تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

پرستار در منزل تهران قیمت خدمات های شرکت

آیا وقت آن رسیده که از پرستار در منزل تهران استفاده کنید؟ آیا به تنهایی توان مراقبت از عزیزانتان را ندارید؟ آیا احساس می کنید مراقبت از عزیزانتان وقت زیادی از شما را در بر می گیرد.؟ مراقبت و نگهداری از والدین روز به روز با افزایش سن بسیار مشکل می شود. خدمات مراقبت در منزل این اجازه را به شما می دهد که رابطه ها را حفظ کرده و همچنین بهترین خدمات مراقبت را در اختیار والدین خود قرار دهید.

از آنجایی رشد جسم و شخصیت در کودکی و حفظ و تکریم ان در میانسالی اتفاق می افتد، کودکی و میانسالی دو دوران حساس و مهم در روند رشد و تکامل انسان به علت ناتوانی جسمی، آسیب پذیر بودن و شکننده بودن به لحاظ عاطفی به حساب می آیند. در صورتی که سالمند یا کودکی در خانواده دارید که به علت مشغله یا دلایل متعدد فرصت رسیدگی تمام و کمال به او را ندارید، پرستار خانه تهران انتخاب هوشمندانه ای است که به شما و آنها کمک می کند تا با استفاده از تجربه، توانایی، مهارت و تخصصی که این پرستاران برای مدیریت و ساماندهی این دوران چالش‌برانگیز از زندگی دارند، آرامش و دلگرمی بیشتری احساس نمایید.

پرستار در منزل تهران

پرستار در منزل، پرستار مراقبت از منزل، مراقبت پزشکی و یا مراقب سلامت در منزل به افرادی گفته می شود که می تواند از سالمند ، بیمار و یا کودک شما در منزل و در شهر تهران مراقبت نماید. شما می توانید به جای دریافت خدمات از بیمارستان ، درمانگاه ، خانه سالمندان و مهدکودک ها با پرستار در منزل تهران این خدمات را در منزل دریافت نمایید.

پرستار خانه در تهران ،کارآمد و بسیار کمک رسان بوده که در عصری که همه افراد به شکلی درگیر کار و زندگی هستند، این امتیاز را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد تا فارغ از تحمل فشار مالی زیاد و دردسرهایی از قبیل نیاز به رفت آمد مداوم به مراکزی چون خانه سالمندان و مهدکودک ها برای نگهداری و مراقبت از عضوی از خانواده که به نحوی نیازمند یاری می باشد، کودک دلبند یا پدر و مادر پیر و کم توان خود را در محیط پر آرامش و مطبوع خانه با کمک پرستاری لایق، متعهد و ماهر تحت مراقبت و حمایت قرار داده و خود را نیز از حضور و نفس های گرم آنها محروم نسازند.

آتیه پرستاران سلامت یکی از مراکز مجاز، معتبر و خوشنام تهران بوده که با ارائه بهترین خدمات و آموزش دیده ترین و توانمندترین نیروهای خدمات پرستاری در منزل توانسته کیفیت زندگی سالمندان و کودکان را بطور قابل چشمگیری ارتقا ببخشد و جایگاه ویژه ای در بین مردم کسب نماید شما می توانید جهت مشاوره و مطرح کردن مسائل و احتیاجات خود به صورت شبانه‌روزی با پشتیبانی این مرکز تماس حاصل کرده و پس از آگاهی و انعقاد قرارداد با این موسسه با توجه به توافقات انجام شده، متناسب با شرایط جسمی و میزان توانایی مددجو پذیرای نیرویی متخصص و ماهر برای بهبود شرایط زندگی خود و عزیزان نازنینتان باشید.

خدمات پرستار در منزل تهران

پرستار در منزل تهران بسته به تخصصشان و یا بسته به نیاز مشتریان می توانند خدمات درمانی و همچنین خدمات مراقبت و نگهداری را انجام دهند. این خدمات در خانه خود مشتریان ارائه می شود. خدماتی که توسط پرستار ارائه می شود برای سالمندان ، کودکان و بیماران می باشد. در ادامه به خدماتی که این پرستاران به عزیزان شما ارائه می دهند اشاره می کنیم.

برخلاف تصور عموم، زندگی نه تنها با رسیدن به دوران پیری پایان نیافته بلکه با نگرش جدید و به کارگیری مراقبت‌های خاص به طور محسوس یا نامحسوس با کاهش عوارض این دوران بسیار دلچسب و لذت بخش هم خواهد بود. خدمات پرستار خانه در تهران برای سالمندان در قدم اول مونس، همدم و همیار سالمند بودن است تا او احساس غریبگی نکرده و پرستار را همچون عضوی از خانواده پذیرا باشد زیرا این امر به خودی خود تاثیر چشمگیری بر روح و روان و سلامت عاطفی وی خواهد داشت و به طبع سلامت جسمی او را نیز تحت شعاع قرار میدهد.

از طرفی این خدمات علاوه بر رسیدگی به بهبود شرایط جسمانی سالمند از قبیل پیروی از رژیم غذایی توصیه شده، کمک به حمام کردن، توالت رفتن، جابجایی، لباس پوشیدن و آراستن ظاهر و غیره توجه به نیازهای اساسی او در این دوران از قبیل حضور در اجتماع و قطع نشدن ارتباطش با جهان اطراف به منظور پیشگیری از ابتلا به افسردگی و بیماری‌های روحی را نیز دربر میگیرد و این پرستار است که باید با انجام امور مشترک سرگرم کننده همچون تماشای فیلم، مرور خاطرات شیرین، ورزش کردن، پیاده روی و غیره به منظور حفظ روحیه سالمند نقش افرینی بسزایی داشته باشد و در مواقعی که سالمند بیمار است یا بسیاری از توانایی های خود را از دست داده با پوشک کردن و یا لگن گرفتن و یادآوری داروها در زمان بندی های مشخص شده و حمایت پزشکی از وی، در درمان امراض و یا حداقل رساندن عوارض ازار دهنده ی ان به سالمند کمک شایانی نماید.

پرستار در منزل تهران سالمند

پرستار در منزل تهران برای سالمند خدماتی ارائه می دهد که شامل خدمات درمانی و خدمات مراقبتی می باشد. سالمند شما ممکن است به مراقبت و معاینه های ساده نیاز داشته باشد که پرستار سالمند می تواند این خدمات را به راحتی ارائه دهد.

اگر فرد سالمند علاوه بر مراقبت های درمانی به مراقبت های ساده نیاز داشته باشد پرستار منزل می تواند این نیاز سالمندان را نیز بر طرف نماید. شاید سالمند شما در تحرک مشکل داشته باشد و برای رفتن به توالت و حمام مشکل داشته باشد و به تنهایی نتواند این امور را انجام دهد که در این صورت پرستار در منزل تهران می تواند او را در این امر یاری نماید.

این پرستاران علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد انواع فعالیت های زیر را نیز برای سالمند انجام می دهد که شامل:

  1. تغذیه سالمندان
  2. کمک به سالمند در انجام حرکت از یک مکان به مکان دیگر و یا نشستن و برخواستن از تخت یا صندلی
  3. بردن سالمند به توالت و کمک در شستن خود و همچنین کمک در بلند شدن از توالت
  4. رسیدگی به بهداشت شخصی سالمند مانند شانه زدن موهای سالمند، اصلاح سر و صورت و محاسن، استحمام و دوش گرفتن

پرستار در منزل تهران کودک

از دیگر خدماتی که پرستار در منزل تهران در جامعه ما ارائه می دهد مراقبت کردن از کودکان در منزل می باشد. زمانی که شما بنا بر مسائل شخصی و یا کاری در منزل حضور ندارید مراقبت از کودکان می تواند ذهن شما را به خود درگیر نماید به گونه ای که تمرکز لازم برای انجام کارهای خود را نداشته باشید. اما استفاده از خدمات یک پرستار کودک در منزل می تواند ذهن آشفته شما را آرام کند در نتیجه شما می توانید با خیال راحت در بیرون از منزل به کارهای خود رسیدگی نمایید.

از آنجایی که کودکی آغاز شکل گیری ویژگی های شخصیتی بوده و میل و اشتیاق به یادگیری و آموزش در این سن در حد بالایی میباشد، پس از این موضوع که چه کسی را به عنوان الگو برای پرورش یافتن صحیح کودک خود در نظر میگیرید و آینده او را به وی میسپارید، مبحث تامل برانگیزی است.

پرستاران اعزامی از موسسات خدمات پرستار خانه در تهران برای کودکان افراد مسئولیت پذیر، دلسوز، شاداب و فعالی هستند که به منظور حفظ جان کودک از خطرات احتمالی همچون خفگی در اثر قورت دادن وسایل، لیز خوردن، دست زدن به اشیای تیز و خطرآفرین همچون چاقو و غیره هر لحظه مراقب او بوده و یک لحظه از کودک غفلت نمی نمایند و در کنار رسیدگی کامل به خورد و خوراک وی و حذف خوراکی های مضر، تنظیم زمان خواب، رسیدگی به امور بهداشتی و نظافتی، آموزشی و درسی کودک با هدف ایجاد شرایطی با حداکثر کیفیت ممکن برای رشد و پرورش جسمی و ذهنی او از تاثیرات مثبت و مفید بازی و انجام امور سرگرم کننده مطابق با میل کودک به عنوان گزینه ای برای کاهش استرس، تخلیه انرژی و آموزش مهارت های زندگی و رفع اشکالات رفتاری کودک همچون خجالتی بودن یا ناتوانی در ارتباط برقرار کردن با اطرافیان غافلنمی شوند.

بدیهی است که استفاده از خدمات پرستاری در خانه برای کودکان به علت اسوده بودن والدین به جهت تنها نبودن کودک در خانه و دریافت تمامی خدمات محافظتی و مراقبتی فرزندشان در پناه پرستاری مجرب و درجه یک ارامش روانی زیادی به خانواده تزریق کرده و به انها فرصت میدهد تا با خیالی آسوده در راستای پیشرفت و نزدیک کردن شرایط زندگی و آینده شغلی خود به چشم اندازهای ایده آل شان تلاش نمایند

قیمت پرستار در منزل تهران چگونه است

هزینه هایی که می توان برای پرستار در منزل تهران در نظر گرفت یکسان نمی باشد. این هزینه ها می تواند برای افراد بیمار باشد و یا افرادی که سالم هستند و خدمات مراقبتی لازم دارند. معمولا هزینه های خدمات در حوضه درمانی بیشتر از هزینه های مراقبت و نگهداری می باشد. اما شما برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت ها می توانید به صفحه تعرفه های خدمات پرستاری مراجعه نمایید یا اینکه با کارشناسان آتیه پرستاران سلامت تماس گرفته و کلیه هزینه ها را از آنها بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه + 8 =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست