تماس
021-66582923

بهترین برنامه مراقبت از نوزادان در منزل

استخدام پرستار, پرستار کودک, پرستاری در منزل
بدون دیدگاه

مراقبت از نوزاد مستلزم آموزش و داشتن تجربه می باشد . هر  پدر و مارد جدیدی برای مراقبت از نوزاد خود به کمک نیاز دارد. در این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد خواب ، شیر دادن ، گریه و موارد دیگر بدانید را سعی کردیم برای شما شرح دهیم امیدواریم برای شما مفید باشد.

شما بدون شک ماه ها در مورد کودک به فکر فرو رفته اید. او چه شکلی به نظر می رسد، شبیه به پدر است یا مادر و مواردی از این قبیل. اما احتمالاً اگر این فرزند اول شما باشد، حتما درباره مراقبت از یک نوزاد تازه  چزی های زیادی نمی دانید.

بسیار خب نگران نباشید اکنون در اینجا ما در کنار شما هستیم.

اگر احساسی می کنید که در انجام کار ها به کمک نیاز دارید و یا ممکن است یک پرستار نگهدار کودک و نوزاد می تواند در هفته های اول کمک حال شما باشد پس بهترین راه استفاده از خدمات پرستاری از بچه در منزل می باشد.

خب، بیا شروع کنیم!

بهترین برنامه مراقبت از نوزادان

در ابتدا بازدید ها را متوقف کنید

خانواده و دوستان دوست دارند هرچه سریعتر به ملاقات شما بیایند، اما ممکن است شما بخواهید که آنها را برای مدت کمی در انتظار نگه دارید تا شما و شریک زندگی تان بتوانید اوقات خود را با کودک خود به تنهایی سپری کنید. از آنجا که یک نوزاد معمولاً بلافاصله پس از تولد هوشیار و پذیرنده است پس زمان مناسبی برای پیوند است. بنابراین او را با چشم نگاه کنید و با او صحبت کنید. او صدای شما را می شناسد و ممکن است آرامش بخش آن را پیدا کند.

کودک خود را درست بپوشید

به یاد داشته باشید که نوزادان تا حدود 6 ماهگی نمی توانند دمای بدن خود را تنظیم کنند. بنابراین نوزاد خود را با دقت بپوشانید. نه لباس زیاد بپوشانید که کودک عرق کند و نه اینکه لباس نازک بپوشانید که منجر به سرماخوردگی کودک شود.

مبانی تغذیه با شیر مادر

تغذیه با شیر مادر یکی از نکات بسیار مهم برای نوزادان می باشد . سعی کنید حتما با شیر خود نوزادتان را سیر کنید. یکی از خصوصیاتی که در وجود مادران شیرده وجود دارد این است که نوازد هرچه بیشتر شیر بخورد، مادر نیز بیشتر شیر تولید می کند.

بغل کردن را یاد بگیرید

برای بدست آوردن شیر کافی و جلوگیری از آسیب دیدن نوک پستان ، بهتر است کودک خود را محکم بغل کنید. قبل از اینکه سینه را به دهان او بیندازید، او را به سمت خود قرار دهید تا شکم او در مقابل شما باشد. سپس دهان خود را به نوک پستان خود بزنید تا او را به باز کردن دهانش تشویق کنید. مطمئن شوید که او تمام نوک پستان را در دهانش می گیرد.

برای داشتن شیر مناسب تغذیه مناسب داشته باشید

روزانه حداقل هشت لیوان مایعات بنوشید. بسته به سن، متابولیسم و ​​سطح فعالیت شما، نیازهای کالری شما به احتمال زیاد 2200 تا 2400 روزانه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

12 − 5 =

فهرست