تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

بهترین دفتر پرستاری تهران

امروزه برای حمایت از سالمندان، کودکان و بیماران در تهران شرکت هایی با عنوان دفتر پرستاری تهران دایر شده است. این دفاتر با شیوه های مختلفی به حمایت از خانواده ها می پردازند. مثلا یکی از این شیوه ها اعزام پرستار به منازل این عزیزان می باشد. اگر می خواهیم با دفتر پرستار تهران بیشتر آشنا شوید حتما تا پایان ما را همراهی نمایید.

دفتر پرستاری تهران

دفتر پرستاری تهران در همراهی خانواده ها برای جلو بردن اهداف خود، نقش بسیار حساس و تاثیر گذاری دارند. دفتر پرستاری این وظیفه را بر گردن خود می داند که اگر مددجویان نیاز به کمک داشته باشند حتما در کمترین زمان یه حمایت از آنها بشتابد.

بسته به اینکه شما در چه زمینه ای درخواست پرستار منزل می کنید نیروی اعزامی در این دفاتر وظایف متفاوتی را برعهده خواهد داشت اما پرستار در برخورد با همه ی گروه های سنی و با هر میزان از وضعیت سلامتی، موظف است با مهربانی و صبر با مددجوی خود رفتار کند.

زیرا تمامی انسان‌ها فارغ از سنشان برای به دست آوردن آرامش و تامین نیازهای روحی شان به مهر و محبت و توجه احتیاج دارند و این وظیفه دفاتر پرستاری است که علاوه بر رفع نیازهای جسمی فرد تحت مراقبت، برای جلوگیری از ایجاد احساس خلا و کمبود در او، به نیازهای روحی او نیز توجه کند.

دفتر خدمات پرستاری تهران

به طور کلی دفتر خدمات پرستاری تهران در قبال مددجویان خدماتی چون رسیدگی به خوراک و تفریحات، استحمام، توالت رفتن، بهداشت دهان و دندان، شانه زدن موها، کوتاهی ناخن و غیره را برعهده دارند که با توجه به اینکه شخص در چه سنی قرار گرفته و تا چه اندازه در انجام اموراتش توانمند و مستقل است رسیدگی به هر کدام از موارد ذکر شده شکل متفاوتی به خود خواهد گرفت.

به طور مثال اگر بخواهیم در زمینه تغذیه این مسئله را بررسی کنیم می‌بینیم که به علت نیاز های غذایی متفاوت در هر سن، پرستار در این حیطه برای رده های سنی مختلف عملکرد یکسانی ندارد و اگر مسئولیت مراقبت از کودک را برعهده داشته باشد  به علت رژیم غذایی متفاوتش از یک فرد بزرگسال یا بیمار، خدماتی چون تهیه شیر خشک یا غذاهای مقوی و میان وعده های مناسب سن او را برعهده دارد و تلاش می کند برای افزایش تمایلش به خوردن، مواد غذایی متنوع را به ظاهری جذاب آماده کند و با خورد کردن آنها در اندازه های کوچک و یا به صورت پوره جویدن و بلعیدن را برایش آسان سازد.

اما این خدمات در مراقبت از سالمند و بیمار شکل دیگری به خود می‌گیرد زیرا رژیم غذایی آنها به علت بیماری و مشکلاتی مانند قند و فشار خون بسیار محدودتر است و این پرستار است که باید متدی در پیش بگیرد که مطابق با آن مواد غذایی که سلامت فرد را به خطر می‌اندازند محدود یا قطع کرده و برنامه عذاییشان را با سبزیجات سالم و غذاهای آبکی که به راحتی قابل خوردن و هستند از یکنواختی خارج کند.

در نظر داشته باشید که تمام خدمات ساده ذکر شده در دفتر پرستاری تهران در صورتی می باشند که شخص تحت مراقبت از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار باشد زیرا در صورت داشتن معلولیت یا ابتلا به بیماری های‌ خاص، پرستار وظیفه ی تخصصی تری خواهد داشت و باید با توجه به نیاز بیمار به امورات درمانی چون مراقبت از زخم، تزریقات، سونداژ، پانسمان، سرم تراپی و اقدامات تخصصی تر چون فیزیوتراپی و گفتار درمانی نیز رسیدگی کند.

دفتر پرستاری جنوب تهران

در سطح شهر تهران دفاتر زیادی هستند که به امور مراقبت و پرستاری در منزل می پردازند. دفتر پرستاری جنوب تهران یکی از این دفاتر می باشد که خدمات خود را برای همشهریان در جنوب تهران ارائه می دهد. همانطور که می دانید خانواده هایی که در جنوب تهران زندگی می کنند از امکانات کمتری نسبت به دیگر مناطق برخوردار هستند اما با ایجاد این گونه دفاتر تا حدودی این کمبود ها برطرف شده و خانواده ها با این خدمات توانسته اند خود را در مسیر امید به زندگی قرار دهند.

دفتر پرستاری شرق تهران

وجود دفتر پرستاری در شرق تهران نیز توانسته آرامش خاصی به زندگی خانواده های ساکن این منطقه بیاورد. معمولا دفاتری که در این منطقه مشغول به فعالیت هستند سعی می کنند محدوده خود را تحث پوشش قرار دهند و از پرستارانی که محل زندگی آنها به شرق نزدیک است استفاده می کنند. حال اگر در شرق تهران زندگی می کنید در صورت نیاز می توانید از خدمات این دفاتر بهره ببرید.

دفتر پرستاری شمال تهران

زندگی در شمال تهران تا حدو.دی متفاوت تر از مناطق دیگر تهران می باشد بر این اساس پرستارانی که در دفتر پرستاری شمال تهران فعالیت می کنند باید خود را با این شرایط وفق دهند. اگر در شمال تهران زندگی می کنید می توانید این خدمات را هم برای کودکان خود و هم برای سالمندان خود دریافت نمایید. این دفاتر همچنین از بیماران شما نیز حمایت می کنند تا به زودی سلامت خود را بدست آورند.

دفتر پرستاری غرب تهران

دفتر پرستاری غرب تهران همانند دیگر مناطق مسئولیت خدمات به سالمندان ، کودکان و بیماران شما را برعهده دارند. دفاتری که در محدوده غرب تهران فعالیت می کنند باید بدانند که تعهد داشتن نسبت به خدمات رسانی یکی از بزرگترین نکات مثبت در بین خصوصیات بهترین دفتر پرستاری تهران می باشد. پس اگر در غرب تهران زندگی می کنید می توانید با اعتماد به دفاتر پرستاری در این منطقه که یکی از آنها آتیه پرستاران سلامت است، خدمات خوبی برای سالمندان، کودکان و بیماران خود به صورت تمام وقت یا نیمه وقت دریافت نمایید.

استخدام در دفتر پرستاری تهران

افرادی که در بهترین دفتر پرستاری در تهران تحت عنوان پرستار در حال خدمت رسانی می باشند به راحتی به این جایگاه دست نیافتند بلکه از بین تعداد زیادی متقاضی گزینش شده‌اند و با توجه به اینکه در چه زمینه‌ای (نگهداری از سالمند، پرستاری از بیمار و یا مراقبت و پرستاری از کودک ) فعالیت می‌کنند در این حیطه دارای مدرک پرستاری، بهیاری، کودکیاری و یا توانایی منحصر به فردی می باشند.

اما چیزی که در بین همه آنها مشترک است این است که حتی در صورت نداشتن تحصیلات دانشگاهی، همگی آنها به امور اولیه و ابتدایی پزشکی مانند کنترل علائم حیاتی و امدادرسانی آشنا هستند و در زمینه فعالیتیشان از تجربه بالایی برخورداراند زیرا اگر شخصی که به طور مثال وظیفه مراقبت از نوزاد را برعهده می‌گیرد خود تجربه مادر شدن نداشته باشد نمی‌تواند به علت ناتوانی کودک در بیان خواسته‌هایشان به خوبی احتیاجات اش را برآورده سازد و با گریه و بیقراری نوزاد دست و پای خود را گم کرده و از مدیریت این بحران در شرایط پیش آمده عاجز می ماند.

از دیگر ویژگی های ضروری  افرادی که در این شغل فعالیت می کنند، میتوان به قابل اعتماد بودن پرستار اشاره کرد پرستار باید همانند فرزند و یا والدین از سالمند و کودک مراقبت و نگهداری کند.

تعرفه های دفتر پرستاری تهران

بهترین دفاتر پرستاری در منزل برای تعیین میزان حقوق دریافتی نیروهای خود تعرفه های مشخصی دارند و همه ی آنها در ازای ارائه خدمات تخصصی و درمانی به بیمار، به علت زحمت و دانش بیشتری که می طلبد حقوق بیشتری را برای پرستار در نظر می‌گیرند.

اما به طور کلی معیارشان برای تعیین حقوق دریافتی، تعداد خدمات درخواست شده، سطح سواد و ساعت کاری لازم برای رسیدگی به امور مورد نیازتان میباشد و بسته به اینکه به چه تعداد از این خدمات و در چه بازه زمانی احتیاج دارید میزان متفاوتی را برای دستمزد پرستار تعیین میکنند، زیرا عوامل ریز و درشت بسیاری وجود دارد که این موضوع را تحت شعاع قرار می دهند و موجب کاهش و یا افزایش آن می‌شوند.

به طور مثال اگر شما متقاضی پرستار باشید اما محل زندگیتان دور از شهر باشد،با در نظر گرفتن اینکه  مراقب مجبور است برای حضور به موقع در منزلتان هزینه زیادی را برای رفت و آمد خود پرداخت کند، باید هزینه ی ایاب و ذهابش را نیز به دستمزد دریافتی تحت تأثیر خدمات و ساعت کاری اش اضافه کنید، این در حالی است که اگر به صورت ۲۴ ساعته از خدمات پرستار استفاده کنید،به علت نداشتن هزینه رفت و آمد و خورد و خوراک، حقوق کمتری پرداخت میکند.

همواره در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به موارد اورژانسی و شبانه به علت سختی کار مبلغ بیشتری را باید تقبل کنید و مانند تمام مراکز درمانی هزینه تمام مواد مصرفی درمان بر عهده خودتان می باشد.

اما با این وجود وقتی میزان دستمزد پرستاران منزل را بررسی میکنید، به نکته جالبی بر می خورید و آن این است که برخلاف تصورتان هزینه استخدام پرستار در منزل نه تنها گران نیست، بلکه نسبت به مراکز نگهداری از کودکان و سالمندان بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشد، زیرا به علت نداشتن هزینه رفت و آمد یا تهیه لباس فرم مخصوص برای کودک، از لحاظ اقتصادی بار کمتری بر دوشتان میگذارد.

دفتر مرکزی پرستاری تهران

همیشه سابقه دفتر پرستاری در تهران می تواند اعتماد سازی را به دنبال بیاورد آتیه پرستاران سلامت نیز با سابقه زیاد خود توانسته اعتماد خود را به خانواده جلب نماید. این دفتر مرکزی پرستاری تهران به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و از درصد بالایی از رضایت مشتریانش برخوردار است که با کادری حرفه‌ای و آموزش دیده در سطوح مختلف کودک، بیمار و یا سالمند به شهروندان عزیز تهرانی در راستای هر آنچه که رفاه و سطح کیفیت زندگی شان را ارتقا می‌دهد خدمت‌رسانی می‌کند.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام .
    من دنبال یه پرستار برا پدربزرگم می گشتم که آشنایان موسسه شما رو معرفی کردن . فقط می خواستم بدونم که شما به شهرستان هم پرستار می فرستید آخه ما تو ورامین هستیم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      بهمن 1, 1400 10:40 ق.ظ

      درود بر شما خوشحالیم که موسسه آتیه پرستاران سلامت را انتخاب کردید. بله ما به شهرستان ها نیز نیرو اعزام می کنیم . شما برا اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه تمام بگیرید.

      پاسخ
  • سلام . ببخشید من میخوام تو شرکت شما کار کنم . از دوستام تعریف شرکت آتیه پرستاران سلامت رو خیلی شنیدم . گفتم اگه میشه منو برا مراقبت از سالمند یا کودک اعزام کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      بهمن 1, 1400 10:53 ق.ظ

      درود بر شما . خوشحالیم که موسسه آتیه پرستاران سلامت را انتخاب کردید باعث افتخار می باشد. شما می توانید به قسمت استخدام پرستار رفته و فرم مربوط به استخدام را پر کنید یا اینکه با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
      • سلام ببخشید شما تو دفتر پرستاری تون همدم برا خانم میفرستید. میخوام یه پرستار بفرستید که هم سرگرم کنه مادربزرگمو هم بتونه کارای منزل رو براش انجام بده البته شبانه روز میخوام

        پاسخ
        • مدیر سایت
          مهر 30, 1402 10:08 ق.ظ

          درود بر شما
          ما در دفتر پرستاری آتیه پرستاران سلامت برای سالمندانی که بیماری ندارند و سالم هستند و پرستار منزل می خوان برا همراه شدن و همدم شدن با سالمندشان ، پرستار اعزام می کنیم . شما برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان بخش خدمات سالمندان تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × پنج =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست