تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل قیطریه

آیا به دنبال خدمات پرستاری در منزل قیطریه در تهران هستید؟ آیا این خدمات را برای سالمند و یا کودک خود می خواهید و یا اینکه یکی از اعضای خانواده بیمار هستند و می خواهید یک پرستار به صورت شبانه روزی از او مراقبت و نگهداری کند و یا اینکه به یک مراقب نیاز دارید تا خدمات امور منزل را برای شما انجام دهد. اگر این خدمات را می خواهید پیشنهاد می شود تا پایان ما را همراهی کنید.

خدمات پرستاری در منزل قیطریه

خدمات پرستاری در منزل در قیطریه باعث شده که اهالی محله ی قطریه با دریافت بهترین خدمات بتوانند گرمی کانون خانواده خود را حفظ کنند. همچنین وجود دفاتر پرستاری در قیطریه تهران باعث شده که خانواده ها مجبور نباشند برای دریافت این خدمات و بستن قرارداد، مسافت طولانی را طی نمایند.

خدماتی که در این منطقه ازتهران به خانواده ها ارائه می شود شامل خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان سالم و ناتوانی که در بستر هستند، مراقبت و نگهداری از بیماران و همچنین مراقبت از کودکان در منزل می باشد. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

انواع مختلف خدمات پرستاری در منزل قیطریه

دامنه خدماتی که خانواده ها برای مددجویشان می توانند دریافت نمایند نامحدود می باشد. دریافت این خدمات بستگی به شرایط بیماران، سالمندان و یا خانواده ها دارد از خدمات درمانی گرفته تا خدمات مراقبت پرستاری در منزل در این شرکت های موجود در قیطریه تهران به بهترین شکل ممکن ارائه می شوند. شما می توانید براساس موقعیت خود و مددجویتان، این خدمات را تعیین نمایید. خدماتی که در دفاتر پرستاری در قیطریه تعیین می شود می تواند شامل

1- مراقبت های پرستاری

متداول ترین شکل خدمات پرستاری در منزل قیطریه شامل مراقبت های درمانی و پزشکی می باشد که بسته به نیاز فرد تعیین می شود. این خدمات با مشورت پزشک توسط یک پرستار که در منزل استخدام شده ارائه می شود. این مراقبت ها می تواند شامل مراقبت از زخم ها، مراقبت های استومی ، درمان داخل وریدی، تجویز دارو، رسیدگی به سلامت عمومی بیمار و سالمندان و همچنین می تواند کنترل درد بیماران باشد.

2- درمان فیزیکی یا گفتار درمانی

برخی از بیماران هستند که به دلایل مبتلا شدن به بیماری های مختلفی تکلم و یا دچار ناتوانی های جسمی شده است که یکی از خدمات پرستاری در منزل در قیطریه می باشد. این پرستاران با انجام وظایف روزانه خود کمک به بهبود تکلم و تقویت عضلات و مفاصل بیمار می کنند.

همچنین پرستاران به این بیماران در انجام امور روزانه کمک فراوانی می کنند مثلا به این بیماران در غذا خوردن، حمام کردن، دستشویی رفتن ، لباس پوشیدن و غیره کمک می کنند. همچنین این پرستاران با تمرینات گفتار درمانی به بیمارانی که دچار تکلم گفتار شده اند کمک می کنند که هرچه زودتر تکلم آنها به حالت اولیه خود برگردد.

3- مراقبت های اولیه

پرستاران می توانند در رفع نیازهای اولیه سالمندان و یا بیماران کمک فراوانی نمایند. مثلا کمک به بلند شدن از رختخواب، راه رفتن، حمام کردن و دوش گرفتن، لباس پوشیدن و مواردی از این قبیل

4-خدمات خانه داری و امور منزل و آشپزی در قیطریه

پرستار علاوه بر خدماتی که در بالا به آن اشاره شد می تواند خدمات امور منزل را نیز برای سالمند و یا بیمار ارائه دهند. خدماتی مانند شستن ظروفهای استفاده شده، شستن لباس های کثیف و استفاده شده، پخت و پز غذا همچنین پرستاران منزل می توانند در خرید مواد غذایی و دیگر اقلام به خانواده های ساکن قیطریه کمک کنند.

5- خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان در قیطریه

از دیگر خدمات پرستاری در منزل در قیطریه می توان به کمک کردن والدین در نگهداری از کودکان اشاره کرد. این پرستاران چه در زمانی که والدین در منزل باشند و همچنین زمانی که والدین در منزل نباشند می توانند از کودکان شما مراقبت و نگهداری کنند. همچنین این پرستاران می توانند از مادران باردار در قیطریه نگهداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه − سه =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست