تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

خدمات پرستاری و نگهداری منزل تهران

خدمات پرستاری و نگهداری امروزه در شهرهای بزرگ مخصوصا مراکز استان ها از رواج بیشتری در بین خانواده ها حاکم است. وجود این خدمات هم برای سالمندان و هم برای کودکان باعث ایجاد خاطرات خوب در دوران زندگی آنها شده است. در ادامه به نکات مهم و آموزشی در مورد خدمات پرستاری و نگهداری برای شما مطالبی را شرح می دهیم . پس پیشنهاد می شود تا پایان ما را همراهی نمایید.

خدمات پرستاری و نگهداری

خدمات پرستاری و نگهداری می تواند زندگی سالمندان و همچنین کودکان را دچار تغییر و تحولات مثبتی نماید. این تغییرات که مربوط است به مراقبت و نگهداری باعث شده که سالمندان و کودکان حتی زمانی که تنها هستند احساس خوشایندی به آنها دست بدهد و نگرانی بابت این تنهایی با وجود این خدمات نداشته باشند.

امروزه خانواده با وجود خدمات پرستاری و نگهداری در منزل می توانند برنامه های روزمره خود را به خوبی و با نظم بیشتری اجرا نمایند. همانطور که می دانید خانواده های زیادی هستند که از نعمت حضور سالمند و کودک در منزلشان بهره می برند اما وجود این عزیزان می تواند اختلالاتی در اجرایی کردن امورات زندگی ایجاد نماید. اما این خانواده ها فهمیده اند که می توان با وجود خدمات پرستاری و نگهداری در خانه برنامه زندگی خود را طبق روال و بدون هیچ اختلالی پیش ببرند.

خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند

خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند یکی از چندین خدمات پرستاری در منزل می باشد که خانواده هایی که با سالمند خود زندگی می کنند می توانند از این خدمات استفاده ی بهینه داشته باشند. البته خانواده هایی هم هستند که سالمندشان به تنهای و جدا از آنها و در مکان دیگری زندگی می کند که این خانواده ها نیز بدون هیچ نگرانی می توانند از این خدمات بهره کافی ببرند.

خدماتی مراقبت شبانه روزی که این خانواده های می توانند برای سالمندشان تهیه کنند شامل:

  • تهیه کردن غذای سالمندان
  • استفاده از خدمات تفریحی برای سالمند مانند همراهی پرستار سالمند برای بیرون بردن سالمند شما
  • کمک به سالمند در حرکت کردن مانند رفتن به دستشویی
  • کمک به سالمند برای توالت رفتن
  • کمک به سالمند برای حمام کردن

خدمات پرستاری و نگهداری کودک در منزل

از دیگر خدمات پرستاری و نگهداری در منزل می توان به خدمات پرستاری و نگهداری کودک اشاره کرده. این خدمات به شما کمک می کند که در کنار کودک خود بتوانید به دیگر امورات زندگی خود سرکشی نمایید. حتی شما می توانید کودک خود را در منزل تنها بگذارید زیرا پرستار کودک در نبود شما می تواند از کودکتان مراقبت و نگهداری کند. حتی زمانی که در منزل هستید و توان مراقبت از کودک خود را به تنهایی ندارید، پرستار کودک می تواند از کودک شما مراقبت و نگهداری نماید تا شما در منزل بتوانید استراحت لازم را داشته باشید. در زیر خدماتی که این پرستاران به کودکان شما ارائه می دهند نام برده شده که شامل:

  • غذا دادن به کودکان شما
  • بازی کردن با کودکان شما
  • ارائه نکات تربیتی برای کودکان شما مانند چگونه غذا بخوریم، چگونه دست و صورت خود را بشوییم و مواردی از این قبیل
  • بردن کودکان به دستشویی و کمک به کودک در شستن خود
  • اگر کودک پوشک می شود پرستاران خدمات تعویض پوشک را به خوبی ارائه میدهند.

در بالا خدمات پرستاری و نگهداری از کودکان را برای شما شرح دادیم اما نوعی دیگر از خدمات پرستاری و نگهداری وجود دارد که توسط پرستاران کودک به مادران باردار ارائه می شود. این خدمات به مادران باردار این اجازه را می دهد که به استراحت بیشتری پرداخته و نگران دیگر امورات و یا مراقبت از دیگر فرزندان خود را نداشته باشند زیرا این پرستاران میتوانند به صورت شبانه روزی از شما مراقبت کرده و کلیه امور منزل از جمله آشپزی، نظافت و دیگر موارد را برای شما و خانواده شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده + چهارده =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست