تماس
021-66582923
پرستار بیمارپرستار سالمندپرستاری در منزل

راهنمای جامع خدمات تخصصی نگهداری از سالمندان در منزل

خدمات نگهداری سالمند در منزل که در موسسه آتیه پرستاران سلامت ارائه می شود شامل مراقبت های کوچک و بزرگ مراقبتی از عزیزان سالمند می باشد. این موسسه با بررسی مشکلات خانواده ها و ارائه ی راهکارهای مفید می تواند دغدغه های خانواده ها در مراقبت از عزیزانشان را کاهش دهد. هدف از خدمات پرستاری در منزل توسط موسسه ها ارتقای کیفیت زندگی افراد می باشد.

خدمات نگهداری از سالمند در منزل

امروزه بهره بردن از خدمات نگهداری سالمند در منزل بسیار ضروری می باشد زیرا پرستارانی که این خدمات را ارائه می دهند، می توانند شرایط زندگی  سالمندان را در ادامه،  بهبود بخشند. اما چگونه خدمات نگهداری سالمندان توسط نگهدار سالمند باعث بهبود کیفیت زندگی این افراد می شود.

همانطور که میدانید وقتی سن بالا می رود انسان هم از لحاط توان فیزیکی و هم از لحاظ توان روحی در سطح پایینی نسب به دوران جوانی قرار می گیرد و این کاهش توانان ها باعث ضعیف شدن انسان می شود تا حدی که وابستگی به دیگران به بالاترین سطح خود می رسد. اما این وابستگی ها بعضا انسان را با مشکلاتی روبرو می کند مخصوصا زمانی که تنها باشی یا اطرافیان انسان بنا به هر دلیلی نتوانند در کنار تو باشند که این امر باعث می شود خدمات پرستاری از سالمند به کمترین سطح خود برسد.

اما انسان ها از بدو بوجود آمدن تا به امروز همیشه برای رفع موانع از فکر خود استفاده کرده اند و راه حل هایی بوجود آورده اند. مشکلاتی که در بالا به آن اشاره شده نیز جزو موانعی است که بر سر راه بشر قرار گرفته که برای این مانع نیز انسان ها راه حل مفید و کارآمد پیدا کرده است. این راه حل خدمات به سالمنداان در منزل می باشد. امروزه افرادی هستند که با تاسیس شرکت های پرستاری سالمند توانسته اند مشکلات دوران سالمندی را تا حدود زیادی برطرف کنند.

شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند به دو صورت می باشند. 1- ارائه خدمات در مراکز نگهداری مانند خانه سالمندان 2- ارائه خدمات مراقبت از سالمند در منزل. ما در این مبحث به علت حوضه کاری موسسه آتیه پرستاران سلامت، قصد داریم خدمات پرستاری و نگهداری را در منزل مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا می خواهیم بدانیم که خدمات نگهداری و پرستاری سالمندان شامل چه مواردی می باشد

انجام دادن خدمات نگهداری سالمند در تهران و کرج

خدمات نگهداری از سالمندان در کرج

آتیه پرستاران سلامت، خدمات مراقبت و نگهداری سالمند را در سطح استان تهران در حدود دو دهه می باشد که به خانواده های عزیز ارائه می دهد. اما چند سالی هست که این موسسه با گسترش مجموعه خود توانسته که این خدمات را نیز در اختیار عزیزانی که در شهر کرج زندگی می کنند، قرار دهد که خوشبختانه باعث رضایت این عزیزان نیز شده است.

حال اگر در شهر کرج یا استان البرز زندگی می کنید و نیاز به این خدمات دارید می توانید با کارشناسان موسسه تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. اما قبل از درخواست حتما چند دقیقه از وقت خود را صرف خواندن مطالب زیر نمایید.

خدمات پرستاران در نگهداری از سالمند

خدمات پرستاری شامل مراقبت های تخصصی و مراقبت های ساده می باشد. اگر سالمند ما بیمار است به این معنی که خدماتی که در بیمارستان به افراد بیمار داده می شود همان خدمات را پرستار در منزل به سالمند بیمار شما ارائه می دهد. که پرستار باید در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد. تخصص هایی مانند انجام تزریقات، تعویض سوند و غیره.

اما خدمات مراقبت های ساده برای سالمندان بیمار و سالمندان سالم شامل انجام امور منزل ، امور نظافت شخصی سالمند و غیره می باشد که در زیر به کلیه این خدمات اشاره کرده ایم.

  • انجام انواع تزریقات برای سالمندان
  • انجام انواع سونداژها برای سالمندان
  • کنترل فشار خون، قند خون و …
  • مراقبت از سالمندان پوشکی
  • مراقبت از سالمندان آلزایمری
  • مراقبت و نگهداری از سالمندان پارکینسونی
  • مراقبت از سالمندان سکته مغزی
  • همنشینی با سالمندان تنها
  • پرکردن اوقات فراغت سالمندان ( بردن سالمند به گردش و تفریح)
  • انجام امور نظافتی سالمند ( استحمام سالمند، بردن سالمند به دستشویی، شستن لباس سالمند، شستن ظرف ها، اصلاج موی سر، صورت، محاسن و کوتاه کردن ناخن )
  • انجام امور منزل سالمند ( نظافت منزل، پخت و پز، خرید برای منزل، انجام امور اداری سالمند، کمک به سالمند در برگزاری مهمانی های دوستانه )

انتخاب پرستار خوب برای ارائه خدمات نگهداری از سالمند

انتخاب پرستار خوب یکی از بخش های مهم در نگهداری و مراقبت از سالمند می باشد. شما قبل از استفاده کردن از خدمات نگهداری از سالمندان ، باید بدانید که کدام پرستار برای سالمند شما از همه لحاظ مفیدتر می باشد. مثلا اگر سالمند شما سالم می باشد و هیچ بیماری ندارد پس لازم نیست دنبال یک پرستار سالمند متخصص باشید ،  چون فقط هزینه ی اضافی باید پرداخت کنید.

پس بهتر است شما یک پرستار و مراقب ساده انتخاب کنید که بتواند کارهایی از قبیل غذا درست کردن برای سالمند، پر کردن اوقات فراغت سالمند ، حرف زدن با سالمند،  نظافت منزل ، عوض کردن پوشک سالمند و از این قبیل کارها را برای سالمند شما انجام دهد.

اما اگر سالمند شما وضعیت بحرانی دارد و بیمار است و نیاز به مراقبت های پزشکی از قبیل انجام انواع تزریقات، انجام خدمات گاواژ و از این قبیل موارد،  بهتر است از یک پرستار متخصص و دوره دیده بهره ببرید.

شرکت آتیه پرستاران سلامت با ارائه خدمات تخصصی نگهداری از سالمندان در منزل، بهبود کیفیت زندگی افراد سالمند را تضمین می‌کند. از خدمات ارزان و با کیفیت این شرکت می‌توان به مراقبت‌های پزشکی، توجه ویژه به نیازهای فردی، فضای سالمندپذیر، و همنشینی مهربانانه اشاره کرد. کارشناسان ما در این موسسه با دادن مشاوره های لازم هم به شما خدمات با کیفیتی ارائه می دهد و هم خدمات ارزان و به صرفه. حال اگر می خواهید خدمات ارزان قیمت در اختیار شما قرار بگیرد پیشنهاد می شود مقاله پرستار سالمند ارزان قیمت را مطالعه نمایید.

خصوصیات پرستاران در ارائه خدمات مراقبت از سالمند

  • تحصیلات پرستار سالمند
  • سابقه و تجربه ی پرستار سالمند
  • توانایی های پرستار سالمند
  • آمادگی جسمانی
  • داشتن انرژی و روحیه ی بالا
  • انتخاب پرستار از یک موسسه ی معتبر

توصیه می شود برای در یافت خدمات نگهداری سالمند در منزل از شرکت های پرستاری استفاده کنید. چون اگر خدایی نکرده مشکلی پیش بیاید این شرکت ها می توانند جوابگو بوده و مشکل را حل کنند. به فرض مثال اگر پرستار سالمند شما به طور ناخواسته بنا بر مشکلاتی نتوانست در محل کار خود حضور داشته باشد، موسسه می تواند سریعا پرستار دیگر را جایگزین کند.

در کل توصیه می شود زمانی که شما از موسسه پرستاری در منزل درخواست استفاده از خدمات برای سالمند خود دارید حتما و حتما شرایط سالمند خود را به کارشناسان موسسه و حتی خود پرستار توضیح دهید تا در ادامه ی راه  مشکلی برای شما و پرستار پیش نیاید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خیلی سپاسگذاریم از خدمات ارزندتون . واقعا ممنون از پیگیریتون و تعهد کاریتون . می خواستم از شرکت آتیه پرستاران سلامت و تمام پرسنل تشکر کنم دستتون درد نکنه و خسته نباشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه − 2 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست