تماس
021-66582923
پرستار کودکپرستاری در منزل

بهترین پرستار کودک در منزل تهران

خدماتی که توسط بهترین پرستار کودک به کودکان و نوزادان و حتی مادران باردار ارائه می شود بسیار مهم و کارآمد می باشد . خانواده ها با دریافت این خدمات واقعا می توانند با خیال راحت به دیگر امور زندگی خود بپردازند و یک آرامش خاصی با این خدمات دریافت نمایند.

بهترین پرستارانی که در مرکز پرستاری آتیه پرستاران سلامت فعالیت می کنند به صورت حرفه ای از کودک شما مراقبت و نگهداری می کنند و دیگر نیازی نیست وقتی شما در منزل نیستید نگران کودک یا نوزاد خود باشید . در ادامه برای اینکه بیشتر با خدمات این موسسه آشنا شوید پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین پرستار کودک

همانطور که مشاهده می فرمایید امروزه شاهد تغییر سبک زندگی در خانم ها هستیم یکی از دلایل مشغله های کاری در زندگی امروزی و بالا رفتن خرج و مخارج در زندگی که خانم ها مجبور هستند ورود کنند به بازار کار و کمک خرج خانواده شوند .

داشتن یک فرد در کنار مادر برای مراقبت از کودک یا نوزاد میتواند فشارهای کاری که بر دوش والدین می باشد را کاهش دهد . اما چه کسی باید در نبود آنها از کودک یا نوزادشان مرافبت کند؟ آیا این فرد قابل اطمینان است؟ و چگونه می توان بهترین پرستار بچه را پیدا کنیم

درصد پایینی از این والدین از اطرافیان خود ( خواهر ، مادر و … )  فردی را برای مراقبت و نگهداری از کودکشان انتخاب می کنند . اما درصد بیشتری هستند که  از موسسه های خدمات پرستاری به دلایل خدمات ارزنده و پشتیبانی های خوب،  درخواست مراقب بچه می کنند.

بوجود آمدن موسساتی در قالب خدمات پرستاری در منزل، با اعزام پرستار کودک در منزل ، توانسته اند تا حدودی مشکلات مادران شاغل را حل کنند تا مادران با خیال راحت بتوانند سرکار خود بروند.

بهترین پرستار کودک در منزل علاوه بر انجام امور شخصی و روزمره کودکمان، در تربیت و پرورش کودک و همچنین امور مربوط به یادگیری به والدین هم کمک می کند. هرچقدر پرستار ما با تجربه و آموزش دیده باشد نگرانی ما  در مورد تربیت و پرورش کودکمان کمتر خواهد بود. به طوری که با استخدام یک پرستار با نشاط و سرحال از بهترین مرکز پرستار کودک ، باعث می شود که کودکمان از او تاثیر بپذیرد و او نیز شاد و سرحال باشد. 

کودکان معمولاً خیلی دیر خودشان را با محیط جدید و شرایط جدید وفق می دهند اما حضور پرستار در منزل خودمان، جایی که کودک آنجا را دوست دارد و برایش آشناس به او آرامش می دهد خیلی بهتر و مفید تر از مکان های دیگر مانند مهد کودکها می باشد.

همچنین والدین ممکن است به دلایل مختلف مانند فاصله زیاد محل اشتغال شان با منزل یا شاغل بودن  خود والدین و دیگر اعضای خانواده اقدام به استخدام پرستار منزل نمایند.

معیارهای استخدام یک پرستار خوب

 با توجه به اهمیت دوران کودکی از نظر تثبیت شخصیت و اصول تربیتی کودک استخدام‌ پرستار کودک برای فرزندمان کاری حساس است . والدین باید پس از بررسی و تحقیق لازم در مورد بهترین موسسه پرستاری کودک و سابقه کار و خصوصیات پرستار مورد نظرشان، بتوانند پرستاری را انتخاب نمایند که از تجربه و تعهد کاری لازم برخوردار باشد. ضمن اینکه روابط عمومی و اخلاق خوبی نیز  داشته باشد تا بتوانیم با کمال آرامش فرزندمان را به او بسپاریم .

مادران باید قبل از استخدام پرستار نوع خدماتی را که او باید به فرزندشان ارائه دهد را با مرکز پرستاری در میان بگذارند و همچنین قبل از استخدام پرستار، چندین جلسه را به مرآوده و آشنایی با  او اختصاص دهند.  

در واقع پرستار مربوطه باید دوره های آموزشی لازم را طی کرده باشد اما شاید خیلی از والدین به لحاظ اینکه پرستارانی که دوره آموزشی را طی می کنند معمولاً دستمزد بیشتری می گیرند، این معیار مهم را در نظر نگیرند . این در حالی است که با توجه به حساس بودن این دوران، بهتر است که برای جلوگیری از بروز مشکلات جبران ناپذیر از  پرستاران ماهر  و حتما با تجربه برای کودکانمان استفاده نماییم.

خدمات بهترین پرستار کودک

پرستار بچه می تواند در غیاب شما همانند یک مادر از کودکتان مراقبت و نگهداری کند. خدمات پرستاران شامل :

  • غذا دادن به کودک
  • درست کردن فرنی و شیرخشک برای نوزاد
  • عوض کردن پوشک نوزاد
  • بازی کردن با کودک و نوزاد
  • شستن لباس های کثیف کودک و نوزاد
  • کمک به کودک شما در انجام تکالیف مدرسه
  • انجام بازی های فکری با کودک
  • مرتب کردن تخت کودک
  • استحمام کودک
  • تربیت کودک با روش والدین و…

مادران و افرادی که وظیفه نگهداری از کودکان ( Babysitting ) را برعهده دارند باید بدانند که کودک جدا از نیازهایی مانند غذا خوردن ، حمام رفتن ، عوض کردن پوشک و … به نیازهای دیگری نیز احتیاج دارد. مثلا کودک احتیاج به بازی کردن دارد و پرستار باید متناسب با سن کودک با او بازی کند پس سعی شود هر روز ساعتی را به بازی کردن با کودک اختصاص دهند.

خصوصیات پرستار خوب و عالی برای بچه

1- عاشق بچه ها بودن

بهترین مراقب و نگهدار کودک قبل از هر چیزی باید این خصلت را داشته باشد آن هم این است که عاشق بچه ها باشد . پرستاری که عاشق بچه ها باشد به دنبال آن خصلت های مهربان بودن ، دلسوز بودن ، صبور بودن ، شوخ طبع بودن نیز بوجود می آید .

2- شاد بودن

یک پرستار مراقب کودک حتما باید بداند که کودکان خیلی به شاد بودن اهمیت می دهند و در برابر آن واکنش نشان می دهند . همیشه سعی کنید شاد باشید و شاد زندگی کنید . وقتی شما به عنوان پرستار وارد منزل کودک می شوید از همان لحظه باید غم ها و غصه های خود را فراموش کنند و همه ی نیت شان این باشد که کودک را شاد کنند . حتی نحوه ی پوشیدن لباس پرستار و نوع رنگهایی که در لباس پرستار استفاده شده است تاثیر زیادی در روحیه کوک دارد . پس سعی کنید از لباس های شاد استفاده نمایید.

3- مهربان بودن

یک پرستار کودک در منزل باید مهربان بودن در جامعه را به کودک نشان دهد و این امر خود مستلزم مهربان بودن خود پرستار است . یعنی اگر پرستار مهربان نباشد نمی تواند به کودک یاد دهد که راه و روش مهربان بودن چگونه است .

4-احترام گذاشتن به دیگران :

بهترین پرستار کودک در منزل باید در بین آموزشهای خود که به کودک می دهد حتما احترام گذاشتن به دیگران را به کودک آموزش دهد . به کودک یاد دهید که اگر به دیگران احترام بگذارد دیگران نیز به او احترام می گذارند.

بهترنی پرستار کودک در کرج

مرکز پرستاری آتیه پرستاران سلامت خدمات خود را می تواند به تمام نقاط تهران اعزام کند در نتیجه والدین می توانند در هر کجای تهران که زندگی می کنند از خدمات ما استفاده نمایند. حتی موسسه ما چند سالی می باشد که خدمات خود را برای مردم خوب شهر کرج ارائه می دهد بنابراین اگر در شهر کرج می باشید می توانید از خدمات این موسسه استفاده لازم را ببرید. کارشناسان ما نیز در جواب این اعتماد شما سعی می کنند بهترین پرستار بچه در کرج را برای شما اعزام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 4 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست