شما مراقبت و نگهداری می شود. برای اطلاع بیشتر از خدمات این موسسه پیشنهاد می شود تا پایان این مبحث ما را همراهی کنید.

خوشبختانه در دنیای شلوغ و پر از تلاطم امروز که انسانها هر یک درگیر مشکلات زندگی خود هستند و مانند سابق فرصت رسیدگی و یاری به یکدیگر را ندارند، مجموعه هایی‌ تحت عنوان مراکز خدمات پرستاری در منزل با ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات به صورت 24 ساعته در سطوح مختلف کودک ،بیمار ،سالمند و یا انجام امور منزل به یاری آنها آمده اند تا در صورتی که به علت اشتغال به کار یا بی تجربگی توانایی رسیدگی به عزیزانشان را ندارند ،از بابت آنها دغدغه ای نداشته باشند و در عین حال آنها نیز زیر نظر پرستاری متخصص و کاربلد در بهترین وضعیت ممکن به‌سر ببرند.

از کدام موسسات، بهترین خدمات پرستاری در منزل را دریافت کنیم

بهترین خدمات پرستاری در منزل مربوط به کدام موسسه می باشد؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از کاربران ایجاد می شود. در این میان تنها چیزی که باعث تمایز این موسسات از هم شده و موجب می شود که متقاضیان بیشتری به آنها مراجعه کنند، دارا بودن مجوز های لازم ،مجرب بودن پرسنلشان و سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها می باشد که بسته به عملکردشان، درصد متفاوتی از رضایت مشتریان را برایشان به ارمغان می‌آورد. در این مطلب قصد داریم به انواع خدمات پرستاری در منزل با توجه به نوع نیاز و درخواست خانواده‌ها بپردازیم، اگر شما هم با این مشکلات درگیرید، بهتراست درادامه با ما همراه باشید.

بهترین خدمات پرستاری در منزل در راستای نگهداری از کودک

پرستارانی که در این زمینه پرستاری از کودک و خدمات در منزل در حال خدمت رسانی هستند به خوبی با نحوه برقراری ارتباط با کودکان برای کنار آمدن با موقعیت عاطفی جدید آشنا هستند و با تجربه ،دانش و عشق ذاتی که به آنها دارند به راحتی می‌توانند همانند مادری مهربان از پس رسیدگی به امور روتین بهداشتی و تغذیه ای آنها مانند تدارک دیدن وعده‌های غذایی سالم باب میلشان، کمک به خوردن غذا با تکه تکه کردن یا میکس کردن آن ،استحمام منظم، حفظ بهداشت دهان و دندان ،کوتاهی ناخن ها و غیره بر بیایند.

همچنین با شناختی که از روحیات و نیازهای کودکان متناسب با سنی که در آن هستند دارند ،می‌توانند با انجام بازی های خلاقانه و جذاب علاوه بر سرگرم کردن آنها و تبدیل خانه به محیطی مفرح بخش،بسیاری از مهارت ها را نیز مانند شناخت رنگ ها ،ترتیب اعداد و حفظ تعادل و هر آنچه را که لازم است در ان سن آموزش ببینند را به آنها یاد دهند و در کنار تمامی این موارد، برای پرورششان متناسب با اصول اخلاقی و تربیتی والدین به طور جدی وقت بگذارند و تلاش کنند با برخوردهای صحیح مطابق با متدهای روانشناسی در مقابل پرخاشگری های، زورگویی ها و لجبازی های کودک ،به مرور رفتارهای غلط او را اصلاح و ابعاد شخصیتی اش را به بهترین نحو ممکن شکل دهند تا اینگونه فردی سالم به جامعه ی فردا تحویل دهند.

خدمات پرستاری در منزل در راستای نگهداری از بیمار

اگر برای رهایی از اتلاف وقت، هزینه و رسیدگی بیشتر و اصولی تر به بیمارتان تصمیم دارید او را پس از تایید پزشک به خانه برده و ادامه روند درمانی اش را در آنجا پیش ببرید، استفاده از خدمات نگهداری بیمار در منزل بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا در این صورت علاوه بر اینکه به طور مستقیم بر عملکرد پرستار و مراحل درمانی عزیزانتان نظارت دارید، با آرامش خاطر نیز به زندگی خود پرداخته و دچار مشکل نمی شوید.

چون این پرستاران به خوبی به اصول پزشکی از قبیل انجام اقدامات درمانی چون پانسمان، تزریقات، سامان دادن زمان مصرف داروها،سوند گذاری ،بخیه، شستشوی زخم و آمادگی های لازم برای انجام کمک های اولیه در شرایط اضطراری آشنا هستند و در این زمینه از مدارج بالای تحصیلی یا سابقه کاری درخشان برخوردارند.

همچنین پرستاران با توجه ویژه ای که به رژیم غذایی بیمار و حفظ بهداشت فردی او دارند، تلاش میکنند تا محیطی گرم و آرام بخش برای استراحت و بازیابی قوای از دست رفته ی او ایجاد کنند و اینگونه شرایطی فراهم سازند که بیمار دوران نقاهت خود را در کنار اعضای خانواده و در محیط دلنشین خانه به خوبی سپری کند و از بسیاری از عوارض بیماریها مانند عفونت زخم های جراحی و آسیب دیدگی به علت مراقبت نادرست اطرافیان در امان بماند و در اثر رسیدگی دقیق تر پرستار و برخورداری از شرایط روحی بهتر،روند بهبودی سریع تری را تجربه کند.

بهترین خدمات پرستاری در منزل در راستای نگهداری از سالمند

پرستارانی که در این زمینه در حال خدمت رسانی هستند وظیفه خطیری بر عهده دارند زیرا سالمندان اغلب در این سن با ضعف بینایی ،شنوایی ،کم شدن حواس و کند شدن توان حرکتی روبه رو هستند و از انجایی که کهولت سن، بیماری ها و مشکلاتشان تا حدودی زودرنج و کم تحمل شان کرده ، مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل کار هر کسی نیست و به شخصی نیاز دارند که با صبر، تحمل و محبت ، فارغ از هر کاری به طور تمام و کمال وقت خود را به رسیدگی به امور آنها اختصاص دهد .

همچنین با ارج نهادن و حفظ حریم شخصی شان به طور روزانه وظیفه پخت پز غذا متناسب با رژیم غذایی شان ، تعویض و شستشوی لباس ها ،اصلاح سر و صورت و موها، استحمام و کمک به اجابت مزاج را برعهده بگیرد تا در این دوران حساس دچار عفونت های داخلی و مشکلات پوستی از قبیل قارچ و اگزما ناشی از عدم رعایت بهداشت یا وابسته بودن به تخت نشوند .

همچنین پرستار با هم صحبتی و درد و دل کردن و تعاملات اجتماعی با اطرافیان و انجام کارهای مشارکتی مانند ورزش کردن، قدم‌زدن ،تلویزیون دیدن ،جدول حل کردن با پرستار شان، روحیه شان تقویت شده و دوچار احساس تنهایی ، افسردگی و پوچی نشوند و در صورت بیمار بودن، شخصی را در کنار خود داشته باشند که به خوبی نسبت به بیماری آنها و روش‌های درمانی آن آگاهی دارد و می‌تواند بدون نیاز به خروج از منزل به سالمند برای دریافت بسیاری از اقدامات درمانی یاری رساند.

هزینه استفاده از بهترین خدمات پرستاری در منزل

نکته بسیار جالب در استفاده از بهترین خدمات پرستاری در منزل این است که حقوق دریافتی پرستار برای مراقبت از آنها کاملا منعطف است و بسته به نوع خدمات درخواستی شما ، مقطع زمانی مورد نیازتان و توان پرداختیتان قابل تغییر میباشد.

توصیه میکنیم هنگام مشاوره با کارشناسان این موسسات برای عقد قرارداد، آنها را در جریان وضعیت کامل عضو نیازمند به کمک خود در خانواده قرار دهید تا با راهنمایی آنها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید تا بتوانید بدون متحمل شدن هزینه های بالا، خود و عزیزانتان به بهترین شکل با شیوه‌ی جدید زندگیتان کنار بیایید و از آن لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که درصورتی که پرستار وظیفه ی نگهداری از شخص بیمار (چه کودک یا بزرگسال) را بر عهده بگیرد ،به علت محدودیت هایی که این افراد دارند و رسیدگی به آنها زحمات، انرژی و خدمات بیشتری می‌طلبد حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد.

اما با این وجود باز هم استفاده از خدمات پرستاری در منزل در مقایسه با مراجعه به امکان نگهداری از کودکان، بیماران و یا سالمندان به علت فشار مالی کمتری که بر اقتصاد خانواده دارد، یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه های مراقبت از این عزیزان می باشد.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام تشکر از خدماتتون
    فقط چرا برا افرادی که کرونا گرفتن نیرو به منزل اعزام نمیکنید. ما چندبار زنگ زدیم گفتید خدمات به افراد کرونایی نمی دیم دلیلش رو هم بهم نگفتن

    پاسخ
    • درود بر شما
      با توجه به اینکه پرستاران آتیه پرستاران سلامت تمایلی برای این نوع خدمات ندارند لذا نمی توانیم در این مورد خدماتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. با عرض پوزش و به امید سلامتی همه بیماران

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

10 − پنج =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست