تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

انجام خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی

خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی یک خدمت بهداشتی و مراقبتی مقرون صرفه در منزل بوده که با هدف بهبود وضعیت فیزیکی، اجتماعی و عاطفی افرادی که به طور مزمن بیمار، کم توان یا ناتوان هستند انجام میپذیرد. اگر کودک، بیمار یا سالمندی در خانه دارید که نیاز دارد که با صرف وقت و انرژی کافی از غذا، بهداشت و روان او مراقبت کنید اما مشغله های زندگی این امکان را از شما سلب نموده، استفاده از سرویس مراقبت های خانگی بهترین و سریعترین راه حل ممکن برای رفع این مشکل میباشد .

خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی

در حقیقت پرستاری در منزل شبانه روزی در شهر کرج از آن جهت در زندگی های امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است که این امکان را در اختیارتان قرار میدهد تا علاوه بر کاهش بار حمل و نقل، هزینه و وقت خود برای مراجعه به کلینیک ها، بیمارستان ها و مهد کودک ها صرفه جویی نموده و مراقبت های بهداشتی، درمانی و پزشکی را بدون نیاز به خروج از منزل و در آرامش خانه ی خود دریافت نمایید.

چنانچه نمی دانید برای استخدام پرستار منزل شبانه روزی در کرج چگونه عمل کنید؟ خدمات کار پرستاری در منزل در کرج چیست؟ و یا در موسسه با سابقه ی آتیه پرستاران سلامت وظایف پرستاران در کرج چیست؟ توصیه میکنیم مطالعه ی این مقاله را که آسانترین راه برای دستیابی به پاسخ اکثر سوالات ذهنیتان میباشد را از دست ندهید.

خدمات پرستاری در منزل کرج تمرکز خود را در راستای یکپارچه سازی و ارائه بهترین مراقبت های بهداشتی برای رفع تمامی نیازهای مددجویان در سطوح مختلف پی ریزی نموده. در بیان انواع خدمات متنوع و جامع پرستاری در منزل در این موسسه میتوان گفت علیرغم ماهیت غیر قابل پیش بینی و شخصی سازی شده ی خدمات در مواجه با مددجویان مختلف، بطور کلی خدمات و برنامه ی معمول ارائه شده توسط مراکز پرستاری در منزل به شرح زیر میباشد.

  • تهیه ی وعده های غذایی مقوی و در عین حال تازه و فاقد چربی های ناسالم
  • برقراری ارتباط، همراهی و همصحبتی توام با صداقت، تعهد و چهره ای شاد
  • مراقبت های بعد از عمل، رسیدگی و پانسمان زخم
  • کمک به مددجو در رعایت و حفظ بهداشت شخصی ( پوشاک، استحمام و توالت )
  • کمک به سالمندان در حین حرکت برای حرکت ایمن و جلوگیری از شکستگی
  • اندازه گیری های علایم حیاتی فشار، قند، نبض و تنفس
  • ارایه ی مراقبت های بعد از عمل و پس از زایمان
  • خدمات فیزیوتراپی، گفتار درمانی و اقدامات ساده ی پزشکی
  • در نظر گرفتن برنامه های تفریحی و محرک جسم، ذهن و تقویت کننده ی حافظه

پرستار سالمند کرج

اگر سالمند عزیزی در خانه دارید که احساس میکنید برای بهبود سطح کیفی زندگی اش به کمک و همراهی نیاز دارد، با دریافت پرستاری در منزل کرج به افرادی دسترسی خواهید داشت که برای پرستاری و نگهداری از سالمندان در کرج و مراقبت از آنان حرفه ای و با تجربه بوده، نیازشان را درک کرده و به خوبی میتوانند با شرایط سخت و خلق و خوی خاص آنان کنار بیایند.

اگر به علت فشار زندگی کاری و شخصی نمی توانید در زمان خود صرفه جویی کنید، ما با روی باز جای شما را در مراقبت از والدینتان می گیریم، با آنها زندگی میکنیم و این خدمات پرستار خانگی را به صورت حرفه ای و با قابلیت های بالا ارائه می دهیم تا در سایه ی ارایه ی مراقبت های پزشکی، روانی و اخلاقی با کیفیت، سالمندان عزیز اخرین مرحله زندگی خود را با عزت، احترام و نهایت استقلال پذیرا باشند.

پرستار سالمند کرج به صورت تمام وقت و شبانه روزی در خدمت شماست

پرستار کودک در کرج

انسان در هر مرحله از زندگی خود نیازها و شرایط متفاوتی را تجربه گر خواهد بود که در میان تمامی این مراحل، دوران کودکی را میتوان مهمترین، حساسترین و پرچالش ترین مرحله از زندگی هر فرد برشمرد که تاثیرات چشمگیری بر سلامت جسم و روان، موفقیت و پیشرفت شخص در آینده خواهد داشت. امروزه شاغل بودن اغلب والدین و یا نبود یک مرکز رسمی نگهداری از کودکان در کرج ( مهدکودک ) در نزدیکی محل زندگی افراد موجب گردیده تا نگرانی از بابت پرورش و تربیت صحیح کودکان که گرانبها ترین گنجینه در هر خانواده هستند، به یکی از بزرگترین دغدغه های والدین شاغل در دنیای پرشتاب کنونی تبدیل گردد.

خوشبحتانه پدیدار شدن سرویس پرستار کودک در کرج به نوبه ی خود توانسته با اعزام پرستار به خانه در کرج و با تمرکز بر نیازهای ویژه ی رشدی و تکاملی کودکان و برنامه ریزی های دقیق برای اموزش رفتار های صحیح اجتماعی، تقویت مهارت، تربیت و پرورش آنها مطابق با متد مورد نظر خانواده ها علاوه بر ایفای نقش غیر قابل انکار در سر و سامان دادن و کاهش مشکلات زندگی های اینچنینی، منفعتی دو جانبه برای والدین ( بلحاظ کاهش استرس و آسوده خاطری بیشتر ) و کودکان ( بدلیل امکان رشد و توسعه در محیط امن و آشنای خانه ) در پی داشته باشد.

پرستار بیمار در کرج

پرستار بیمار در کرج شکلی از همراهی با بیماران و بستگانشان را در محیط منزل یا مراکز درمانی در راستای تامین نیازهای اولیه و اساسی بیماران ارایه میدهد تا به آنها در انجام اموراتی از قبیل خوردن، نوشیدن، حرکت کردن، خواب و استراحت، بهداشت پوست، حذف موهای زاید بدن، نفس کشیدن، لباس دراوردن، ارتباط و یادگیری کمک کرده و در کنار آموزش و حمایت از خانواده ی بیمار از آنها حمایت عاطفی نیز بعمل آورد.

از آنجایی که این سرویس علاوه بر کاهش اثرات از دست دادن استقلال، انزوای اجتماعی و تقویت روحیه بیمار می تواند در روند بهبودی او نیز تاثیر چشمگیری داشته باشد، توصیه میشود برای اجرای صحیح دستورات پزشکی در دوران بیماری و یا نقاهت پس از عمل جراحی با دریافت یک پرستار بیمار در کرج بیماری را به سریعترین و ایمن ترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و پایان دهید.

نحوه استخدام پرستار در منزل کرج چگونه می باشد

نحوه استخدام پرستار در منزل کرج

مسلما نحوه استخدام پرستار در منزل می تواند در موفقیت و یا شکست این پروژه تاثیر بسزایی داشته باشد. تجربه نشان داده ایمن ترین روش استخدام پرستار در منزل کرج، از جستجو برای یک مرکز پرستاری در منزل که دارای لیست بلند بالایی از متخصین در سازماندهی و مراقبت ازکودکان، بیماران و سالمندان است آغاز می شود.

در شرکت های خصوصی ارائه دهنده ی این خدمات از جمله مرکز نامی آتیه پرستاران سلامت، مراقبت های بهداشتی یک تلاش گروهی است. ما پرستاران متخصص و فارغ التحصیلانی را به کار می گیریم که در کار خود مهارت کامل داشته و آن‌ها را طوری انتخاب و آموزش می‌دهیم که نه تنها از نظر فنی آماده باشند، بلکه همیشه برای مقابله و درک بهتر مشکلات بهداشتی متقاضیان تمایل داشته باشند که خود را به جای فرد نیازمند به حمایت و خانواده‌ ی وی قرار دهند.

همچنین از آنجایی که در استخدام انفرادی پرستار در منزل بررسی مبانی مختلفی از جمله سلامت اخلاقی و رفتاری، معتمد بودن، سطح علم و دانش و تجربه بسیار وقت گیر بوده اما از ملزمات دستیابی به یک انتخاب خوب میباشد، کمک گرفتن از یک مراکز خدمات پرستاری در این خصوص همانند یک راه میانبر محسوب شده که موجب میگردد با برداشته شدن این بار از روی دوشتان راحتی، سرعت و سهولت بیشتری را در فرایند استخدام پرستار و یافتن بهترین مراقبتی که خود یا عزیزتان لایق آن هست احساس نمایید.

از آنجایی که میزان وابستگی و سطح سلامتی افراد متقاضی دریافت سرویس پرستاری در منزل متفاوت بوده، لازم است در ابتدای امر لیستی از تمام خدمات مورد نیازتان را بنویسید و تعداد روز ها و ساعات درخواستی خود را برای دریافت پرستار مشخص نمایید.

اگر کودک، بیمار یا سالمندی در منزل دارید که احساس میکنید برای نیازهایی که ممکن است در هر زمانی در طول 24 ساعت برایش پیش بیاید به یک مراقب اختصاصی نیاز دارید، خدمات پرستار شبانه روزی در منزل کرج یک سرویس مراقبتی برجسته ی در حال اجراست که به افراد این فرصت را میدهد که نه تنها در طول روز بلکه در طول شب نیز برای مقابله با حوادث غیر منتظره و پیگیری دقیق روند درمانی خود از موهبت وجود فردی متخصص و با تجربه که در این خصوص آموزش دیده بهره مند باشند.

چرا خدمات و کار پرستاری در منزل در کرج را به خانواده ها پیشنهاد می شود

مسلما افراد در مواجهه با چالش های مختلف زندگی خود ( بیماری، پا نهادن به دوران سالمندی یا تولد نوزادی جدید در خانواده) تصمیم به سپردن عزیزانشان به اماکن مراقبتی و یا دریافت خدمات و کار پرستاری در منزل میگیرند که تجربه نشان داده دریافت کار پرستاری در منزل بعلت تاثیرات مثبت و تدریجی ان در سلامت، استقلال و رفاه افراد نسبت به گزینه های دیگر درصد رضایت بیشتری بدنبال دارد. اگر بخواهیم برخی از بارزترین علل برتری دریافت این سرویس را برشماریم، میتوان موارد زیر را عنوان نمود

  • کار پرستاری در منزل این امکان را در اختیار مددجویان قرار میدهد تا با باقی ماندن در محیط آشنای منزل، احساسات قوی و هویت خود را حفظ نمایند که این ویژگی برای مبتلایان به زوال عقل که هرگونه تغییری ممکن است برایشان گیج کننده باشد، اهمیتی دوچندان داشته و در یادآوری خاطرات و جهت یابی روند درمانیشان تاثیرات بسزایی دارد
  • با استفاده از کار پرستاری در منزل از حمایت مستقیم و متمرکز پرستار بر نیازهایتان برخوردار خواهید شد که با گذشت زمان و جلب اعتماد این رابطه ی مراقبتی به یک رابطه ی مراقبتی توام با صمیمیت، دوستانه و خانوادگی تبدیل میگردد ( فاکتوری که در مراکز عمومی ارایه دهنده ی این سرویس بعلت تغییر شیفت کاری و تعداد زیاد مددجویان به ندرت اتفاق خواهد افتاد )
  • با انتقال عزیزانتان به خانه ی مراقبت، طبیعتا مراوده با دوستان نزدیک و خانواده تا حد زیادی کاهش یافته و دامنه ی ارتباطات اجتماعی فرد به میزان چشمگیری محدود میگردد اما با دریافت کار پرستاری در منزل این امکان را میابید تا علاوه بر دریافت خدمات اصولی و حرفه ای تر همچنان ارتباط خود را با شبکه ی پشتیبانی و حمایتی خود ( که همان خانواده و بستگانتان میباشند ) حفظ کرده و شاداب، سرزنده و پویا بمانید

وظایف پرستاران در کرج

1- اگر شما پرستار را برای سالمند در نظر بگیرید او باید:

مناسب با وضعیت فیزیکی و روحی سالمند رفتار کند. یعنی اگر ناتوان است در انجام کارها به او کمک کند، به او امیدواری بدهد و برای ادامه زندگی انگیزه ایجاد کند، همدم و صبور باشد، یک همنشین خوب برای سالمند باشد، ساعات دارویی را به طور منظم به فرد یادآوری کند، دستورات پزشکی را مو به مو انجام دهد، به بهداشت فردی سالمندان رسیدگی کند.

2- اگر پرستار می‌خواهد از کودک مراقبت به عمل آورد باید:

هم بازی خوبی برای کودک باشد، اوقات فراغت کودک را با بازی‌های سرگرم‌کننده پر کند، همینطور پرستار در منزل برای کودکان، پرستارانی دوره دیده ( از نظر آموزش ) برای کودکان هستند و جای هیچ نگرانی نیست که کودکان شما از نظر علمی از بچه های هم رده ی خود عقب بیفتد.

بهداشت کودکان خیلی مهم است و باید در نظر بگیرید که پرستار در منزل این کار را به خوبی انجام می‌دهد و اگر شما مایل باشید پرستار می‌تواند کودک را به مدرسه و از مدرسه به منزل بیاورد‌.

3- اگر پرستار برای بیمار در نظر بگیرید :

مطمئن باشید که پرستار از بیماران شما به خوبی مراقبت می‌کند. این پرستاران دوره های پرستاری را گذرانده اند. نظیر سرم تراپی، تعویض پانسمان، تزریقات، بستن زخم بستر و مراقبت از آن، کنترل وضعیت بیمار، گرفتن فشار خون و قند خون که با مهارت کافی انجام می‌دهند.

همچنین با توجه به وضعیت جسمانی بیمار با آنها فیزیوتراپی کار می‌کنند و ورزش‌های مناسب را در طول روز انجام می دهند و به بهداشت بیمار رسیدگی می‌کنند. همچنین خدمات دیگری که در این مقاله جای نمی گیرد را به خوبی انجام میدهند. پس می توان با اطمینان کامل این مرکز پرستاری ( آتیه پرستاران سلامت )را انتخاب کردید.

اعزام پرستار همدم سالمند سالم در کرج

آیا شما هم جزو خانواده هایی هستید که از وجود پر برکت و باصفای سالمندان در منزل بهره می برید؟ آیا شما هم نگران تنهایی مادران و یا پدران مسن خود در منزل هستید؟ همانگونه که می دانید ما انسان ها به همنشینی با دیگر نوع خود علاقه داریم و دوست داریم با اطرافیان خودمان چند ساعتی بشینیم و از روزگار گذشته تا الان و یا حتی از آینده صحبت کنیم.

اما اگر کسی در کنار ما نباشد و تنها باشیم حرف های خود را با چه کسی درمیان بگذاریم.تنهایی یک معضل بسیار خطرناک می باشد که گریبانگیر سالمندان زیادی از جامعه شده زیرا این تنهایی باعث بروز بیماری بسیار خطرناک افسردگی می شود و به این خاطر است که خانواده های زیادی به دنبال استخدام یک همدم سالمند برای سالمند پیر خود هستند.

همچنین نداشتن وقت کافی و مشغله کاری یکی دیگر از نگرانی های خانواده ها می باشد چون وقت کافی برای رسیدگی به سالمند و در کنار آنها به عنوان خود و همدم شدن با آنها را ندارند.اما وجود مراکز پرستار سالمند در منزل در کرج باعث شده که ما به راحتی بتوانیم یک همدم خوب برای عزیز سالمندمان انتخاب نماییم . اما این همراه سالمند در کرج بجز هم صحبتی با سالمند دیگر چه خدماتی را ارائه می دهند.

  • به سالمند و محل زندگی سالم نظم ایجاد می کند
  • با کمک سالمند به پخت و پز می پردازند
  • همراه سالمند به خرید می روند
  • همراه سالمند به پارک می روند
  • همراه سالمند به تماشای فیلم می پردازند
  • همراه سالمند روزنامه یا کتاب مطالعه می کنند
  • در صورت تمایل همراه سالمند به سینما و یا استخر می روند

معیارهای تعیین قیمت پرستار سالمند در منزل کرج

طبیعتا یکی از نکات قابل تامل برای اکثر خانواده ها در هنگام تصمیم گیری در این خصوص، معیار قیمت پرستار سالمند در منزل کرج میباشد که برای تسهیل در درک این موضوع، میتوان سه عامل از مهمترین عوامل تاثیر گذار را به شرح زیر طبقه بندی کرد

اول : در چه برنامه زمانی، سالمند به مراقبت خارجی نیاز دارد؟

یکی از عوامل موثر بر دستمزد دریافتی در هر حرفه ای، بازه ی زمانی اشتغال به آن کار میباشد و از آنجایی که بازه ی زمانی مورد نیاز سالمندان متاثر از میزان وابستگی انها به یک نیروی کمک کننده، ساعات کاری پرستار را به سه طیف ساعتی، روزانه یا تمام وقت محدود و یا بسط میدهد، متقاضیان این سرویس متناسب با برنامه زمانی درخواستی خود، دستمزد متفاوتی را پرداخت خواهند کرد.

زیرا گاهی یک سالمند تنها برای مدت کوتاه تنها در دوران نقاهت بیماری و یا چند جلسه فیزیوتراپی برای بازیابی سلامتی، متقاضی پرستار است. اما درمقابل سالمندی دیگر به علت بیماری مزمن، آلزایمر یا تصادف دوچار ناتوانی کامل گردیده و نیازمند مراقبتی 24 ساعته میباشد

دوم: سالمند چه تغییراتی را در پیری تجربه میکند؟

حقیقت این است که افراد، سالمندی را با تغییرات متفاوتی تجربه خواهند کرد و تغییرات فیزیکی، تغییرات روانی، تغییرات اجتماعی و تغییرات ذهنی اتفاق افتاده برای تمامی سالمندان در این دوران، لزوما به یک میزان نبوده و به یک اندازه انها را درگیر نخواهد کرد.

این در حالی است که اگرچه پا گذاشتن به این دوران ممکن است برای برخی از سالمندی با عدم تعادل در عملکرد دستگاه گوارش و ضعف در نسبت شیره های گوارشی، گرایش به انزوا و افسردگی، اضطراب و استرس و یا اختلال در بینایی و سایر مشکلاتی از این قیبل همراه بوده و آنها را نیازمند دریافت اقدامات درمانی پزشکی در منزل نماید، اما ممکن است برای سالمندی دیگر دقیقا به همین گونه و با همین میزان از سطح نیاز پیش نرود و مسلما با تغییر لیست خدمات درخواستی و تخصصی تر شدن آنها، دستمزد پرستار سالمند نیز به موازات آن افزایش خواهد یافت

سوم: مسافت خانه پرستار تا منزل سالمند چقدر است؟

به طور طبیعی هرگونه بار مالی اضافی بر دوش پرستار، به دستمزد دریافتی پرستار شکلی سعودی میبخشد. اگر تمایل به استخدام پرستار سالمند در منزل در کرج دارید، توصیه میکنیم با کارشناسان ما در آتیه پرستاران سلامت در تهران که علاوه بر پوشش تمامی مناطق تهران، اعزام نیرو به کرج نیز دارند تماس بگیرید تا با انتخابی هوشمندانه و استخدام پرستاری در نزدیکی محل زندگی خود از پرداخت هزینه های اضافی معاف گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده − 5 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست