تماس
021-66582923

موسسه نگهداری از کودک در منزل آتیه پرستاران سلامت با مراقبت از کودک شما و استخدام پرستاران متخصص و حرفه ای و با نگهداری از  کودک شما زمان را به شما هدیه می کنند. نگهداری از بچه در منزل خود را به ما بسپارید و با آسودگی خاطر به کارخود برسید، تمامی پرستاران ما معتمد و با تجربه هستند و آرامش خاطر شما برای ما بسیار مهم است و کودکان شما همانند خانه خودشان راحت و شاد هستند .

موسسه نگهداری کودک

موسسه نگهداری کودک را می تواند به دو بخش تقسیم نمود. 1- موسسه نگهداری کودک در مراکز عمومی 2- موسسه نگهداری کودک در منزل. موسسه خدمات نگهداری کودک در منزل می تواند خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان شما را در منزل و با کیفیت بالای ارائه دهد. خدمات این موسسات می تواند برای خانواده ها مزیت های بسیاری داشته باشد که در ادامه بیشتر با این مزیت ها آشنا می شویم.

1- می توانید زمان بیشتری در روز داشته باشید.

هرکسی بر اساس مشغله هایی که دارد ممکن است زمان کمی داشته باشد. شما می توانید از این موسسات درخواست پرستار منزل برای کودک را کنید. در حالی که کودک شما در منزل شما با این پرستاران به خوبی مراقبت می شود، زمان بخرید و به کار های خود بپردازید.

نیازی نیست که کودک خود را به مهد کودک شلوغ و یا مراکز دیگر بسپارید، با داشتن یک برنامه انعطاف پذیر، شما به خودتان این فرصت را می دهید که بتوانید زمان استراحت بیشتری داشته باشید، به سفر بروید در حالی که کودک شما با سبک زندگی و مراقبت هایی که شایسته است در حال نگهداری می باشد.

گاهی ممکن است لازم داشته باشید تا یک شب زیبا با همسر خود در خارج از منزل داشته باشید، پرستاران کودک ما، این اجازه را به شما  می دهند که بتوانید با خیال آسوده منزل را ترک کنید و به گردش و یا جشن خود برسید.

2- امورات روزمره

بسیاری از پدر مادر ها در چند ماه اول بسیار دچار چالش و مشکلاتی هستند. کودک شما به قدری نیاز به توجه  و زمان دارد که زمانی برای انجام دیگر امورات زندگی مانند گذراندن زمان با همسرتان و یا کودکان دیگر خود و یا دوستانتان را ندارید. حتی اگر پدر و مادر جدید نیستید یک پرستار کودک برای گذراندن وقت اضافی با همسر و یا دیگر کودکان به شما کمک می‌کند.

3- آسوده خاطر بودن از منزل

همه ما ترجیح می‌دهیم در خانه باشیم. بچه‌های شما هم همین احساس را دارند. زمانی که لازم باشد منزل را ترک کنید! ، داشتن یک پرستار کودک حرفه‌ای به کودکان شما اجازه می‌دهد که در آسایش و امنیت منزل خود بمانند، همچنان به بازی با اسباب بازی های خود بپردازند حتی اگر به دور از پدر و مادر خود باشند.

موسسه نگهداری کودک آتیه پرستاران سلامت

موسسه نگهداری از کودک آتیه پرستاران سلامت با بهترین پرستاران می تواند روزی خوب و بدون استرس را برای شما والدین رقم بزنند. این پرستاران با وجدان کاری مسئولیت مراقبت از کودکان شما را برعهده می گیرند و مانند یک مادر از کودک شما مراقبت می کنند. این پرستاران خدماتی مانند:

خصوصیات پرستاران موسسه نگهداری آتیه پرستاران سلامت

  • پرستاران رسمی ما اهمیت تفریح و تعامل  با کودکان را می دانند و  شرایط را برای رشد فکری فرزندان شما فراهم می کنند.
  • تمام پرستاران کودک ما دارای حداقل 3 سال سابقه کار حرفه ای می باشند و بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت کودک خود را به این پرستاران بسپارید.
  • پرستاران ما با علم روانشناسی که دارند میدانند که چه پوششی را باید در مقابل کودکان داشته باشند.
  • پرستاران ما می دانند که چگونه باید کوکان را اجتماعی کرد.
  • پرستاران ما می دانند که چگونه باید ذهن کودکان را تقویت و خلاق عمل آورد.
  • پرستاران ما می دانند که چه بازی هایی مناسب سن کودک شما است.
  • پرستاران ما می دانند که چه زمانی مناسب خواب کودکان است.
  • پرستاران ما می دانند که چه غذاهایی مناسب رشد کودکان است.

خدمات موسسه نگهداری از کودک آتیه پرستاران سلامت

در پاراگراف قبل به خصوصیات پرستاران در موسسه نگهداری از کودک آتیه پرستاران سلامت اشاره کردیم حال می خواهیم در اینجا به خدماتی اشاره کنیم که توسط این پرستاران به کودکان شما ارائه می شود. این خدمات شامل

  • مراقبت و نگهداری جسمی از کودکان شما
  • سیر کردن کودکان شما غذاهای مناسب
  • دادن میوه به کودکان شما به عنوان میان وعده
  • بازی کردن و سرگرم کردن کودکان شما
  • آموزش دادن به کودکان شما در نحوه ی غذا خوردن، نحوه دستشویی رفتن، نحوه صحبت کردن، نحوه برخورد با دوستان خود و مواردی از این قبیل
  • آموزش دادن به کودکان شما در مقابله با وسایل خطرناک مانند چاقو، وسایل برقی و غیره

موسسه نگهداری کودک در کرج

موسسه نگهداری کودک آتیه پرستاران سلامت علاوه بر خدمات مراقبت از کودکان در تهران به خانواده های ساکن کرج نیز خدمات ارائه می دهد این موسسه با داشتن پرستاران کودکی که تجربه ی بالایی در این حوضه دارند می توانند کمک بسیاری به والدین عزیر در بر طرف کردن مشکلات مراقبت از کودکانشان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده + سیزده =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست