تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

دفتر ارائه خدمات پرستاری در تهران

ارائه بهترین خدمات مراقبتی و نگهداری از سالمندان ، کودکان و بیمار در منزل توسط دفتر ارائه خدمات پرستاری آتیه پرستاران سلامت . این مرکز با بهره گرفتن از مراقبین و پرستارانی که هم تخصص و هم تجربه ی مفید در زمینه پرستاری در منزل را دارند، توانسته رضایت کامل مشتریان خود را کسب کند. خدمات این دفتر پرستاری به صورت شبانه روزی ، روزانه ، شبانه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این خدمات را برای شما شرح دهیم . تا پایان این مبحث با ما همراه باشید.

دفتر ارائه خدمات پرستاری

دفتر ارائه خدمات پرستاری زیادی در استان‌ ها و شهر ها به‌ خصوص در شهر های بزرگی مثل تهران تاسیس شده‌ اند ، تا خدماتی مانند نگهداری از سالمندان ، مراقبت از بیماران و همچنین نگهداری از کودکان در منزل را انجام دهند. دلیل اصلی تاسیس شدن این‌ گونه دفاتر پرستاری در منزل در شهر های بزرگی مثل تهران این است که چون افراد از صبح تا شب در گیر و مشغول انجام کار های مختلف برای امرار معاش خود می‌ باشند ، پس در نتیجه وقت کافی و نیز تخصص لازم را برای انجام خدمات پرستاری و مراقبتی از عزیزان خود را نخواهند داشت. اما در این میان انتخاب دفتر پرستاری خوب باعث ایجاد یک چالش و سردرگمی در بین خانواده ها شده است حال اگر می خواهید با خصوصیات بهترین ها در این حوزه آشنا شوید پیشنهاد می شود صفحه بهترین دفتر پرستاری در تهران را مطالعه نمایید.

همچنین نکته ای که در این زمینه حائز اهمیت می‌ باشد ، این است که انجام دادن خدمات پرستاری نیاز به داشتن آگاهی و تخصص‌ های خاص خود را دارد پس افراد در جهت خدمات پرستاری از این مجموعه‌ ها و مؤسسه‌‌‌ها و دفاتر خدماتی پرستاری در شهر های بزرگی مثل تهران بهره می‌ گیرند .

خدمات مهمی که دفتر ارائه خدمات پرستاری در تهران انجام می دهد

مراکز خدمات پرستاری در تهران به‌ طور کلی کار ها و وظایف مختلف و زیادی را بر عهده دارند مثلا این خدمات را برای افراد سالمند ، کودک و بیمار انجام می‌ دهند که در زیر به نمونه ای از این خدمات اشاره شده است.

1- پرستاری و مراقبت از سالمندان سالم :

یکی از خدمات عمده دفتر ارائه خدمات پرستاری آتیه پرستاران سلامت مراقبت و همدم شدن با سالمندان سالم می باشد در کنار این خدمات این پرستاران به انجام امور منزل نیز می پردازند.

2- پرستاری کردن از کودکان در خانه

یکی دیگر از این خدمات نگهداری کردن از کودکان در خانه می باشد که این پرستاران در غیاب شما در خانه و یا در حضور شما از کودک شما مراقبت می کنند این خدمات می تواند شبانه روزی باشد یا روزانه .

3- پرستاری کردن از بیماران در خانه

از دیگر خدمات دفتر ارائه خدمات پرستاری آتیه پرستاران سلامت می توان به مراقب از بیماران در منزل اشاره کرد. این خدمات برای بیماران مختلف می باشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است.

  • پرستاری و مراقبت کردن از از بیمار هایی که به سکته ی مغزی مبتلا شده‌ اند :

چون افرادی که به بیماری سکته ی مغزی مبتلا می‌ شوند در اکثر مواقع اندام و عضله‌ های بدن آن‌ ها از کار می‌ افتد و دیگر توان و قدرت لازم در جهت انجام دادن دستورات مغز را ندارد ، پس بی‌ حرکت و بی‌ تحرک روی تخت دراز می‌ کشند و حتی قادر به انجام دادن کار های روزمره ی خود مثل غذا درست کردن ، غذا خوردن ، خرید کردن ، تلویزیون تماشا کردن ، نظافت کردن منزل ، خوردن دارو ، بهداشت فردی و از همه مهم‌ تر حتی توانایی رفتن به دستشویی را ندارند.

پس حتما پرستار منزل باید در جهت انجام این‌ گونه امور فردی که آگاهی و تخصص و نیز توانایی لازم در انجام دادن این کار ها و وظایف را دارد ، به‌ صورت دائم در کنار فرد مبتلا به بیماری سکته ی مغزی حضور داشته باشد ، تا بیمار بتواند با کمک وی به زندگی خود ادامه دهد و نیز فردی که از دفتر خدماتی پرستاری برای مراقبت از بیمار آمده است باعث بهبودی و بازگشت فرد بیمار به زندگی عادی خود شود .

  • پرستاری و مراقبت کردن از بیماران مبتلا به ام‌ اس:

کلمه ی ام‌ اس مخفف مالتیپل اسکلروزیس می‌ باشد و این بیماری نوعی بیماری خود ایمنی می‌ باشد ، تعریف بیماری خود ایمنی ؛ در برخی مواقع به علت‌ های گوناگون و متعدد سیستم ایمنی بدن و گلبول‌ های سفید توان و قدرت تشخیص سلول‌ های بدن را از عوامل نفوذی مثل انواع میکروب‌ ها و ویروس‌ ها را از دست می‌‌ دهد و سلول‌ های خود بدن را عامل بیگانه و نفوذی تلقی کرده و بر علیه آن‌ ها شروع به ساختن پادتن می‌ کند و برای از بین بردن این سلول‌ ها به آن‌ ها حمله می کند.

در این بیماری سیستم ایمنی بدن و گلبول‌ های سفید پوشش محافظ سلول‌ های عصبی موجود در مغز و نخاع که به آن میلین گفته می‌ شود را هدف قرار داده و سبب ایجاد اختلال در برقراری ارتباط بین اعصاب مغز با سایر اندام‌ های بدن می‌ شود ، بیماران مبتلا به ام‌ اس در اکثر اوقات به‌ طور ناگهان در هنگام راه رفتن زمین می خورند و دچار صدمه و آسیب‌ های جدی می شوند ، پس حتما باید برای پرستاری و مراقبت از فردی را که در این زمینه آگاهی و تخصص لازم را دارد کمو گرفته شود ، که این فرد در دفتر خدماتی پرستاری در شهر های بزرگی مثل تهران وجود دارد .

  • مراقبت و پرستاری کردن از بیمارانی که به فراموشی مبتلا شده‌ اند :

مبتلایان به بیماری فراموشی ( آلزایمر ) نیاز اساسی به حضور دائم و همیشگی فردی در کنار خود دارند ، چون ممکن است این افراد به‌ طور نا خواسته به خود آسیب‌ ها و صدماتی را وارد آورند و یا برای خود دردسر ایجاد کنند ، بزرگ‌ ترین دردسری که در افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌ شود خارج شدن از منزل می‌ باشد.

ممکن است فرد بیمار برای انجام کاری به خارج از منزل برود اما توانایی پیدا کردن مسیر ها را ندارد و نمی‌ تواند به خانه بازگردد و حتی به یاد نمی‌ آورد که برای چه کاری از منزل خارج شده‌ است و در مسیر گم می‌ شود ، پس حتما باید از دفتر خدماتی پرستاری برای برای کمک به وی بهره برد .

  • خدمات مراقبتی و پرستاری به افرادی که زمین گیر شده اند و توان حرکت ندارند:

باید گفت به‌ طور کلی هر بیماری یا حادثه‌ ای ناگوار که سبب زمین‌ گیر شدن افراد شود مثل تصادفات و بیماری‌ های مختلفی که ذکر شد و همچنین بیماری‌ های قلبی و ریوی نیاز است که فردی با دانش و آگاهی در زمینه ی بیماری در کنار بیمار حضور داشته باشد تا به وی کمک کند.

بهترین گزینه‌ ای که برای انجام این کار و حل مشکل و بهبود یافتن بیمار به ذهن افراد می‌ رسد. بهره بردن و کمک گرفتن از دفتر ارائه خدمات پرستاری در شهر های بزرگی مثل تهران می‌ باشد ، چون‌ که افرادی با تخصص با دانش و توانمند در جهت رفع مشکل ایجاد شده در آن حضور دارند و فرد با خیال راحت می‌ تواند این حل مشکل را بر عهده دفاتر خدماتی پرستاری بگذارد .

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام . ممنون ازتون برا پرستاری که به من دادید. خیلی خوبه البته بعد از فرستادن سه تا پرستار که باب میل من نبودن ولی چهارمی عالی عالی بود می خواستم تشکر کنم قصد دارم قرارداد یکساله ببندم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

20 − ده =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست