تماس
021-66582923
پرستار سالمندپرستار کودکپرستاری در منزل

شرکت پرستاری در منزل تهران + خدمات سالمند و کودک

مراکز زیادی با هدف کمک به خانواده ها در جامعه امروزی مشغول به فعالیت می باشند. شرکت پرستاری در منزل نیز یکی از این مراکز می باشد که در راستای خدمات به سالمندان، کودکان و بیماران فعالیت های خود را در اختیار جامعه قرار می دهد.

با توجه به نیاز روزمره افراد در جامعه، خدمات رسانی از اولویت بالایی برخوردار است اما این خدمات رسانی دارای شاخه های زیادی بوده است . در این میان خدمات نگهداری و پرستاری در منزل با توجه به حساسیتی که در این شاخه وجود دارد جزو مهمترین شاخه های خدمات پزشکی میباشد و در امر مراقبت و نگهداری خدمات شایانی را به افراد ارائه میدهد. خدمات پرستاری در منزل یکی از حوضه هایی می باشد که چند دهه ای است این مسئولیت بزرگ را بر دوش گرفته و با خدمات خود آرامش را به سمت خانواده ها سرازیر کرده است.

شرکت پرستاری در منزل

شرکت پرستاری در منزل علاوه بر ایجاد تحولات در زندگی مددجویان و خانواده ها توانسته کمک شایانی در ایجاد سلامت جامعه داشته باشد. با روند پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، تغییرات زیادی در زندگی بشریت رخ داده که یکی از کارهای خوب و تاثیر گذار را میتوان مشارکت نهادهای مدنی در ایجاد آرامش افراد در برقراری سلامت نام برد.

عمده ترین مسئولیت این شرکت ها را می توان در نگهداری از سالمندان و کودکان دانست. با وجود اینکه افراد جامعه اعم از زن و مرد شاغل هستند و زمان و وقت کافی را برای نگهداری از عزیزانشان ندارند، شرکت های پرستاری در منزل این امکان را برای خانواده ها فراهم نموده است که بتوانیم از والدین و کودکان خود به راحتی حمایت های مراقبتی ارائه دهیم.

انواع خدمات مراقبتی ساده در شرکت های پرستاری در منزل

شرکت پرستاری در خانه در قبال سالمندان ، کودکان و بیماران خدماتی را ارائه می دهد این خدمات به صورت شبانه روزی و روزانه می باشد که در زیر به تعدادی از این خدمات اشاره شده است . که شامل :

  • مراقبت و نگهداری کردن از کودکان و نوزادان دلبند شما همچنین کمکیار بودن مادران عزیز در نگهداری از کودکان
  • مراقبت و نگهداری از سالمندان سالم ، سالمندان بیمار و سالمندانی که به علت کهولت سن توان انجام دادن کارهای روزانه خود را ندارند.
  • پرستاری کردن تمام وقت از بیمارانی که به آلزایمر مبتلا هستند که بیشتر این بیماران سالمندان می باشند.
  • مراقبت کردن از افرادی که به زخم بستر دچار شده اند که پرستاران شرکت پرستاری عملیات شستشو و تعویض پانسمان را برای زخم این بیماران انجام می دهند.
  • بسیاری از افراد به علت بیماری و یا سالمندان به علت پیر شدن نمی توانند کنترل بر ادرار خود داشته باشند که پرستاران موسسه پرستاری برای این عزیزان خدمات پوشاک کردن آنها را برعهده داند.
  • درست کردن غذا و انجام دادن خرید های منزل را نیز می توانید از شرکت های مراقبت پرستاری دریافت نمایید. این شرکت ها با اعزام افرادی که تخصص بالایی در آشپزی دارند می توانند به نحوی خدمات مراقبت از افراد خانواده را انجام دهند.

انواع خدمات اورژانسی در شرکت پرستاری

شما وقتی که یک بیمار و مریض در منزل دارید که به خدمات سرپای و یا اورژانسی نیازمند است، وقت و زمان کافی را در اوقاتی که بیمار شما در شرایط خاصی قرار دارد را ندارید که بیمار را به مراکز درمانی و بیمارستان ببرید. زیرا در چنین وضعیتی لحظات برای بیمار مهم است و هر چه سریعتر خدمات در اختیار وی قرار گیرد، در روند سلامتی بیمار بسیار تاثیر گذار است.

شما با در اختیار داشتن خدمات سرپایی و اورژانسی در منزل توسط شرکت پرستاری، دیگر با چنین دغدغه هایی روبرو نخواهید شد و با خاطری آسوده و امنیتی کامل از این خدمات در منزل خود بهرمند می شوید. این خدمات در منزل شامل:

  • انجام تزریقات عظلانی و وریدی (Intramuscular and intravenous injections)
  • نصب سرم در منزل
  • انواع سونداژ در منزل
  • انجام کلیه کارهای مربوط به پانسمان از جمله پانسمان زخم ، عفونت، پانسمان زخم بستر، انجام تمام کارهای ضد عفونی
  • انجام کارهای آزمایشگاهی مثل نمونه خون ، ادرار و مدفوع و ارسال به آزمایشگاه در کوتاهترین زمان
  • انجام کلیه کارهای فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی در منزل
The list of branches of Atieh Parasaran Salamat home nursing company شعبه های شرکت پرستاری در منزل

خدمات پرستاری همراه بیمار در بیمارستان

بطور طبیعی تمامی افراد در طول زندگیشان بستری شدن خود یا یکی از عزیزانشان را بعلت بیماری، جراحی، زایمان و غیره تجربه کرده اند، که اگرچه این امر به منظور افزایش سطح سلامتی فرد صورت میپذیرد اما بعلت تغییر در موقعیت زندگی و از دست دادن احساس امنیت و حریم خصوصی و پای گذاشتن در یک محیطی نا آشنا، اغلب یک تجربه ی آسیب زا برای بیمار و خانواده ی وی محسوب میشود.

خوشبختانه امروزه سرویس مراقبت از بیمار در شرکت پرستاری در منزل این امکان را در اختیار خانواده ها قرار داده تا درصورت صلاحدید پزشک ادامه ی روند درمانی خود را در خانه سپری نمایید اما در صورت وخامت اوضاع و یا نیاز به دستگاه ها و تجهیزات پیچیده ی بیمارستانی که نگهداری از بیمار را تنها در بیمارستان ها یا مراکز درمانی امکان پذیر میسازد، بهره گرفتن از پرستار همراه در بیمارستان تا حد چشمگیری در کاهش مشکلات این دوران و پیش بردن امور مطابق با خواست بیمار میتواند مثمر ثمر باشد با ذکر این موضوع که موجب میگردد تا سایر بستگان بی تجربه درخصوص رسیدگی و مراقبت از بیمارشان نیز از رفت و آمد مداوم و باز ماندن از کار و زندگی شخصی رها شوند.

در حقیقت این پرستاران میتوانند علاوه بر پیش بردن روند درمانی همپای پرسنل بیمارستان در راستای بهبود و دستیابی هر چه سریعتر بیمار به سلامتی، با برقراری رابطه ای عاطفی و دوستانه با بیمار آرامش را به وی بازگردانده و با شیوه های مختلف فرد را از اثرات نامطلوب و مضر استرس و اضطراب در امان نگه دارند و با رویکردی حرفه ای و جدید و غیر دارویی چون پرت کردن حواس بیمار، ماساژدادن وی، موسیقی درمانی و غیره که از جمله درمان های ایمن و غیر تهاجمی محسوب میشوند همراه با سایر امور رسیدگی و درمانی به بیمار همچون تخلیه کیسه سوند، تعویض لباس، مرتب و تمیز کردن سر و صورت بیمار، غذا دادن به او و غیره پاسخ منفی روانی و فیزیولوژیکی بیمار ناشی از بستری بودن در بیمارستان و دور بودن از خانواده را به حداقل رسانده و بیشترین درصد رضایت و سلامت جسمی و روانی را برایش به ارمغان بیاورند.

خدمات پرستاری نگهداری از کودک در منزل تهران

خدمات پرستاری نگهداری از کودک در منزل تهران

یکی از متداول ترین و پرمتقاضی ترین سرویس از شرکت پرستاری در خانه، دریافت خدمات پرستاری نگهداری از کودک است که بعلت افزایش اشتغال مادران و پر رنگ تر شدن نقش آنها در جامعه با استقبالی بی سابقه در دنیای کنونی مواجه گردیده زیرا این روش در مقایسه با شیوه ی سنتی سپردن کودک به مهدکودک ها، بلحاظ روانی بار منفی و دغدغه ی کمتری برای کودک و خانواده بهمراه داشته و در تربیت و مراقبت از کودک، روشی هدفمند تر و اصولی تر محسوب میشود.

البته در نظر داشته باشید صرف اینکه حرفه ی پرستاری یکی از لذت بخش ترین شاخه های پرستاری بوده و در نگاه اول ساده بنظر می آید، نباید در این خصوص سهل انگاری کرد و این وظیفه را به هر شخصی سپرد بلکه این مسولیت نیازمند فداکاری و مراقبتی دلسوزانه، صمیمانه و علمی پرستاری آموزش دیده در راستای پوشش تمام نیازهای جسمی، روحی و تربیتی کودک از قبیل رسیدگی به تغذیه ایی اصولی و متشکل از تمام گروه های غذایی، رسیدگی به بهداشت و نظافت شخصی کودک، سرگرم کردن، بازی کردن و آموزش به کودک در حیطه و دایره ی سن و توانمندی هایش بوده تا کودک این دوران تاثیر گذار از زندگی خود را به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ کمبودی سپری نماید و در صورت همراه داشتن مشکلات فیزیکی یا رشدی، با درکنار داشتن پرستاری کاربلد که از نحوه ی صحیح برخورد با این نوع از کودکان و مدیریت اوضاع بطور کامل اطلاع دارد، روند بهبودی سریعتری را تجربه نماید.

ما در آتیه ی پرستاران سلامت در تلاشیم تا کار خود را با خواسته ها و نیازهای شخصی و منحصربفرد کودک شما هماهنگ کرده و با عشق از عزیزان دلبندتان در محیط آشنای خانه مراقبت نماییم. کارشناسان دلسوز و با تجربه ی ما بصورت شبانه روزی مشتاقانه منتظر آشنایی با شما بوده تا با صحبت و شنیدن انتظاراتتان و مشاوره در خصوص خدماتی که به صورت جداگانه متناسب با نیازهای شما طراحی شده اند، از شما در پرورش سرمایه های زندگیتان که آینده سازان فردا محسوب میشوند حمایت کنند.

لیست شعبه های شرکت پرستاری در منزل آتیه پرستاران سلامت

شرکت پرستاری آتیه پرستاران سلامت یکی از معتبرترین و رسمی ترین شرکت های بروز و بنام ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در خانه بوده که دامنه ی خدماتش نه تنها محدود به قسمتی از شهر تهران نبوده، بلکه با تاسیس شعب مختلف از جمله شعبه ی شمال تهران، جنوب تهران، غرب و شرق تهران با امکان برآورده سازی احتیاجات خانواده ها در تمامی مناطق تهران، کرج و حومه توانسته جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان و در بین فعالان این حوزه کسب نماید.

در این مرکز برای راحتی بیشتر مشتریان امکان مشاوره ی رایگان بصورت تلفنی و یا درخواست غیر حضوری پرستار از طریق پلتفرم های موجود در سایت امکان پذیر بوده تا بدون نیاز به مراجعه ی حضوری در شهر شلوغ و پر ترافیک تهران که مشغله های کار و زندگی فرصت افراد را محدود ساخته، متقاضیان به راحتی بتوانند در هر زمانی که میتوانند، با کارشناسان زبده و با تجربه ی آنها تماس گرفته و با بیان سطح نیاز، خواسته ها، بودجه ی مالی و شرایط و زوابط مد نظرشان، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را بصورت شخصی سازی شده دریافت نمایند و با در کنار داشتن پرستاری با تجربه و آموزش دیده توام با پشتیبانی 24 ساعته ی موسسه طعم آرامش را به خود و عزیزانشان بچشانند.

شرکت پرستاری در منزل کرج

شرکت های پرستاری در منزل با ارائه خدمات مراقبتی توانسته خدمات زیادی به افراد در مراقبت از اعضای خانوده خود ارائه دهد. این خدمات در بیشتر شهرهای مختلف وجود دارد که یکی از این خدمات توسط شرکت پرستاری در منزل کرج به خانواده های محترم در کرج ارائه می شود. آتیه پرستاران سلامت یکی از این شرکت ها می باشد که خدمات مراقبتی خود را علاوه بر خانواده هایی که در تهران زندگی می کنند برای عزیزانی که ساکن کرج هستند نیز ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × سه =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست