تماس
021-66582923
پرستاری در منزل

مرکز خدمات پرستاری در منزل شرق تهران

مرکز خدمات پرستاری در منزل شرق تهران یک مراجع معتبر ارائه دهنده ی انواع سرویس های پرستاری در منزل در زیر شاخه های متنوع کودک، بیمار، سالمند و مدیریت امور خانه داری بوده که توانسته در فراهم سازی رفاه بیشتر افراد جامعه، افزایش درصد رضایت از زندگی، بالا رفتن روحیه و کاهش تنش افراد در جوامع پر دغدغه ی امروزی که متاسفانه درگیری های شغلی و زندگی امکان وقت گذراندن اعضا با هم را تا حد زیادی محدود ساخته، نقش موثری ایفا نماید.

تجربه نشان داده بهره گرفتن از این دسته ازخدمات در صورت اقدام اصولی و از مراکز معتبر، بدون شک بهینه بوده و چشم انداز متفاوتی از دوران پر چالش زندگی را برای مخاطبان به دنبال خواهد داشت اما براستی بستگان و خانواده هنگام جستجوی یک مرکز خدمات پرستار در منزل چه چیزی را باید در نظر بگیرند؟ خدمات ارائه شده توسط این مراکز تا چه اندازه تعریف شده؟ بهره مندی از این سرویس چه مزایایی به دنبال خواهد داشت؟ اگر بدنبال یافتن پاسخ سوالاتی از این قبیل و افزایش سطح آگاهیتان در این خصوص هستید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

هنگام جستجوی یک مرکز خدمات پرستار در منزل چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟

اگر بخواهیم به خلاصه ترین حالت ممکن به این سوال پاسخ دهیم، میتوان گفت هنگام گزینش یک مرکز حتما در نظر بگیرید که مرکز مذکور از مجوزهای بهداشت و درمان که خود گواه روشنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و توانمندی، تخصص، مهارت و صلاحیت پرسنل آن مرکز میباشد برخوردار باشد زیرا اینگونه از اجرای اصولی خدمات و سلامت اخلاقی و رفتاری تیم اعزامی آسوده خاطر خواهید بود اما این نکته را در نظر داشته باشید که این فاکتور به خودی خود تنها عامل در رسیدن به مطلوبترین نتیجه ی ممکن نیست و توجه به درصد رضایت مشتریان، سابقه کاری، تسهیلات آن مرکز و انجام مشاوره با کارشناسان مربوطه به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید زیرا هرچه سابقه ی فعالیتی مرکز پرستاری در این زمینه بیشتر باشد، بدلیل مواجه با مددجویان بیشتر با سطوح مختلفی از نیازها، تجربه ی بیشتری کسب کرده و در رفع نیازهای متقاضیان توانمند تر عمل خواهد کرد.

شرکت پرستاری با سابقه ی آتیه پرستاران سلامت بعلت تجربه ی طولانی در این خصوص و اعزام نیروی پرستار به سراسر تهران از جمله شرق تهران، مرکزی امین و قابل اعتماد برای سپردن این امر خطیر به پرسنل برجسته و کارآزموده ی آنها بوده تا شما نیز اینگونه فرصتی یافته تا با کاهش حجم فشار وارده بر دوشتان، توجه و انرژی خود را در راستای دنبال کردن اهدافتان در کنار لذت بردن بیشتر از زندگی با عزیزانتان صرف نمایید.

خدمات مرکز خدمات پرستاری در منزل شرق تهران

خدمات مرکز خدمات پرستاری در منزل شرق تهران

خدمات پرستاری در منزل شرق تهران را می توان به صورت 12 ساعته، 24 ساعته و به صورت مستمر و شبانه روزی و یا فقط در بازه های زمانی کوتاه فقط برای انجام عمل یا مراقبت از فرزندانتان تنها در ساعاتی که در منزل حضور ندارید به کار گرفت.

در واقع پس از مراجعه به شرکت خدمات پرستاری در منزل، ارزیابی نیازهای شما معیار اصلی برای گزینش خدمات دریافتیتان بوده که کارشناسان و مشاوران فعال در آن مرکز به شما کمک خواهند کرد تا احتیاجات عضو نیازمند به حمایت خود را طبقه بندی کرده و متناسب با آن، نقش ها و مسئولیت ها ی لازم را از پرستار منزل خواستار باشید. اگر بخواهیم در این بخش به خدمات کلی ارائه شده در این مراکز نگاهی اجمالی داشته باشیم میتوانیم موارد زیر را برشماریم.

  • ارائه ی مراقبت های شخصی و بهداشتی (توالت کردن، لباس پوشیدن، غذا خوردن، حمام کردن)
  • ارائه ی مراقبت های خانگی ( پخت و پز، تمیزکاری، خرید، خشکشویی)
  • همراهی (پیاده روی، صحبت، گردش روزانه)
  • ارائه ی مراقبت های دارویی و درمانی ( یاداوری داروها، تعویض پانسمان، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، مراقبت از زخم های فشاری و غیره )
  • حمل و نقل (رانندگی برای رفتن به ویزیت های ماهانه دکتر، ملاقات دوستان، خرید و غیره)
  • مراقبت های روانی ( توجه به امور سرگرم کننده برای مددجو متناسب با علایقش با هدف پر کردن اوقات فراغت و بالا بردن روحیه ی مددجو )

نکات ایمنی پس از استخدام یک پرستار خانگی

مسلما شناخت هر فرد با گذشت زمان حاصل میگردد. اما به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تاثیرات مخرب جسمی، مالی و عاطفی بر عزیزانتان میتوانید تمهیداتی را در راستای جلب اعتمادتان از قبیل موارد زیر در پیش بگیرید

  • بدونه برنامه قبلی به عزیزانتان سر بزنید.
  • بطور مداوم با عزیزانتان از طریق تلفن، تماس تصویری و غیره در ارتباط باشید.
  • تمیزی ظاهر به لحاظ بهداشت و ثبات وزنی و محیط زندگی مددجو را زیر نظر بگیرید.
  • شرایط روحی عزیز خود را ( کودک، بیمار یا سالمند ) تحت نظر گرفته تا متوجه تشویش، تنش، اضطراب، افسردگی و بی قراری و یا آسودگی و آرامش کامل وی بشوید.
  • در صورت نیاز از دوربین مدار بسته برای ضبط تصاویر و مکالمات استفاده کنید.
  • ترجیحا زیورالات، اشیاء قیمتی و پول نقد را از خانه دور نگه داشته و در صورت برعهده گرفتن صورتحساب های مالی توسط پرستار، رسید پرداختی را کنترل کنید.

مزیت های بهره مندی از سرویس خدمات پرستاری در منزل شرق تهران

یکی از مزیت های بهره مندی از سرویس خدمات پرستاری در منزل شرق تهران را میتوان رهایی از دردسرهای رفت و آمد در این شهر بزرگ و پرترافیک برشمرد. بررسی ها نشان داده برنامه پایش کیفیت در روش بکارگیری یک پرستار خانگی، نسبت به شیوه های سنتی و قدیمی حمایت از افراد در مرکز عمومی همچون مهدکودک ها، بیمارستان ها و سرای سالمندان بعلت اختصاصی بودن خدمات و سروکار داشتن پرستار تنها با یک مددجو نتیجه ای به نسبت بهتر و موثرتر در سلامت جسم و روان مددجویان داشته و درصد رضایت بالاتری برایشان به ارمغان می آورد.

از طرفی در این شیوه ایمنی مددجویان بعنوان یک مولفه ی مهم مراقبتی، در رویدادهای نامطلوبی چون آسیب های ناشی از سقوط، افزایش تعداد زخم های فشاری و عوارض بیماری آلزایمر بدلیل تمرکز و نظارت بیشتر پرستار بگونه ای دقیقتر حفظ میگردد.

البته مزایای بهره مندی از سرویس پرستار خانگی تنها برای مددجویان نبوده و خانواده ها نیز با بکارگیری این سرویس با امکان صرفه جویی در وقت و هزینه ها ، رفاه آسایش و آسودگی خاطر بیشتری را تجربه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × یک =

درخواست مشاوره پرستاری از آتیه پرستاران سلامت
فهرست