تماس
021-66582923

قیمت پرستار بیمار در بیمارستان بر اساس خدمات 24 ساعته تعیین می شود یعنی پرستار به ازای هر یک شبانه روزی مبلغی را به عنوان دستمزد برای خدمات رسانی به بیماران دریافت می کند. امروزه  بیمارستان های کشورمان به دلیل کمبود پرستار نمی توانند به طور کامل خدمات خود را به بیماران ارائه دهند و یک پرستار نمی تواند به طور کامل به بیماران رسیدگی کند و در بیشتر مواقع یک پرستار همزمان به چندین بیمار رسیدگی می کند که این کار باعث خستگی پرستار و پایین آمدن عملکرد درمانی او می شود.

  بنابراین وجود همراه بیمار در بیمارستان باعث می شود که بیمار از لحاظ رسیدگی دچار کمبود یا مشکل نشود . همراه بیمار می تواند به کادر پرستاری بیمارستان در رسیدگی به فرد بستری شده کمک کند . همچنین حضور این فرد ( همراه ) در کنار بیمار باعث قوت قلب بیمار و بالا رفتن روحیه او می شود. 

بسیاری از بیماران در انجام امور شخصی خود مانند دستشویی رفتن و همچنین پایین و بالا رفتن از تخت دچار مشکل می شوند و بودن یک فرد دلسوز و با روحیه می تواند تاثیر زیادی در سریع شدن روند بهبودی بیمار  شود .

پرستار ( همراه بیمار) در صورت بوجود آمدن مشکلی برای بیمار ، سریعا کادر درمان بیمارستان را برای رسیدگی آگاه می کند . همچنین همراه بیمار می تواند بیمار را از حالت کسلی بیرون بیاورد آنهم با کتاب خواندن ، روزنامه خواندن ، صحبت کردن از خاطرات گذشته و همچنین بردن بیمار به حیاط بیمارستان برای هوا خوری ( البته با اجازه ی کادر درمان بیمارستان ) که این اعمال باعث بالا رفتن روحیه ی بیمار و بشاش شدنش می شود . 

موسسات پرستاری می توانند با اعزام نیرو  به بیمارستان ها هم کمک حال قشر زحمتکش پرسنل بیمارستان ها باشند و هم به طور خصوصی مراقبت کنند از بیماران در بیمارستان .

یکی از مشکلاتی که خانواده ها در این مواقع با آن درگیر هستند و نمی توانند به طور دائم در کنار بیمار خود باشند ، نداشتن وقت کافی و بودن مشغله های کاری می باشد که بهترین پیشنهاد ما در این مواقع استفاده از یک پرستار بیمار در بیمارستان ( همراه بیمار) می باشد .

یکی دیگر از مشکلات نگران کننده برای خانواده ها ، پایین آمدن روحیه بیمارشان می باشد چون بیمار در این مواقع احساس سربار بودن می کند و فکر می کند باعث مزاحمت اطرافیان خود شده است . اما با بودن همراه ، بیمار با قوت قلب و روحیه ی بالا دوره ی درمان خود را طی می کند. 

قیمت پرستار بیمار در بیمارستان بر چه اساسی می باشد.

اما قیمت پرستار بیمار در بیمارستان که جزو زیر مجموعه تعرفه های خدمات پرستاری در منزل می باشد را می توان بر اساس خدماتی که در زیر به بیماران ارائه می شود تعیین کرد

  • مراقبت از بیمار به صورت شبانه روزی
  • بررسی وضعیت سلامتی بیمار و گزارش دادن به پزشک
  • دادن داروها ی بیمار در سر وقت
  • همراه باید بیمار را تغییر پوزیشن دهد تا دچار زخم بستر نشود
  • خالی کردن سوند
  • گذاشتن لگن برای بیمار
  • تعویض پوشاک
  • غذا دادن به بیمار
  • دستشویی بردن بیمار
  • انجام نمونه گیری از بیمار برای آزمایش

آتیه پرستاران سلامت یک موسسه پرستاری در منزل و بیمارستان ( پرستار بیمار ، پرستار کودک ، پرستار سالمند ) می باشد. این موسسه آماده ی اعزام همراه و پرستار بیمار به صورت خصوصی و همچنین به صورت 24 ساعته می باشد. در صورت نیاز به پرستار منزل و همراه بیمار در بیمارستان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + هجده =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست