تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

انواع خدمات پرستاری جردن تهران

یکی دیگر از سرویس های مراقبتی در شرکت آتیه پرستاران سلامت، ارائه خدمات پرستاری در جردن می باشد اما چرا شما عزیزان بهتر است از پرستار منزل استفاده کنید؟ برای رسیدن به این جواب حتما تا پایان این مبحث ما را همراهی نمایید.

چرا باید از خدمات پرستاری در جردن استفاده کنیم؟

در گذشته وقتی کودکی در خانواده متولد می شد و یا یکی از اعضای خانواده بیمار گشته و یا به سنین سالمندی می‌رسید این خانواده و اطرافیان بودند که به یاری عضو نیازمند به کمک آمده و دست به دست هم در رفع مشکل وی بر می آمدند.

اما امروز مشغله‌های فراوان زندگی، شاغل بودن تمامی اعضای خانواده، کاهش توان بدنی برای رسیدگی به تمام امور، مستقل شدن و دور شدن مسافت زندگی افراد از هم، همگی عواملی هستند که موجب شده اند که افراد در پیش آمدن چنین وضعیتی دچار سردرگمی و پریشانی شده و رشته ی امور از دستشان خارج شود.

استفاده از خدمات پرستاری جردن در منزل شیوه نوینی است که می‌تواند به تمامی این مشکلات و نگرانی‌های مربوط به آن پایان داده و شرایطی فراهم سازد تا علاوه بر اینکه کودک، بیمار یا سالمند نیازمند به کمک، آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کند، خانواده‌های آنها نیز با صرف هزینه کمتر و بدون دغدغه عزیزانشان را در محیط امن خانه در کنار خود داشته باشد.

بهترین راهکار برای استخدام پرستار

در عصر حاضر مراجعه به مراکز خدمات پرستاری در منزل برای دریافت خدمات نظافتی، درمانی و مراقبتی نسبت به اقدام به استخدام پرستار به صورت شخصی به علت ایمنی، سرعت و سهولت در نتیجه ی بهتر با استقبال بیشتری روبرو است. زیرا شما می توانید با مراجعه به این مراکز و بیان سطح انتظارات و نیازهایتان از آنها بخواهید تا در انتخاب بهترین گزینه شما را یاری نمایند کارشناسان خدمات پرستاری در جردن تهران پس از بستن قرارداد شما را رها نکرده و در تمام طول فعالیت پرستار در منزل تان روند کاری او را پیگیری کرده و در صورت نارضایتی در اسرع وقت او را با پرستار مناسب تر و نزدیک تربا شرایط شما جایگزین می نمایند.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری در جردن تهران

از آنجایی که خدمات ارائه شده توسط پرستار در منزل به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط شخص متقاضی برنامه‌ریزی می‌شود، به طبع از دقت و کیفیت برتر و فرار از خدمات ارائه شده در سایر مراکز نگهداری از کودکان، سالمندان و بیماران برخوردار می باشد. همچنین استفاده از این روش شما را از دردسرهای رفت و آمد به این مراکز در ساعات مقرر برای رساندن کودک خود به مهد یا سر زدن به سالمند یا بیمار خود نجات داده و تا حد زیادی از اتلاف وقت و هزینه های شما جلوگیری می نماید.

در نظر داشته باشید که تنها استفاده از خدمات پرستاری در منزل است که این امکان را به شما می‌دهد تا در تمامی ساعات شبانه روز حتی در روزهای تعطیل بابت نگهداری از عزیزانتان دغدغه ای نداشته باشید زیرا به طور مثال مراکز نگهداری از کودکان به جز در ساعات و روزهای کاری خود هیچگونه مسئولیتی در قبال فرزندان شما قبول نکرده و در صورتی که در ایام تعطیل نیاز به کمک داشته باشید و یا به علت شیفت کاری شب امکان حضور در منزل را نداشته باشید عملا با چالش و مشکل بزرگی برای نگهداری از کودک خود مواجه خواهید شد.

استفاده از خدمات پرستاری جردن در شهر تهران تا چه اندازه هزینه بر می باشد

خبر خوب این است که برخلاف برخی از خدمات که برای همه افراد تعرفه های یکسان دارند، هزینه های استفاده از خدمات پرستاری در جردن کاملا وابسته به سلامتی فرد تحت مراقبت و انتظارات خانواده وی می باشد زیرا این دو فاکتور هستند که تعیین‌کننده بازه زمانی کار پرستار و میزان وظایف محوله به وی می باشند و طبیعی است که خانواده هایی که کودک یا سالمند بیمار یا دارای مشکلات حرکتی دارند و یا به صورت شبانه روزی و یا در بازه های زمانی طولانی متقاضی پرستار هستند، به علت دو چندان شدن فعالیت پرستار برای کمک به انجام امور روزمره به دلیل بیماری فرد و افزایش ساعت کاری، حقوق بیشتری پرداخت نمایند.

اما به طور کلی با در نظر گرفتن تمامی جوانب شما می توانید با استفاده از خدمات پرستاری در منزل، با صرف هزینه های کمتر، خدمات باکیفیت تری به علت پرداختن اختصاصی پرستار تنها به یک نفر نسبت به سایر مراکز عمومی که این کار را انجام می دهند دریافت نمایید و کمال رضایت و آرامش را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × 1 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست