تماس
021-66582923

امروزه بسیاری از خانواده ها توانسته اند با استخدام یک پرستار تمام وقت در منزل، خدمات شبانه روزی در اختیار عزیزان سالمند، بیمار و یا مادرانی که نوزاد تازه متولد شده و یا کودک کم سن و سال دارن، قرار دهند. شما با پرستار تمام وقت می توانید با خیال راحت عزیزان خود را در منزل رها کنید به کارهای روزمره خود رسیدگی نمایید.

موسسه آتیه پرستاران سلامت تیم هایی از پرستاران حرفه ای را ثبت نام کرده و همچنین این پرستاران بر اساس نیازهای شما انتخاب می شوند. شما می توانید با درخواست از کارشناسان زبده این موسسه، بهترین پرستار را برای مراقبت از سالمندان ، بیماران و کودکان خود استخدام نمایید. ما با دانشی که پرستاران و کارشناسان ما دارند ، فشارهای روانی را که خانواده ها برای مراقبت از سالمندانشان ، بیمارانشان و یا کودکانشان تحمل می کنند را از بین برده ایم . دیگر خانواده ای نگرانی بابت مراقبت از مددجویشان در منزل را ندارند چون ما با ارائه خدمات پرستاری در منزل به صورت حرفه ای بستری را همراه با آسایش و ایمنی برای افراد خانواده فراهم می کنیم .

خدمات پرستار تمام وقت در منزل شامل

  • مراقبت های شخصی ، حمام ، دوش گرفتن ، لباس پوشیدن ، کمک کردن به مددجو در حرکت کردن
  • مراقبت های بالینی در هر سطح مراقبتی مانند مراقبت از زوال عقل ، مراقبت های تسکینی ، مراقبت از استراحت
  • کمک به خانواده ها در تهیه تجهیزات پزشکی برای بیمارشان در منزل
  • ارزیابی سلامت مددجویان
  • ایجاد برنامه ای منظم و کاربردی برای ارائه خدمات مراقبتی به مددجویان
  • مدیریت برنامه ها
  • انجام خرید و تهیه غذا برای منزل
  • انجام وظایف سبک خانه

ما تمام مراقبت های لازم را از مشتریان خود برای جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان یا پذیریش در یک مرکز مراقبت طولانی مدت، انجام می دهیم و بستری را فراهم می کنیم که مددجویان در منزلِ خودشان و در کنار خانواده تحت مراقبت و نگهداری قرار بگیرند. پرستار منزل تمام وقت همیشه خود را بر اساس نیازهای مشتریان یا مددجویان تنظیم می کند.

پرستار تمام وقت سالمند در منزل

دوره ی سالمندی دوره ی استراحت می باشد و یک سالمند باید با خیال راحت زندگی روزمره خود را سپری کند و هیچ دقدقه ای نداشته باشد. پرستار تمام وقت سالمند با برنامه های کامل خود باعث میشود سالمندان بهترین دقایق را از زندگی خود سپری کنند. این پرستاران می توانند همدمی خوب برای سالمندان باشند و به این عزیزان در انجام امور منزل مثلا نظافت و غذا درست کردن به سالمندان کمک کنند. و یا برای رفتن به بیرون و یک پیاده وری آرام از این پرستاران یاری بطلبند.

یکی دیگر از خدمات پرستار شبانه روی در منزل مراقبت از سالمندان پوشکی می باشد. این سالمندان به دلایل مشکلات گوارشی مجبور هستند از پوشک استفاده کنند این پرستاران وظیفه تعویض پوشک این عزیزان را برعهده دارند و موظف هستند سر وقت پوشک آنها را عوض کنند تا مشکلات عفونتی برای سالمندان ایجاد نشود.

پرستار تمام وقت بیمار در منزل

داشتن یک بیمار در منزل واقعا بسیار دردناک می باشد اما امروزه با خدمات پرستار تمام وقت بیمار می توانید از این درد به میزان زیادی بکاهید. اگر شما هم بیماری در منزل دارید و مشغله کاری و رسیدگی به امور روزمره زندگی نمیگذارد وقت کافی را در کنار بیمار خود باشید نگران نباشید شما می توانید با یک مراقبت تمام وقت با خیالی آسوده به امورات زندگی خود بپردازید. این پرستاران به صورت شبانه روز به طور کامل مراقب بیمار شما هستند و در بهبودی هرچه سریعتر بیمار شما بالاترین تلاش را می کنند.

این پرستاران خدماتی مانند تهیه غذا و دادن غذا به بیمار، رسیدگی به وضعیت جسمانی و روحی بیمار شما ، جلوگیری کردن از بیمار شما از مواجه شدن با زخم بستر، دادن داروهای بیمار سر وقت، بردن بیمار شما در صورت نیاز به درمانگاه یا بیمارستان ، کمک به بیمار شما در رفتن به دستشویی و استحمام و مواردی از این قبیل که باعث می شود دیگر دغدغه ای بابت بیمار خود نداشته باشید و با وجدانی آسوده به امور زندگی خود رسیدگی کنید.

پرستار تمام وقت کودک در منزل

وجود پرستار تمام وقت کودک در منزل باعث شده که والدین با خیال راحت کودک یا نوزاد خود را به دست این عزیزان سپرده و دیگر نگرانی بابت فرزندشان ندارند. اگر شما هم جزو آن دسته از والدین شاغل هستید و نمی توانید فرزند خود را به دست اقوام نزدیک بسپارید می توانید از خدمات پرستار تمام وقت استفاده کنید. این پرستاران در غیاب شما مراقب و نگهدار کودک یا نوزاد شما می باشند. این پرستاران در درجه اول امنیت فرزند شما را تامین می کنند و بعد با تجربه خود کودک شما را سرگرم می کنند. در زیر به طور کامل خدمات این پرستاران را برای شما شرح داده ایم.

  • رسدیگی به تغذیه کودک و نوزاد شما
  • فراهم کردن محیط برای خواب کودک یا نوزاد شما
  • در صورت نیاز بردن کودک به دستشویی و یا تعویض پوشک نوزاد
  • فراهم کردن میان وعده های غذایی برای فرزند شما
  • کمک به مادر خانواده در رسیدگی به امورات منزل زمانی که کودک یا نوزاد خواب می باشد.

دلایل استفاده از پرستار تمام وقت آتیه پرستاران سلامت

خدمات ما متناسب با نیازهای فردی اشخاص برنامه ریزی شده است . در زیر دلیل استفاده مشتریان از خدمات پرستاری در موسسه آتیه پرستاران سلامت را برای شما ذکر کرده ایم .

  • ارائه بالاترین کیفیت خدمات با بهترین پرستاران
  • احترام گذاشتن به حریم خصوصی مددجویان و خانواده ها
  • تامین نیازهای جسمی ، اجتماعی ، فرهنگی ، معنوی و عاطفی
  • پشتیبانی 24 ساعته

موسسه آتیه پرستاران سلامت علاوه بر خدمات پرستاری و مراقبت های تخصصی ، خدمات ساده نیز برای مددجویان و خانواده های محترم ارائه می دهد . این خدمات می تواند به صورت شبانه روزی باشد یا اینکه روزانه. حتی خدمات ساعتی نیز جزو این خدمات می باشد .

استخدام پرستار تمام وقت در منزل

معمولا استخدام پرستار تمام وقت در منزل را می توان به شرایط خانواده ها ربط داد. پرستاران تمام وقت معمولا برای سالمندان و بیماران بیشتر از کودکان می باشد. یک سالمند وقتی تنها می باشد و یا بیماری دارد و در بستر می باشد بهتر است از خدمات تمام وقت استفاده کند.

اما برای مراقبت از کودکان نیز بعضی مواقع پیش می آید که والدین اقدام به استخدام پرستار تمام وقت کنند. مثلا بسیاری از مادران باردار هستند که به دنبال پرستار تمام وقت هستند زیرا استفاده از این خدمات تمام وقت باعث ایجاد آرامش مادر باردار می شود و این پرستاران می توانند در انجام امور منزل و آشپزی و همچنین مراقبت از نوزادان به مادر کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + 4 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست