تماس
021-66582923

امروزه فعالیت های بهترین موسسه پرستاری در سطح تهران و کلیه استان ها باعث شده نگرانی های خانواده ها در مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران خود به شدت کاهش یابد. اگر دارای فرزند کوچک هستید و یا اینکه هنوز از نعمت پدر و مادر بهره مند هستید دیگر نگران تنهایی آنها در منزل نباشید و یا اینکه اگر در خانه خود بیمار دارید می توانید از این موسسات پرستاری در تهران و کل ایران بهره ببرید. اگر به فکر استفاده از پرستار در منزل هستید حتما تا پایان این مبحث ما را همراهی نمایید.

بهترین موسسه پرستاری

بهترین موسسه پرستاری خدمات خود را در منزل شما و به صورت شبانه روزی، روزانه و یا شبانه ارائه می دهد. در زیر به صورت کوتاه به خدماتی که در این موسسه مراقبت خانگی ارائه می شود اشاره کرده ایم.

  1. اگر والدین شما مسن هستند و توان انجام دادن کارهای شخصی و روزمره خود را ندارند ما با اعزام پرستار به منزل شما این مشکلات را برای شما برطرف می کنیم.
  2. اگر فرزند کوچک دارید و مجبور هستید در پاسی از روز او را تنها بگذارید، اصلان نگران نباشید چون موسسه پرستاری در منزل می تواند با اعزام پرستار کودک به منزل شما این مشکل را برای شما برطرف کند.
  3. اگر احساس می کنید که سالمند شما از نداشتن یک هم صحبت و همدم رنج می برد اصلا نگران نباشید چون ما با اعزام همدم برای سالمندان شما این مشکل را برای شما حل می کنیم.
  4. اگر یکی از اعضای خانواده شما بیمار است و در بستر بیماری می باشد و بنا بر دلایلی نمی خواهید در بیمارستان بستری شود، اصلا نگران نباشید ما با اعزام پرستار متخصص به منزل شما، به صورت شبانه روزی از بیمار شما مراقبت می کنیم.
  5. یکی دیگر از خدماتی که در موسسه خدمات پرستاری به شما عزیزان ارائه می شود، مراقبت و همراهی کردن بیمار شما در بیمارستان می باشد.
  6. اگر احساس می کنید بنا بر دلایلی نمی توانید کارهای منزل خود اعم از نظافت و آشپزی را به طور کامل انجام دهید، باز هم نگران نباشید ما با اعزام نیرو برای انجام امور منزل به شما در این امر کمک می کنیم.

نکات مهم درخواست پرستار از بهترین موسسه پرستاری

  • قبل از این که بخواهید از یک پرستار در منزل استفاده کنید بهتر است از بهترین موسسه پرستاری در منزل که دارای اعتبار و دارای مجوزهای لازم است استفاده نمایید.
  • متناسب با وزن بدنی سالمند خود پرستار بگیرید اگر سالمند شما وزن بالایی دارد پرستار قوی جثه بگیرید تا بتواند سالمند شما را جابجا کند
  • داشتن ضمانت هایی از قبیل کارت شناسایی، سفته یا چک از فرد پرستار لازم است یک موسسه باید تمام این موارد را در مورد پرستاران خود رعایت کند و شما نیز به این مسئله واقف باشید .
  • یک موسسه پرستاری وظیفه دارد که اگر پرستار و سالمند نتواند با یکدیگر همکاری کنند یک نیروی جایگزین در اسرع وقت بفرستد و این جزو نکاتی است که باید قبل از اعزام پرستار بدانید
  • قبل از استخدام یک پرستار می توانید برای در دست گرفتن اوضاع منزل از دوربین استفاده کنید
  • انتظارات خود را از یک پرستار قبل از استخدام آن عنوان نمایید .

مراحل اعزام پرستار در بهترین موسسه پرستاری

  • تماس با مجموعه
  • دادن مشاوره کارشناسان ما به صورت رایگان
  • اعزام پرستار
  • شروع به کار پرستار به  مدت 48 ساعت به صورت آزمایشی
  • سنجش میزان رضایت شما
  • عقد قرارداد
  • تمدید و ادامه همکاری

بهترین موسسات پرستاری در منزل این امکان را به خانواده ها داده است که در صورت ناراضی بودن آنها از پرستار، موسسه موظف است پرستار جدید به کارفرمایان معرفی کند و این روند ادامه دارد تا زمانی که خانواده ها  پرستار مورد نظر خود را پیدا کنند.

زمانی که شما قصد دارید یک پرستار از یک موسسه معتبر درخواست کنید باید این موسسه مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد. مشاوره متناسب با نوع درخواست شما صورت می پذیرد. در صورتی که درخواست پرستار کودک با پرستار سالمند یا یک همراه در بیمارستان برای شخص بیمار خود بخواهید این موسسه به نسبت آن به شما مشاوره می‌ دهد.

به طور مثال اگر می خواهید یک پرستار سالمند استخدام کنید باید شرایط سالمند خود را به کارشناس بگویید که آیا سالمند شما سالم است یا بیمار؟ آیا نیاز به یک مراقب دارد که فقط امورات منزل او را انجام دهد یا نیازمند یک پرستار حرفه ای هستید که بتواند سرم ، آمپول ، چک کردن فشار خون و قند خون سالمند را انجام دهد. در نتیجه با این مشاوره ، کارشناس بهترین پرستار را متناسب با شرایط مددجوی شما اعزام می کند.

بهترین موسسه پرستاری در تهران

ما سعی کردیم شرایط و خصوصیات یک موسسه پرستاری خوب را برای شما شرح دهیم که بتوانید بهترین موسسه پرستاری در تهران و در محل زندگی خودتان به راحتی شناسایی کرده و خدمات پرستاری را از این موسسه دریافت نمایید.

یکی از این موسساتی که افتخار خدمت رسانی به خانواده های مقیم تهران و حتی استان های همجوار را دارد موسسه آتیه پرستاران سلامت می باشد. این موسسه با خدمات تمام وقت خود و پشتیبانی های به موقع توانسته طبق آمارها جزو چندین موسسه برتر در تهران باشد. این موسسه خدمات خود را در تمامی مناطق 32 گانه تهران فعال کرده و در همه مواقع در کنار خانواده ها و حامی آنها می باشد.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام . من پدر بزرگم سکته مغزی کرده و نمیتونه تکون بخوره می خواستم ببینم شما برا افراد سکته مغزی هم نیرو اعزام می کنید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      دی 13, 1400 2:06 ب.ظ

      درود بر شما
      بله موسسه آتیه پرستاران سلامت برای افرادی که به علت سکته مغزی یا بیماری هایی مانند ام اس یا قطع نخاع نمی توانند حرکت کنند ، نیروی شبانه روزی اعزام می کنیم . برای اطلاعات بیشتر لطف کنید با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید

      پاسخ
  • سلام ممنون ازتون ما پرستار ازتون گرفتیم خیلی راضی بودیم البته اولی که برامون فرستادید رو نخواستیم ولی دومی خیلی خوبه . می خواستم تشکر کنم و یه پیشنهاد کنم که اگه زمانی که پرستار رو آزمایشی میفرستید اگه بیشتر از 2 روز باشه خیلی خوب می شه

    پاسخ
    • مدیر سایت
      دی 13, 1400 2:04 ب.ظ

      ممنون از لطفتون .
      در رابطه با سوالتون باید بگم که طبق قوانین شرکت بیشتر از دو روز امکان پذیر نیست

      پاسخ
  • سلام کارمند هستم وازسایت این موسسه رو پیدا کروم ونیرو گرفتم خیلی راضی هستم ومخصوصا از پیگیری کلرشناسان و به هین دلیل به همکارها هم شماره موسسه رو دادم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × یک =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست