تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

ارائه خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد

پرستار داشتن برای فرزند یا پدران و مادرانی که سالمند هستند و برای انجام کارهای واجب خود نیاز به کمک یک فرد دارند واجب و ضروری است. در این دنیای امروزه که والدین وقت کافی را به خاطر رفتن به سر کار و انجام کارهای روزمره خود ندارند و نمیتوانند به فرزندان خود برسند و بچه‌ها که بزرگتر شدن و زمان لازم را برای رسیدگی به پدر و مادر پیر خود قرار نمی دهند می توانند از پرستار منزل استفاده کنند. خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد با ارائه بهترین خدمات و مراقبت‌ها در خدمت شما عزیزان است امروز می‌خواهیم بیشتر راجع به خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد آشنا شویم.

توجه به جذب آگاهی های پی درپی نشوید:

 امروزه شاید  شما از طریق پیامک یا روزنامه‌ها و دیگران راجع به خدمات پرستاری مطالبی را بشنوید و ببینید، اما باید راهی را انتخاب کنید، که به آن اطمینان دارید. خدمات مراقبت پرستاری در منزل سعادت آباد این امکان را برای شما چند برابر می‌کند زیرا فقط به تبلیغات و آگاهی تکیه نکرده است بلکه به اعتماد و تجربه‌ای که در پی سال ها به دست آورده است تکیه می کند.

 پس خدمات پرستاری به شما این امکان را میدهد که قبل از استخدام پرستار مناسب و مجرب از این مرکز، شما یک مشاوره داشته باشید و از خدماتی که می تواند به شما ارائه دهد آگاه شوید و بیشتر با این مرکز آشنا شوید. در ادامه راجب به خدمات این مرکز پرستاری بیشتر توضیح داده شده است ما را همراهی کنید.

دلیل احتیاج به خدمات پرستاری برای کودکان، بیماران و سالمندان در سعادت آباد:

احتیاج به خدمات پرستاری از سالمندان:

 به دلیل اینکه تعداد سالمندان در جامعه رو به افزایش است و نیاز سالمندان هم در این دوره بیشتر است پس اگر اطرافیان وقت کافی را برای کمک کردن به والدین خود را نداشته باشند بهتراست از پرستار سالمندان خانگی استفاده شود.

 پرستاری و مراقبت از سالمندان بسیار حساس و اساسی است زیرا سالمندان در این دوران به دلیل کهولت سن بیشتر احساس تنهایی دارند و روحیه حساس تری را نسبت به بقیه دوره زندگی شان دارند و همچنین سالمندان با بالا رفتن سنشان یکسری تغییرات در بدنشان ایجاد شده و نیاز به مراقبت دارند به خصوص مراقبت های ویژه مثل یادآوری خوردن قرص و داروها انجام یکسری ورزش های مناسب ، همدردی کردن و صحبت کردن با آنها که احساس تنهایی نکنند.

احتیاج به خدمات پرستاری از کودکان :

کودکان در حال رشد هستند و نیاز دارند که یکسری آموزش و مهارت ها را ببینند و خانواده ها بنا بر دلایل مختلف مجبور هستند کودکان خود را در خانه تنها بگذارند. پس وجود پرستار کودک در منزل می تواند در این لحظه از زندگیشان به داد آنها برسند.پس باید پرستاری از کودکان مراقبت کند که کوشا و پر جنب و جوش باشد زیرا کودکان بازی کردن را زیاد دوست دارند و به دلیل دوره‌ای که دارند شیطنت خاص خود را هم به همراه دارند پس باید صبر و حوصله به خرج دهند .

احتیاج به خدمات پرستاری از بیماران

مراقبت و پرستاری از بیماران نیز به مهارت‌های ویژه خود احتیاج دارد بیمارانی که زخم بستر دارند بسیار حساس هستند و باید حرکت‌های مناسب خود را انجام دهند یا افرادی که از نظر جسمی مشکلات دارند و معلول هستند هم همینطور.

 پرستاری از بیماران خیلی حساس است و باید پرستاران حتماً زمان های دارویی را یادآوری کنند. کارهایی مثل تزریقات، پانسمان، گرفتن فشار خون را انجام دهند و به آن مسلط باشند‌‌.

 پس وجود پرستار در منزل برای این عزیزان به همین خاطر مهم و ضروری است. پرستاری در منزل سعادت آباد بهترین خدمات را ارائه می‌دهد که این چند نمونه که در بالا اشاره کردیم از کارهایی است که پرستاران عزیز و مجرب برای فرد مورد نظر در غرب تهران در نظر گرفته اند.

ارائه خدمات پرستاری در منزل در سعادت آباد چگونه است؟

مراقبان و پرستاران مجربی که برای عزیزان شما فرستاده می شود با توجه به قراردادهایی که میان شما با مرکز خدمات پرستاری بسته شده است می‌تواند به صورت ساعتی، مقطعی، روزانه ، شبانه و حتی شبانه روزی برای شما خدمات ارائه دهد. پس ساعت کاری پرستاران دست شما عزیزان است و قراردادی می‌باشد.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری سعادت آباد

مزایای استفاده از خدمات پرستاری برای سالمندان در سعادت آباد

 سالمندانی که در منزل و توسط پرستاران مجرب و با حوصله مورد مراقبت قرار می‌گیرند از نظر سلامت جسم و همچنین روحی وضعیت بهتری دارند زیرا مراقبت از سالمندان در منزل یک دلگرمی برای این عزیزان است تا اینکه این بزرگواران در جاهایی مثل خانه سالمندان و…مورد مراقبت قرار بگیرند.

همچنین پرستاری در منزل برای یک فرد تنها به مراتب بهتر است تا مکان های عمومی مثل خانه سالمندان. زیرا تمام خدمات برای یک نفر در نظر گرفته می‌شود و رسیدگی بهتری انجام می شود.

 از نظر دیگر، سالمندان نسبت به مکان های منزل خود آشنایی دارند و اگر نیاز به یک وسیله ای  داشته باشند سریعاً به آن دسترسی پیدا می‌کنند. از قدیم هم گفته شده است که هر فرد در خانه خود احساس آرامش و آسایش زیادی دارد.

سالمند همچنین در گوشه گوشه ی خانه خود خاطراتی از گذشته و قدیم الایام دارد. طبق مطالعاتی که  به دست آمده نگهداری از سالمند در خانه موجب حفظ استقلال عزت نفس و روحیه سالمند میشود.

مزایای استفاده از خدمات مراقبت پرستاری از کودکان در سعادت آباد

 کودک از خدمات مراقبتی  بیشتری بهره مند می شود و تمرکز بیشتری برای یادگیری و کمک به کودک در آموزش درس ها دارد. پرستار از خدمات به روزتر و آموزشهای عالی تری برای یادگیری کودک استفاده می‌کند‌. به دلیل اینکه تمام این پرستارهای استخدام شده در مراکز مجرب هستند، پس دیگر نگرانی بابت این مورد نخواهید داشت.

 پرستارانی که در این مراکز کار می‌کنند تا حدودی با رشته روانشناسی آگاه هستند و نسبت به روحیه کودکان آشنایی دارند و میدانند که با کودکان چگونه باید رفتار کنند.

 در مهدکودک یا جاهای دیگر شاید زیاد به بهداشت کودک رسیدگی نکنند اما به دلیل اینکه فرزندتان در خانه است توجه بخصوصی به بهداشت فردی اش می‌شود و جلوی بیمار شدن کودک هم گرفته می‌شود.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری از بیماران در سعادت آباد

پرستاری از بیمار نیز در منزل فواید خاص خود را دارد مثلا دیگر نیازی به مراجعه به درمانگاه ها برای کارهای پرستاری ساده مثل پانسمان، تزریق، گرفتن فشار خون و کارهای دیگر نیست زیرا پرستار در خانه به راحتی این کارها را برای بیمار انجام می دهند.

 شاید در دیگر مراکز نگهداری از بیمار به سروقت خوردن داروها و مواد تقویتی برای بهبود سریع مریض توجه نشود اما پرستار در منزل بیمار تمامی این کارها را با تلاش زیاد و با صبر و حوصله برای عزیزانتان انجام می‌دهد.

ویژگی های مهم پرستاران در سعادت آباد تهران

 پرستار در منزل برای سالمندان

پرستار سالمند باید مثل یک پای سوم برای سالمند باشد یعنی همیشه همراه سالمند باشد و در انجام امور فرد به او کمک کند. خوش اخلاق بودن پرستاران سالمند از ویژگی‌های مهم است. سالمندان حساس هستند پس باید پرستاران حوصله و صبر به خرج دهند و به یکسری امور مثل پانسمان و تزریق مسلط باشند. برای انجام کارهایشان عشق و علاقه به خرج دهند و از روی اجبار و بی حوصلگی کارهایشان را انجام ندهند.

سالمندان به دلیل شرایط خاصی که  دارند ممکن است بدخلقی کنند اما پرستاران باید روی خوش به سالمندان نشان دهند و همیشه لبخند داشته باشند.

پرستار سالمند باید پر انرژی باشد و امیدواری را به سالمندان منتقل کند.

 پرستار در منزل برای بیمار

پرستار باید تخصص های لازم در این زمینه را داشته باشد و برای بهبودی بیمار تمام تلاشش را بکند. با مواد غذایی مفید و ضروری برای بیمار آشنا باشد. به کارهای درمانی مثل تزریقات، پانسمان زخم  آشنایی داشته باشد و مسلط باشد.

پرستاران باید همواره به بیمار روحیه بدهند وهمچنین به رعایت بهداشت فردی اهمیت دهند. محیط آرام و امنی را برای استراحت بیمار حاضر کنند. مصرف به موقع داروها را به بیماران یادآور کنند و در جابجا شدن بیماربه فرد کمک کند.

پرستار کودک در منزل:

 پرستار باید در زمینه‌ای که می‌خواهد خدمت ارائه دهد حتماً تجربه کافی را داشته باشد. با حوصله باشد پر انرژی و شاداب باشد. توانایی ایجاد سرگرمی را برای کودک داشته باشد. نسبت به خدمات آموزشی و تربیتی مناسب برای کودکان آگاهی داشته باشد. به بهداشت کودکان بسیار اهمیت دهد. مسئولیت پذیر باشد مهربان و دلسوز باشد .

انجام امور منزل و آشپزی در سعادت آباد

یکی از مشکلات خانواده هایی که در منطقه سعادت آباد زندگی می کنند نبود یک مرکز پرستاری خوب که بتواند پشتیبانی کامل از کارفرمایان کند، می باشد. اما وجود یک مرکز پرستاری به نام آتیه پرستاران سلامت توانسته این مشکلات را برای این خانواده ها برطرف نماید. یکی از این خدماتی که توسط مراکز پرستاری ارائه می شود، خدمات انجام امور منزل و آشپزی برای سالمندان ناتوان یا بیماران و یا خانواده هایی که به علت مشغله ی کاری فرصت رسیدگی به امور منزل و آشپزی در منزل خود را ندارند، می باشد. ما با اعزام کادری مجرب و حرفه ای خدمات امور منزل و آشپزی را برای خانواده های واقع در سعادت آباد انجام می دهیم.

انتخاب یک مرکز مراقبتی مطمئن و با تجربه در سعادت آباد

با توجه به اینکه هدف تمام مراکز جهت اعزام پرستار برای بهبودی و سلامت و عملکرد جسمانی و روحی بیماران، سالمندان و رسیدگی به کودکان است، اما مراکز با توجه به نیاز شما پرستاران را به منزل شما جهت ارائه خدمات فرستاده و باید شما نیز به چند نکته اساسی دقت فرمایید.

 مرکز باید دارای مجوز رسمی باشد. دارای سابقه کاری درخشان باشد. رضایت عموم مردم از خدمات ارائه شده از طرف مرکز باشد. امکانات لازم  و تجهیزات پزشکی برای مراقبت از بیمار را داشته باشد.

 پرستاران با تجربه و با صلاحیت داشته باشد. ایجاد شرایط لازم جهت مصاحبه ی شما با پرستاران. دسترس بودن در  تمام ساعت شبانه روزی. نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان. تمامی این موارد ذکر شده را مرکز خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد برای شما فراهم کرده است تا شما عزیزان تان را با خیال راحت در خانه نگه دارید.

تعرفه های خدمات پرستاری سالمند در منزل سعادت آباد

در دوران سالمندی، همه ی ما تغییرات یکسانی را تجربه نمیکنیم که طبیعتا این امر شکل متفاوتی از سالمندی را برای افراد رقم خواهد زد بطور مثال ممکن است فردی این دوران را با بیماری، ناتوانی در حرکت و انجام فعالیت های روزانه و یا تاخیر ذهنی سپری کند اما فردی دیگر شرایطی به نسبت بهتر را در دوران سالمندی تجربه گر باشد که مسلما همین تغییرات متفاوت پیری، نوع تسهیلات و خدمات دریافتی و بدنبال ان تعرفه های خدمات پرستاری سالمند در منزل را برای افراد دستخوش تغییر میگرداند.

ارائه ی خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد سرویس قابل اعتمادی است که علاوه بر اطمینان خاطر از بابت دریافت خدمات با کیفیت توسط پرسنلی ماهر و حرفه ای که تمامی اصول اولیه کمک های اولیه و غیره را در سطوح بالا آموزش دیده اند، در مقایسه با پیوستن به سرای سالمندان، تعرفه های مقرون بصرفه تری برای متقاضیان خود بهمراه داشته و تابع صنف و مراکز ذی صلاح مربوطه میباشد.

تعرفه های خدمات پرستاری سالمند در منزل سعادت آباد نیز همانند سایر شرکت های ارائه دهنده ی این سرویس، کاملا متاثر از طیف خدمات ارائه شده توسط پرستار، ساعات فعالیت کاری وی، بعد مسافتی محل سکونت پرستار من باب هزینه ایاب و ذهاب و میزان صحت و سلامت جسم و روح مددجو بدلیل نیاز به خدمات تخصصی تر و سایر مسایلی از این قبیل بوده و از اصول و قواعد معقولانه و منصفانه پیروی میکند و بسته به نوع نیاز متفاوت کاربران، برای هر متقاضی خاص خود، نرخ متغییری خواهد داشت.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به ارتباط مستقیم با موسسه اعزام پرستار آتیه پرستاران سلامت، از طریق تماس با کارشناسان مربوطه یا پلتفرمهای موجود در سایت که پل ارتباطی بصورت غیر حضوری محسوب میشوند، با این شرکت ارتباط برقرار کرده و از تمام بسته های خدمات ارائه شده توسط این مرکز و تعرفه های هر خدمت، آگاه شوید و مناسب ترین خدمات را متناسب با بودجه مالی برای حفظ استقلال عزیزانتان برگزینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 3 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست