تماس
021-66582923
پرستار کودکپرستاری در منزل

پرستار کودک نیمه وقت در منزل تهران

پرستار کودک نیمه وقت برای زوج های شاغل در تهران و همچنین مادرانی که تجربه ی کافی برای مراقبت از کودک خود را ندارند بسیار مناسب می باشد. معمولا دلیل اصلی انتخاب پرستار کودک به صورت نیمه وقت یا پاره وقت را می توان شاغل بودن زوج ها دانست.

کارشناسان مرکز پرستاری آتیه پرستاران سلامت سعی کرده اند در این مقاله به خصوصیات مهم یک پرستار کودک خوب بپردازند. اگر شما به عنوان والدین کودک در نظر دارید که یک پرستار کودک را یا به صورت نیمه وقت یا تمام وقت استخدام کنید، پیشنهاد می شود حتما تا پایان این مبحث ما را همراهی نمایید.

پرستار کودک نیمه وقت

معمولا خانواده هایی که شاغل هستند و نیمی از روز را در منزل و در کنار فرزند خود نیستند سعی می کنند از پرستاری کودک نیمه وقت استفاده کنند. وقتی که شما شاغل هستید و دیگر دلواپسی یا نگرانی برای فرزندتان ندارید چقدر حس خوب و دل نشینی است. ما به دنبال این هستیم که این احساس را برای شما ایجاد کنیم تا شما عزیزان با خیال راحت به مسائل روزمره خود رسیدگی کنید.

موسسه آتیه پرستاران سلامت با اعزام پرستار نیمه وقت کودک به منزل شما این احساس آرامش را برای شما فراهم خواهد کرد. پرستار کودک ما علاوه بر داشتن علم روز و احساس مسئولیتی که در راستای شغل خویش دارند، مهربانی و عطوفت را نیز سر لوحه ی کار خود قرار داده تا کودکان و شما را مورد رضایت خود قرار دهند.

با توجه به شخصیت متفاوت هر انسانی، کودکان نیز دارای شخصیت های متفاوتی هستند . کودکانی که بسته به موقعیت و شرایط و فرهنگ زندگی هر کدام دارای اخلاقیاتی هستند .

برای ما افتخاریست که بتوانیم این نیاز والدین پایتخت را برای انتخاب پرستار کودک نیمه وقت تهران متناسب با خصوصیات اخلاقی و شخصیتی فرزندتان، آسان کرده و از پرسنلی با عملکرد های متفاوت در قبال شما عزیزان، خدماتمان را ارائه دهیم تا کودکان عزیزتان را روز به روز به رشد و تعالی برسانیم. در ادامه می خواهیم به نکات مراقبتی اشاره کنیم که یک پرستار کودک در منزل حتما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

نکات آموزشی در رابطه با پرستار کودک نیمه وقت

  • تربیت کودکان

چنانچه کودکان در دوران کودکیشان به خوبی آموزش و تربیت شوند شاهد آن خواهیم بود که در نوجوانی و جوانی و بزرگسالی نوعی نگرش و شیوه زندگی آنها در سطحی بالا پیش می رود . چگونگی فرامین در کودکی خود به نوبه از اهمیت بالایی برخوردار است که گاهی وقت ها از نبود وقت و یا مشغله های کاری گوناگون، والدین قادر نخواهند بود تا تمام فرامینی را که باید کوکانشان فرا گیرند ، به جا بیاورند .

وجود آموزشهایی که بتواند ذهن کودک شما را باز کرده و نسبت به زندگی دیدی بهتر داشته باشد ، برای کودک شما امری الزامی می باشد . وجود یک پرستار بچه در منزل برای این آموزشها بسیار مهم می باشد.

خدمات پرستار کودک نیمه یا پاره وقت برای کودک و نوزادان
  • تغذیه کودکان

نقش مهم تغذیه در سنین کودکی امری ضروری و بسیار مهم می باشد چرا که طبق نظریه کارشناسان مرکز پرستاری آتیه پرستاران سلامت، تغذیه در دوران کودکی بسیار مهم بوده و یکی از ارزشمند ترین خدمتی که می توان به کودک خود کرد، فراهم کردن تغذیه مناسب و مفید برای کودک خود می باشد .

وقتی که یک کودک از تغذیه خوب و کافی برخوردار باشد می تواند فرامین را به درستی فرا بگیرد و به کارهای کودکانه اش رسیدگی بهتری کند . پس لازم است والدین و پرستار بچه نیمه وقت نگاهی متفاوت به آن داشته باشند . وقتی نامی از تغذیه می آید شاید شما فکر کنید که هزینه و پول زیادی باید در قبال کودکانتان بپردازید تا تغذیه مناسب را دریافت کنید اما این فکر اشتباست .

ما با در نظر داشتن و شرایط شما با همان اصول تغذیه همیشگی اما برنامه ریزی شده و با زمان بندی مناسب ، بستری را فراهم خواهیم کرد تا شما روز به روز شاهد قد کشیدن و رعنا شدن کودکانتان باشید و از اینکه کودکانتان از شادابی و طراوت جسمی برخوردار هستند احساس سرور کنید .

  • فعالیت بیرون خانه

دنیای صنعتی باعث شده است که کودکانمان به سمت و سوی تکنولوژی رفته و تمام بازیهای خود را به بازیهای دیجیتالی و کامپیوتری که عموما منوط به منزل می باشد خلاصه کند. یادمان باشد وقتی حرف از بازیهای کودکانه می شود بهترین آنها بازیهایی هستند که در آن هم تحرک کافی باشد و هم فضای مناسب که باعث می شود دلبندان شما خود را تخلیه کنند .

مثلا بازی در طبیعت بسیار اثرات مثبتی بر ذهن کودک شما دارد پس سعی کنید کودکان خود را روزانه به نزدیکترین پارک محل زندگیتان ببرید . پرستار کودک نیمه وقت  به این امر کاملا واقف بوده و با هماهنگی شما عزیزان ساعاتی را در طول روز یا در هفته کودکان عزیزتان را به این فضاها می برند و یادشان می دهند که بازیهای سالم را چگونه انجام دهند .

خدمات پرستار کودک نیمه وقت شامل چیست؟

خدمات پرستار کودک نیمه وقت

خدمات اصلی یک پرستار کودک پاره وقت یا نیمه وقت را می توان مراقبت و نگهداری از کودک و همچنین مراقبت از مادر در دوران بارداری و پس از بارداری دانست. در زیر خلاصه ای از خدمات پرستار بچه را شرح می دهیم .

  • غدا دادن سر وقت به کودک و همچنین دادن شیر یا کمک غذا به نوزاد
  • سرگرم کردن کودک با بازی های خاص کودک
  • انجام بازیهای فکری مطابق با سن کودک
  • عوض کردن پوشک نوزاد
  • بردن کودک به دستشویی
  • خواباندن کودک سر وقت
  • دادن داروهای کودک سر وقت
  • تمیز کردن اتاق کودک
  • کمک کردن به مادر در استحمام کودک و نوزاد
استخدام پرستار کودک نیمه وقت یا پاره وقت در منزل

استخدام پرستار کودک پاره وقت تهران

قابل توجه خانواده های عزیز که به دنبال استخدام پرستار کودک پاره وقت هستند حتما توصیه می شود که در هنگام استخدام به موارد آموزشی زیر توجه نمایید.

  • سن کودک : در انتخاب پرستار کودک نیمه وقت همیشه سن کودک را باید در نظر گرفت . توصیه می شود کودکانی که در سنین پایین هستند از پرستارانی که تجربه ی نگهداری و مراقبت و همچنین مادر شدن را دارند استفاده شود . در سنین بالاتر نیز از پرستارانی استفاده شود که بتوانند با کودک بازیهای آموزشی مطابق با سن کودک انجام دهند اگر در این زمینه تحصیلات یا تجربه ی کار در مهد کودک را داشته باشند بهتر است .
  • روز مصاحبه : قبل از استخدام پرستار کودک در تهران سعی کنید در روز مصاحبه با او گفتگویی داشته باشید و شرایط خانواده و کودک خود را به پرستار بگویید.  مثلا کودک شما از چه چیزی خوشحال می شود و یا از چه چیزی ناراحت می شود و همچنین عادت های رفتاری و غذایی کودک چگونه است.  درکل سعی کنید کلیه ی انتظاراتی که از پرستار دارید را در روز مصاحبه بیان کنید . در ضمن  به درخواست های پرستار نیز به دقت گوش کنید تا بتوانید به یک توافق صادقانه برسید.
  • کنترل از راه دور با دوربین : کودکانی که در سنین پایین هستند و نمی توانند صحبت کنند توصیه می شود  در منزل خود دوربین نصبت کنید . البته حتما پرستار را از نصب دوربین مطلع کنید. با نصب دوربین شما می توانید از راه دور رفتار پرستار و کودک خود را کنترل کنید.
  • نزدیک بودن رفتار والدین و پرستار: سعی کنید به پرستار مراقب کودک قوانین منزل و رفتارهایی که شما با کودک خود دارید را به پرستار بگویید . مثلا اینکه کودک خود را چگونه تشویق و یا تنبیه می کنید  پرستار نیز همان روش شما را پیش بگیرد البته منظورم از تنبیه کتک  زدن کودک نیست به فرض مثال اگر کوک شما مرتکب خطایی شد  نگذارید  برای مدتی  با اسباب بازیهای خود بازی کند . هرچه  رفتارهای والدین و پرستار به هم نزدیک باشد  کودک راحت تر و زودتر به  پرستار دلبستگی پیدا می کند .
  • عوض کردن پرستار : هنگامی که شما از یک پرستار خوب برای کودکتان بهره می برید سعی کنید تا حد امکان از عوض کردن آن جلوگیری کنید مگر به دلایل موجه . چون به دلیل دلبستگی کودک شما به پرستار ممکن است به احساسات کودک شما لطمه وارد شود .
  • کمک به پرستار و کودک برای آشنایی : در روزها یا هفته های اول احتمال دارد کودک شما از پرستار دوری کند و بترسد که این طبیعی می باشد . والدین سعی کنند درهفته های اول در کنار پرستار حضور داشته باشند که کودک راحت تر بتواند پرستار را بپذیرد.

پرستار نیمه وقت کودک در کرج

از دیگر خدمات موسسه آتیه پرستاران سلامت اعزام پرستار کودک پاره وقت به کرج می باشد. امروزه به دلیل مسافت کمی که بین شهر تهران و کرج می باشد مدیران آتیه پرستاران سلامت تصمیم بر این گرفتند که خدمات مراقبت از کودکان را نیز برای خانواده هایی که در کرج زندگی می کنند در نظر بگیرند.

قیمت پرستار کودک نیمه وقت

در بالا شما را با پرستار کودک نیمه وقت آشنا کردیم اما این خدمات چقدر هزینه بر است برای خانواده ها؟ قیمت پرستار کودک نیمه وقت معمولا به عوامل متعددی بستگی دارد و شرایطی وجود دارد که می تواند بر این هزینه ها تاثیر بگذارد. شرایطی مانند حضور مادر در منزل ، شرایطی مانند انجام امور منزل علاوه بر مراقبت از کودک و مواردی از این قبیل. حال اگر می خواهید با هزینه های دقیق پرستار نگهدار کودک آشنا شوید پیشنهاد می شود با کارشناسان آتیه پرستاران سلامت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده − پنج =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست