تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

بهترین مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران

از نظر شما بهترین مرکز خدمات پرستاری دارای چه ویژگی ها و چه خدماتی می باشند. اگر به دنبال پرستار سالمند ، کودک یا بیمار برای مراقبت و نگهداری در منزل هستید بهتر است تا پایان این مبحث ما را همراهی کنید.

بهترین مرکز خدمات پرستاری

خانواده های زیادی به دنبال بهترین مرکز خدمات پرستاری برای دریافت خدمات پرستاری چه در منزل و در بیمارستان ها می گردند. این مراکز خدمات خود را با اعزام پرستار به منزل به سالمندان ، کودکان و بیماران ارائه می دهند.

یکی دیگر از خدمات این مراکز اعزام پرستار به مراکز درمانی مانند بیمارستان ها می باشد پرستارانی که به بیمارستان اعزام می کنند حکم همراه بیمار را دارند. در ادامه می خواهیم به خدمات این مراکز در منزل اشاره کنیم پس با ما همراه باشید.

همه افراد ممکن است در دوره خاصی از زندگی خود مانند بچه دار شدن، بیماری و یا قرار گرفتن در دوران سالمندی به شخصی احتیاج داشته باشند که دائماً در کنار آنها باشد و در انجام امور به آنها یاری رساند.

در گذشته خویشاوندان در این گونه شرایط به کمک هم می آمدند اما با ماشینی شدن زندگی امروزی و افزایش دلمشغولی ها اغلب در تمامی خانواده ها هر دو سرپرست برای تامین مخارج زندگی شاغل هستند و اگر هم بخواهند به علت مشغله هایی که دارند فرصت کمک کردن به یکدیگر را ندارند حتی در شرایط بحرانی که در خانواده خود نیز پیش می آید به آسانی نظم زندگیشان به هم خورده و دچار سردرگمی می شوند.

در این وضعیت اگر شخصی خارج از خانواده به آنها کمک کند، می تواند آرامش را به آنها بازگرداند تا روال زندگی سابقشان را از سر بگیرند. خوشبختانه امروزه به خصوص در شهر تهران مراکز خدمات مراقبت و نگهداری در منزل بسیار دایر گردیده که خانواده ها با بهره گیری از آنها می‌توانند در هر زمانی که بخواهند پرستاری مطابق و نیازشان را از بهترین مرکز خدمات پرستاری در منزل انتخاب کنند و با خیالی راحت عزیزانشان را به آنها بسپارند..

بهترین مرکز پرستاری در تهران

وقتی خانواده‌ها تصمیم به استفاده از خدمات مراقبت پرستاری میگیرند، بزرگترین چالش برای آنها پیدا کردن بهترین مرکز پرستاری می باشد زیرا انتخاب پرستاری ناکارآمد از مراکز نا معتبر ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای خود و عزیزانشان به همراه داشته باشد.

اگر سری به وب سایت ها و اپلیکیشن های موجود بزنید مراکز معتبر زیادی در سطح تهران وجود دارند که با مقایسه خدمات ارائه شده توسط آنها و بررسی سطح رضایت افرادی که از آن خدمات بهره بردند و با استفاده از مشاوره های رایگانی که دارند می توانید یکی از بهترین مراکز در این زمینه را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که مرکز انتخابی شما حتماً دارای مجوز رسمی باشد زیرا این مراکز در قدم اول علاوه بر بررسی عدم سوء پیشینه و سلامت اخلاقی و رفتاری ، پرسنل خود را از بین اشخاص تحصیل کرده و با سابقه کاری درخشان انتخاب می‌کنند تا با مهارت های ارتباطی قوی که دارند با مددجویان با سنین مختلف( کودک، جوان، سالمند) رابطه خوبی برقرار کنندو در صورت مراقبت از بیمار با آشنایی که از تکنیک‌های مراقبتی دارند، بتوانند به نحو احسن خدمت‌رسانی کنند. در ضمن شما می توانید برای مشاهده بهترین مراکز پرستاری در شهر تهران با کلیک بر روی لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران را که جزو 10 تا مرکز برتر در حوزه پرستاری می باشند را مشاهده نمایید.

مزایای استفاده از بهترین مرکز خدمات پرستاری

استفاده از مراکز خدمات پرستاری می تواند مزایای زیادی برای اعضای خانواده داشته باشد که این مزایا شامل:

برای تمامی افراد حضور در خانه و جمع خانواده احساس امنیت و آرامش را به همراه دارد و اغلب تمایل دارند حتی در صورت بیمار شدن دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

از آنجایی که سلامت روح و روان تاثیر بسزایی در روند بهبود جسم دارد ، چنانچه شخص بیمار در کنار خانواده و با کمک پرستار منزل تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد علاوه بر پیشگیری از سرایت بیماری های دیگر در صورت بستری بودن در بیمارستان، ممکن است روند درمانی اش نیز سریعتر پیش برود.

برای سالمندان نیز محیط خانه بسیار لذت بخش تر از خانه سالمندان می باشد زیرا در تمامی گوشه و کنار آن خاطره دارند و با نگاه کردن به فرزندانشان که ثمره عمرشان هستند آرامش خاطر می یابند.

کودکان نیز در صورت داشتن پرستار از بیدار شدن زود هنگام برای رفتن به مهد کودک رها می شوند و در محیط امن خانه با نظارت دقیق‌تری علاوه بر امور عادی روزانه به یادگیری مهارت های بیشتری از قبیل زبان انگلیسی، فرانسه و غیره می‌پردازند.

بطورکلی با در نظر گرفتن تمامی شرایط وجود پرستار در منزل ( تهران ) علاوه بر کم کردن هزینه‌ها، وقت و انرژی لازم برای رفت و آمد به مکان‌های مراقبتی را نیز کاهش می‌دهد و رفاه بیشتری برای خانواده به ارمغان می آورد.

وظایف پرستاران اعزامی از بهترین مرکز خدمات پرستاری

افراد برای امور مختلف چون نگهداری از بیمار، کودک، سالمند و یا انجام کارهای منزل متقاضی پرستار از شرکت خدمات پرستاری می باشند که در همه موارد ذکر شده صبر و حوصله، مهربانی و منعطف بودن باید از خصوصیات بارز پرستاران در این مراکز باشد تا شخص تحت مراقبت به خوبی با او کنار آمده و وی را مانند عضوی از خانواده خود بپذیرد.

پرستاری که از کودک یا سالمند نگهداری می‌کند با توجه به توانایی آنها برای انجام امور، وظایفی چون تهیه غذا، نظافت و بهداشت، توالت بردن و رسیدگی به تفریح و سرگرمی فرد را برعهده دارد.

اما در پرستاری از بیمار، این وظایف طیف گسترده تری را شامل می‌شود زیرا علاوه بر رسیدگی به امور روتین زندگی،مسئولیت مراقبت و پیگیری روند درمانی بیمار نیز در حیطه وظایف پرستار میباشد و در صورت لزوم باید خدماتی همچون پانسمان، بخیه،تزریقات، تعویض سوند و نرمش های فیزیوتراپی را انجام دهد همچنین در صورت درخواست خانواده ها رسیدگی به امور نظافتی منزل، پخت و پز و گردگیری از دیگر خدمات ارائه شده توسط پرستاران در این مراکز می باشد.

نحوه ی انتخاب بهترین مرکز پرستاری در منزل

وقتی تصمیم به استخدام پرستار می گیرید، مهمترین گزینه پیدا کردن یک شرکت خدمات پرستاری معتبر در این زمینه می باشد. زیرا متاسفانه برخی شرکت‌های تقلبی سعی دارند با آگاهی های جذاب و فریبنده از اعتماد افراد سوء استفاده کرده و زمینه ای برای سودجویی خود فراهم کنند. بهتر است برای جلوگیری از هرگونه مشکل، هنگام مقایسه و بررسی عملکرد شرکتهای خدمات پرستاری به نکات ذکر شده در زیر توجه کنید تا بتوانید برای این امر درستترین انتخاب را داشته باشید

  • مرکز مورد نظر حتماً دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان باشد
  • از سابقه کاری درخشان و درصد بالایی از رضایت مشتریانش برخوردار باشد
  • پس از انعقاد قرارداد همچنان خود را موظف به پیگیری عملکرد پرسنل و رضایت متقاضیانش بداند
  • تسهیلات استفاده از مشاوره رایگان و ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته داشته باشد
  • پرسنل در حال خدمتش از تجربه، تحصیلات دانشگاهی مربوطه و سلامت اخلاقی و رفتاری برخوردار باشند
  • مرکز مورد نظر امکان تعویض و ارزیابی عملکرد پرستار را به صورت آزمایشی در اختیار مشتریان خود قرار دهد

خدمات بهترین مرکز پرستاری

خدماتی که توسط بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران ارائه می شود شامل طیف گسترده ای از خدمات مراقبتی می باشد. از انجایی که سلامتی مددجویان تا حد زیادی به کیفیت مراقبت از آنها بستگی دارد، این موسسات در حیطه ی رسیدگی به این عزیزان بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند و سعی می کنند با در نظر گرفتن وضعیت دقیق آنها نوع خدمات و تخصص مورد نیاز پرستار برای رسیدگی به امور درمانی و مراقبتی او را مشخص کرده و نیرویی مناسب را به محل اعزام کنند. در زیر به خدمات مراکز که توسط پرستاران ارائه می شود اشاره کرده ایم.

  • توجه ویژه به مصرف مواد غذایی سالم و نحوه ی طبخ آنها متناسب با شرایط مددجو
  • دادن غذا به مددجو
  • یادآوری دوز داروها و زمان دقیق مصرف آن ها
  • شست و شو و رسیدگی به زخم های بیمار ناشی از جراحی یا دیابت
  • حفظ ایمنی مددجو در حین حرکت و یا نشست و برخاست
  • رسیدگی به امور تفریحی، بهداشتی و نظافتی برای حفظ سلامت جسمی و روحی او
  • انجام اقدامات خاص درمانی مانند پانسمان ،ساکشن، تزریقات، سوند گذاری، نرمشهای فیزیوتراپی و غیره
  • توجه به فعالیت های منظم روده های بیمار برای داشتن دفعی آسان و در صورت نیاز تعویض مداوم پوشک
  • بررسی روزانه یا هفتگی علائم حیاتی مددجو مانند قند و فشار خون

خصوصیات بهترین مرکز خدمات پرستاری نسبت به شرکت های دیگر

علاوه بر بهره مندی از درجه ی بالای اعتبار، توانمندی در پوشش و ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات به مددجویان ( چه کودک، بیمار یا سالمند ) را میتوان بعنوان خصوصیتی مهم برای متمایز ساختن یک شرکت خدمات پرستاری نسبت به سایر شرکت های دیگر برشمرد زیرا همین جامعیت در انواع خدمات، موجب میشود تا متقاضیان تمام احتیاجات خود را از طریق پرسنل در حال خدمت در مرکز مذکور براورده ساخته و مجبور به گرفتن نیرویی دیگر بطور همزمان برای رفع نیاز خود نباشند و در هر ساعت و هر زمانی که به سایر خدمات ( توانبخشی، درمانی و مراقبتی ) و یا ترکیب دو یا چند مورد از آنها نیاز داشته باشند، بدون فوت وقت با صرف کمترین زمان به مطلوب خود دسترسی داشته باشند.

از طرفی موضوع قابل توجه دیگر در انتخاب یک مرکز خدمات پرستاری، بررسی ساعات کاری آنها در ارائه ی خدمات بصورت 24 ساعته شبانه روز، هفت روز هفته و یا در تعطیلات رسمی و در محدودی جغرافیایی شما میباشد تا در نگهداری از عزیزانتان دوچار محدودیت و مشکل نگردید و بدلیل دوری مسافت متقبل هزینه ای گزاف نگردید.

طبیعتا ارائه ی تسهیلات رایگان همچون مشاوره و پشتیبانی مداوم در صورت بهره گرفتن از سرویس پرستار خانگی با هدف رفع نقایص و جلب رضایت مشتریان را نیز میتوان از دیگر خصوصیات بهترین مرکز خدمات پرستاری نسبت به شرکت های دیگر برشمرد که نشانه ی مشتری مداری ان مرکز میباشد.

ما در آتیه پرستاران سلامت مفتخر به ارائه ی بیشترین تنوع ارائه ی خدمات و اعزام نیرو به سراسر مناطق تهران و کرج بوده ایم و در کنار شما هستیم تا اگر فرصت ندارید از عضو نیازمند به حمایتتان مراقبت کنید، با تیمی ممتاز و آموزش دیده در این خصوص، به یاری شما آمده و با برعهده گرفتن نقشتان و ارائه ی مراقبت های اصولی و حرفه ای پزشکی، روانی و اخلاقی، رفاه و آسایش حداکثری در سایه ی خدمات با کیفیت را به زندگیتان تزریق نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 + دو =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست