تماس
021-66582923

پرستار کودک در منزل شرق تهران  : همانطور که میدانید انتخاب یک پرستار خوب برای کودک خود می تواند تاثیر بسزایی در رشد جسمی و فکری کودک شما داشته باشد . بنابراین انتخاب یک پرستار مطمئن می تواند نگرانی های والدین را برای مراقبت از کودک را از  بین ببرد. بعد از مادر ،پرستار نقش مهمی در شکل گیری شخصیت کودک دارد. پس قبل از انتخاب پرستار کودک در منزل حتما با کارشناسان ما که به صورت شبانه روزی پاسخگو می باشند مشاوره کامل بگیرید.

مزیت استخدام پرستار کودک در نزدیکی محل زندگی شما در شرق تهران

وقتی محل زندگی شما در شرق تهران می باشد بهتر است پرستاری انتخاب کنید که نزدیک شما زندگی کند. انتخاب پرستاری که در نزدیکی محل شماست می تواند بسیار مفید برای شما و هم برای پرستار باشد. در این مواقع پرستار برای حضور در منزل شما تاخیر ندارد و این امر خود باعث می شود که از طرف دیگر شما هم  سر وقت در محل کار خود حاضر شوید.

گاهی والدین به علت تجربه کم و اینکه کودک‌شان فرزند اول است و یا به خاطر مراقبت بیشتر اقدام به استخدام پرستار در منزل می کند. اما گاهی والدین در شرایط خاصی نیاز به همراهی و کمک یک پرستار برای نگهداری از فرزندشان هستند، از جمله زمان رفتن به مسافرت یا رفتن به مهمانی و سفر .گاهی نیز در زمان بیماری کودک و در مواقع بستری شدن او در بیمارستان والدین احساس نیاز بیشتری به یک پرستار همراه دارند که در منزل برای بهبود کامل فرزندشان به آنها کمک کند.

گاهی نیز والدین دارای فرزندانی دوقلو یا چندقلویی می‌شوند که تنها پدر و مادر نمی تواند تمام کارها و امور مربوط به آنها را انجام دهد از این رو والدین اقدام به استخدام پرستارانی می‌کنند که در منزل به آنها در نگهداری فرزندان شان کمک کنند در مواقعی هم که والدین مشغله کاری دارند و مجبورند برای ساعاتی بیرون از منزل کار کنند با استخدام پرستاران در کنار فرزندشان احساس آرامش و امنیت بیشتری دارند .

خدمات پرستاری کودک در منزل شرق تهران

موسسه پرستاری آتیه پرستاران سلامت با تحقیقات لازم و انجام گزینش های متعدد اقدام به استخدام پرستار کودک در نزدیکی مجل شما که در شرق تهران هستید می کند و نزدیک ترین پرستار به محل زنذگی شما را انتخاب کرده و برای شما اعزام می کند .

خدمات پرستار کودک شامل انجام کلیه ی امور شخصی و نظافتی کودک مانند درست کردن غذا و دادن غذا به کودک ، نظافت کودک ، عوض کردن پوشک ، کمک به کودک در انجام تکالیف مدرسه ، بردن کودک به پارک ، بازی کردن با کودک و … می باشد.

نکات مهم در انتخاب پرستار کودک در منزل شرق تهران :

  • حتما قبل از قرارداد با پرستار کودک ملاقات کنید.
  • از کارشناسان موسسه بخواهید که سوابق کاری او را برای شما شرح دهند
  • کلیه ی ضمانت های کاری پرستار را بررسی کنید.
  • آدرس دقیق محل زندگی پرستار کودک را از کارشناسان بپرسید.
  • اگر منزل شما در شرق تهران است از کارشناسان بخواهید حتما پرستاری که در نزدیکی محل شما قرار دارد  را برای شما در نظر بگیرند
  • سن پرستار کودک را بررسی کنید
  • کلیه ی سوالاتی که در ذهن دارید از کارشناسان بپرسید. مطمئن باشید کارشناسان ما از صفر تا صد شما را راهنمایی می کنند.
  • اگر پرستار شبانه روزی کودک در منزل می خواهید حتما به کارشناسان ما بگویید تا مناسب ترین پرستار را برای شما اعزام کنند.
نکات مهم در انتخاب پرستار کودک در منزل شرق تهران در آتیه پرستاران سلامت

نکات مهم بعد از استخدام پرستار کودک در منزل شرق تهر ان:

  • کلیه ی شماره تلفن های اضطراری مانند 110 ، اورژانس را در اختیار پرستار بچه قرار دهید
  • شماره تماس های تعدادی از اقوام و آشنایان خود که در شرق تهران زندگی می کنند و در نزدیکی محل زندگی شما هستند در اختیار پرستار قرار دهید.
  • شماره همراه خود و تلفن ثابت محل کار خود را در اختیار پرستار قرار دهید
  • کلیه ی عادتهای غذایی و رفتاری کودک را به پرستار بگویید.

چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که کودکمان به پرستار عادت کند؟

وفق دادن کودک با پرستارش در ابتدا کار دشوار است زیرا کودکان خیلی دیر با افراد غریبه اخت می شوند و سازگاری چندانی با آنها ندارند و در این شرایط نباید والدین عجله کنند . باید به کودک زمان بدهند و یک دفعه او را با پرستار تنها نگذارند که احساس امنیت نکند بلکه بهتر است در ابتدا پرستار در کنار والدین ساعاتی را با کودک وقت بگذراند که کودک به مرور و به آرامی با او آشنا شود و در کنار او احساس امنیت نماید و این روند تقریباً یکی دو هفته ادامه داشته باشد تا فرزند پرستار را جدای از خانواده و به عنوان یک فرد غریبه تصور نکند .

به کودکمان زمان دهیم که خودش را با شرایط جدید تطابق دهد و زمانی که کاملاً مطمئن شدیم که فرزندمان با پرستار احساس راحتی و آرامش دارد او را به پرستار بسپاریم و بعد از زمان مورد نظر که کودک با پرستار گذرانده و به آغوش ما برمی‌گردد با او از ساعاتی که گذرانده حرف بزنیم و متوجه نگرانی و یا احساس امنیتش شویم.

استخدام پرستار کودک در منزل شرق تهران

اگر در شرق تهران ساکن بوده و تمایل دارید مدیریت همزمان مسولیت های کاری و وظایف مادری برایتان لذت بخش باشد شما میتوانید با در پیش گرفتن شیوه ی ایمن استخدام پرستار کودک در منزل که همان مراجعه به مراکز فعال و دارای مجوز در این زمینه میباشد به دیدگاه متفاوتی درباره ی مادر شدن دست یابید زیرا اینگونه از استرس، کم خوابی، سخت‌کوشی و کمبود وقت که هر کسی را تحت فشار قرار میدهد رها شده و خواهید توانست برای کودک دلبندتان مطابق با سطح انتظارات خود و نیازش به صورت پاره وقت، دائم یا در ساعات مشخصی از روز، درخواست پرستار داشته و با انعقاد قراردادی دو طرفه، به کار خود رنگ و بویی قانونی ببخشید تا علاوه بر ملزم ساختن موسسه به عمل به مفاد ذکرشده، همواره از پشتیبانی 24 ساعته ی انها درصورت بروز هرگونه مشکل یا عدم رضایت برخوردار باشید.

برای استخدام پرستار کوک در منزل شرق تهران بهتر است وقت را از دست نداده و همین امروز با مراجعه به موسسه ی اتیه پرستاران سلامت که از جمله موسسات بنام در زمینه ی ارائه خدمات پرستاری در منزل بوده و تمامی مناطق تهران از جمله شرق تهران را نیز به لحاظ اعزام پرستار تحت پوشش قرار میدهد، برای این منظور اقدام نمایید و یا درصورت نداشتن وقت کافی برای امکان مراجعه ی حضوری، با تماس و مشاوره ی رایگان یا از طریق راه های ارتباطی دیگر همچون پلتفرم خدمات پرستاری شرکت آتیه ی پرستاران سلامت اقدام به ثبت درخواست خود نمایید تا در سفر مادر بودن، هر لحظه از حمایت عاطفی و حرفه ای پرسنل با تجربه ی انها بهره مند باشید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مریم بیگدلی
    خرداد 14, 1399 4:26 ب.ظ

    سلام
    ما اتفاقا خیابون هنگام و شرق تهران زندگی میکنیم
    ماسه مادربزرگم ازتون خدمات گرفتیم

    خیلی راضی هستیم و همیشه تمدید میکنیم

    ممنونم ازتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده − شانزده =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست