تماس
021-66582923

پاکسازی انرژی منفی از بدن یکی از راه های کارهای مفید برای موفقیت انسان در زندگی می باشد. انرژی منفی و پاکسازی آن از بدن موضوعی که امروز می خواهیم راجع به آن بپردازیم در همین اول باید بدانید که انرژی منفی از محیط اطراف جذب خواهد شدو در تمام سیستم بدن نفوذ می کند و فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. راه حلی که شما را از این انرژی نجات می‌دهد دور کردن انرژی منفی از طریق تکنیک های موثر است.پس بهتر است انرژی منفی را از خانه خود دور کنید زیرا خانه جایی است که انسان بیشتر وقتش را در آن می گذراند ومی بایست از انرژی منفی خالی باشد. خانه انسان نشان دهنده درون خود انسان است یا بهتر یا بدتر. پس برای داشتن خانه یا بهتر است بگوییم درون پاک انرژی منفی را از خانه تان بزداید. اما سوال اینجاست که انرژی منفی را از کجا بشناسیم پس در ادامه با ما همراه باشید‌.

نشانه‌های وجود انرژی منفی چیست ؟

قبل از پاکسازی انرژی منفی از بدن شما باید نشانه های آن را بدانید. اگر به اطرافمان دقت کنیم می‌بینیم که ما از تمام اجسام و دوروبرمان انرژی دریافت می‌کنیم اما نشانه های انرژی منفی : سردرد مزمن، خستگی، بیقراری، بی خوابی، شکم درد، تحت فشار بودن، نفس تنگی و تیرگی‌ذهن است. اما همه ما از داشتن این علائم و رسیدن انرژی منفی به خودمان بیزاریم پس باید به دنبال راه حل مناسب برای از بین بردن و دور کردن انرژی باشیم.

شاید در تلویزیون، اطرافیان و آشنایان درباره راه حل دور کردن انرژی منفی و رسیدن به آرامش درون، صحبت های زیادی شنیده باشید پس حتما می دانید که مهمترین راه در گام اول نفس کشیدن عمیق و آگاهی و فکر کردن به چیزهای مثبت است و ما باید فکر خود را ارتقا دهیم. ما با داشتن آگاهی به اندازه لازم می توانیم بفهمیم که چه چیزی باعث مسدود شدن راه انرژی در ما شده است و راه مسدودیت ذهنی و جسمی خود را از بین ببریم .

مدیتیشن یک راه حل مناسب است زیرا باعث می شود قدرت و آگاهی و انرژی مثبت با هم ترکیب شوند و راه های مسدود شده برای جریان انرژی را پاکسازی ‌کند و باعث ایجاد تعادل انرژی در فرد می شود. همچنین شما می توانید از گیاهان شفابخش و دمنوش هایی که باعث آرامش میشوند استفاده کنید. با آب نمک استحمام کنید. مدیتیشن را حتما انجام دهید. اطرافیان خود را پر از آدم های مثبت‌نگر کنید. از وسایل و اشیایی که به شما آرامش می دهند و خاطرات خوب را تداعی می کنند استفاده کنید. یک دوش جنگلی بگیرید .

برای از بین بردن انرژی منفی در خانه چه باید کرد ؟

1- اگر خانه به هم ریخته است در کوتاه ترین زمان آن را مرتب کنید:

یکی از راه های پاکسازی انرژی منفی از بدن مرتب کردن خانه می باشد. اگر دقت کرده باشید عموم مردم از نظم و تمیزی لذت می برند و آرامش می گیرند زیرا وقتی اطراف شما پر از وسایل بدرد نخور باشد باعث ایجاد مانع می شود تا شما وارد یک زندگی جدید شوید و انرژی آن به سمت ذهن و جسم میرود و از نظر روحی و معنوی باعث مسدود شدن راه‌های دریافت انرژی می‌شود. پس اول باید مطمئن شوید که چیزهایی که در اطراف شماست به شما حس و انرژی خوبی می دهند و اگر عکس این قضیه است آنها را حتماً از پیرامون تان دور کنید.

2- استفاده کردن از بخور خشک :

بوی بخور خشک از لحاظ روحی و معنوی موجب لطیف شدن فضای خانه می‌شود و باعث می‌شود که فرد درونش احساس آرامشی به وجود آید و فضای خانه را به یک فضای آرام تبدیل کند و همچنین فضای خانه برای انجام مدیتیشن مناسب می‌شود .

( در ادامه توصیه می شود مقاله راه های مراقبت از روح و روان خود را مطالعه نمایید )

 راه های پاکسازی انرژی منفی از بدن

3- هوای تازه باید در خانه جریان داشته باشد :

شما باید حتماً یکی از پنجره یا درها را باز کنید تا هوای آزاد وارد شود و هوای آلوده و انرژی منفی از خانه تان دور شود همچنین باید فضای خانه را با طبیعت درگیر کنید.

4- وسایل شکسته را دور انداخته و یا تعمیر کنید:

بهتر است اجسام شکسته را در اطراف خود نگهداری نکنید زیرا از لحاظ فنگ شویی تاثیر خوبی نداشته و سطح تحمل شما را در زندگی پایین می آورد اجسام شکسته با خود انرژی منفی دارند و بهتر است اگر قابل تعمیر نیستند آنها را دور بیندازید و از اجسام نو در خانه به کار بگیرید.

5- بوی شمع انرژی منفی را دورمیکند:

در بیشتر کشورهای خارج به این صورت است که افراد برای دور کردن انرژی منفی از محیط اطرافشان و خانه شمع روشن می کنند زیرا بوی سوخته شدن شمع باعث می‌شود هم آلودگی و هم انرژی منفی دور شود .

( در ادامه توصیه می شود مقاله فواید رفتن به کنسرت موسیقی برای سلامتی را مطالعه نمایید )

6- در خانه از کریستال استفاده کنید:

استفاده از کریستال یکی از راه های پاکسازی انرژی منفی از بدن می باشد. کریستال هاانرژی های متنوع را در خود نگهداری می کنند در ضمن کریستال های مشخصی هستند که انرژی منفی را دور می‌کنند مثل کریستال کهربایی اصل مشکی که یکی از اینهاست که توانایی نابود کردن انرژی منفی را از خانه دارد پس با استفاده از این نوع کریستال ها به راحتی می توانید انرژی منفی را از خانه دور کنید.

7- استفاده از بوی مطبوع نارنج:

بهتراست فضای خانه خود را با چند قطره نارنج تازه کنید و هر روز یا در روز ۲بار این بو را در خانه اسپری کنید زیرا انرژی منفی را نابود می کند.

8- تغییر دکوراسیون وسایل در خانه:

شاید جابجا کردن وسایل منزل کمی دشوار به نظر آید اما با این کار می توانید حس شادابی و سرزندگی را به خود منتقل کنید پس یکی از راه‌های تازه کردن محیط جابجا کردن لوازم منزل است و هیچ گونه هزینه ایی برای شما ندارد.

9– گیاهان را در خانه خود جای دهید:

همانطور که گفته شد باید فضای خانه با طبیعت درگیر باشد زیرا خود طبیعت حس شادابی را به انسان منتقل می کند پس از گلدان و گل های زیبا ومتنوع در گوشه هاو فضای خانه خود استفاده کنید تا با دیدن آنها احساس بهتری داشته باشید.

10- به موسیقی با صدای بالا گوش دهید:

از دیگر راه کارهای پاکسازی انرژی منفی از بدن گوش دادن به موسیقی می باشد. گوش دادن به موسیقی باعث شاد شدن روحیه میشود پس نواختن موسیقی در فضای خانه تاثیر خوبی بر روی زندگی دارد حتماً در طول روز به موسیقی با صدای بالا علی الخصوص موسیقی هایی که با آنها خاطره خوبی دارید گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − سه =

فهرست